Meilläkään ei ole neuvolassa ultraa, mut kaupungin sairaalassa (samassa rakennuksessa) on äippäpolilla ultrauslaite.Alkuperäinen kirjoittaja rimpulakissa:Ai niin, meillä ei edes ole neuvolassa omaa ultraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli siellä ei todellakaan katsella yhtään mitään.
Sama juttu. :/ Muuten kyllä menisin mulla näin työttömänä turhan kallista.Alkuperäinen kirjoittaja Black Panther:Kaikki nämä tuulimunaraskaus-kirjoittelut ja kanssasisarten huonot uutiset ultrista on saaneet mut ihan pois tolaltani tänään! Aina kun avaan telkkarin, niin siellä menee joku hemmetin sairaalasarja, jossa nainen saa keskenmenon rv8 :'( Se yksityisen ultra maksaa kuitenkin niin pirun paljon (työttömälle), etten millään voi sinne mennä. Kaupungin ultraan vielä kolme viikkoa...
Täällä myös Tampere kuittaa. Oon menossa np-ultraan ja verikokeisiin. Tuo verikoejuttuhan on Treellä aika uusi, sillä se on tullut voimaan vasta tän kuun alusta. Ennen oli vaan se ultra. Mä meen ens tiistaina verikokeisiin ja sit sitä seuraavana tiistaina ultraan, kun verikokeet pitää olla vähintään 5 päivää aiemmin otetut. Ja mä oon ainakin ymmärtänyt niin, että tulokset saa tietää sit heti paikanpäällä, mikä on kiva, sillä jollainhan se verikoe otetaan ultran kanssa samaan aikaan ja sit joutuu oottaa viikon.Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Black Panther ja mama-84!
(minä siis Tampereelta ja seuolontoihin osallistun...)
Mulla tosiaan kans neuvolassa kysästiin, että haluanko verikokeisiin... Ja kun halusin ne sen np-ultran lisäksi, mulle varattiin se ultra 25.2 ja verikokeissa VIIMESTÄÄN ens viikolla...! Mut siis mähän kävin jo tän viikon maanantaina ne verikokeet...
Eikä!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sokruli:Mut voi poistaa tuolta listalta.. Tänään päivällä alko vuoto, ja huomenna käyn lääkärissä. Sattu ihan kamalasti, kyllä se vauva sieltä ulos tuli. :snotty:
Hyvää odotusta teille kaikille ja tarrasukkia mukaan.. :heart:
Meidän neuvolassa on mutta kun kysyin ultraamisesta siellä (vastas joku uus täti, oma palaa vasta toukokuussa) ni sano ettei ultrata!! Oma neuvolatäti olis ultrannu!!!!! Aion avautua aiheesta kun menen neuvolaan.... Kuk sikshän se laite siellä on.Alkuperäinen kirjoittaja rimpulakissa:Ai niin, meillä ei edes ole neuvolassa omaa ultraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli siellä ei todellakaan katsella yhtään mitään.
Hahaa, meillä on täsmälleen samat viikot ja päivät ja sun maha on tooosi paljon isompi. Ootko ottanut kuvan mihin aikaan vuorokaudesta? Mä oon ite ottanut viikon välein kuvia ja aina aamulla heti sängystä nousun jälkeen. Illalla toki sais pulleempia kuvia, mutta niissä on sitä turvotusta. Mutta eiköhän se täälläkin vielä ehdi kasvaa.Alkuperäinen kirjoittaja arianrhod:Täällä alkaa massu kasvaa ihan kunnolla, turvotustakin kyllä löytyy mutta kyllä sitä vauvamasuakin jo Kuva tuolla mun profiilissa masusta.
Aivan samat on mietteet. Tänään taas aivan oireeton päivä. Tai ainakin tähän asti on ollut. Välillä heittää pyyhkeen kehään, nimenomaan ettei sitten ultrassa tipahtaisi kauhean korkealta (as if). Mun np-ultraan on vielä 2,5 viikkoa. Ensi viikolla menen verikokeisiin. Tampereelta kun kanssa olen... niin näin nämä jutskat nyt menee. Veriseula viikoilla 9 - 11 ja np-ultra sitten 10 - 12 (tai jotain). Ja verikokeen tulokset pitää olla ultraan mennessä valmiit.Alkuperäinen kirjoittaja rimpulakissa:Mäkin oon jo melkein heittäny pyyhkeen nurkkaan, kun mietin vaan sitä pientä alkiota. Ja oireitakaan ei ole ollut viikkoon. Tosin nehän nyt näihin aikoihin saattaa muutenkin hävitä. Mikä tietty olis sinällään mukava. Sitä etovaa oloa ei ole ikävä... Mutta silti. Jotenkin vaan tuntuu nyt tylsältä. Kai mä tällain yritän varautua pahimpaan, mutta kuitenkin toivoa parasta.
rimpulakissa rv10+0