Tampereella ainakin on alettu ne verikoeseulat np ultran yhteydessä, jos niin haluaa.
Me otetaan ainakin osaa... Haluan osata varautua, jos jotain on vialla.. ettei tule shokkina synnytyksessä. Toisekseen, mulla on se epilepsia, ja nuo lääkkeet... joten 1-3% korkeampi riski kuin muilla... Ikäväähän se on edes tuollaisia ajatella, mutta kyllä mä haluan kaiken mahdollisen tiedon pienokaisestani ja hänen terveydentilastaan...
Onko muuten moni harkinnut sitä 4D-ultraa?? Ja tietoa miten se pitäs hoitaa, ilmeisesti se olis hyvä tehä just siinä rakenneultran paikkeilla...? Eli siis viikkoilla 20+ ylöspäin? Ehkä hiukan aikaista sellaisia miettiä, mutta pitää varautua...
Neuvolastahan tuskin sellaista tarjotaan, eli vissiin pitää sit vaan sanoo, että haluu hoitaa sen seuraavan ultran yksityisellä? Tampereella ainakin Koskiklinikalla ja Terveystalossa tehdään niitä... Siinä näkis ainakin todella tarkkaan kaikennäköistä - mm varmuudella sukupuolen!
Mies oli niiiin liikuttava toissailtana: "Mie en jaksais millään odottaa, olis jo syyskuu..."
Voi että, ihanaa ettei ole yksinään näin innoissaan, vaan kumppanikin on täysillä mukana! :heart: Sitä vaan ite aattelee, että nyt on se aika, kun pitää ihan kympillä nauttia tästä kahdenkeskisestä ajasta! Kyllä se syyskuu sieltä tulee - ja varmasti jossain vaiheessa alkaa tuntua että se tulee liiankin nopeasti! Vaikka nyt tuntuukin ettei viikkoja kerry millään....
Koitetaan jaksaa, miettikääs sitä, että kauan siitä on jo kun plussasitte!!! =)
Äkkiä se aika menee...
Niin, ja mulla ainakin alkanu jo pahat olot helpottaa... Enkä oo yhtään huolissaan - kuka on väittänyt että kaikilla se kestää koko ekan kolmanneksen? Mä en oo oksentanut edes kertaakaan, ja siellä se pienen sydän sykki vahvasti, ja kokoakin oli tarpeeksi... Siellä on ja pysyy - vaikka oireet hiipuiskin! Kamala kuvitellakin jos olis pahaa oloa ym koko raskausajan... yöh!
:saint: 9+3