Huomenta huomenta.
Kerhojen salasanat laitettu yksäreillä. Siellä on tosi hiljasta ollu viime aikoina, että ihan hävettää :ashamed:
Mut laittakee kuvia ym sinne ja juttuja lisää, jos lähtis taas rullaan? Kuvia on ainaki kiva katella, esim lastenhuoneista, pinniksistä ym
Mä laitoin Usvatähdelle yksärinä linkin mun fb-profiiliin. Jos pääsis sinne grouppiin?!
Muutama sydäntenmurskaaja-kaveri mulla siellä bookissa onkin jo, mutta ilomielin otan kyllä lisää kavereita siellä!
Yö meni aika pitkälle nukkuessa! Ihanaa. Tosin jouduin muutaman kerran heräämään pissalle, mutta nukahdin samantien uudelleen kun pääsin sänkyyn. Voi että kun ei tulis enää unettomia öitä.
Turvotus on taas yön aikana laskenu... Ah. Mutta eiköhän se taas iltapäivästä nouse. Pitäs joskus kokeilla maata koko pv ja kattoo sit mitä tapahtuu...! Mies jo meinas eilen, et käytäs äippäpolilla, ku oli niin kamala turvotus mun toisessa jalassa. Ja tuntu et pulssi lyö sataa ja muutenkin inha olo. Mut en mä halunnu lähtee. Jos ne ottaiski sisään tai pakottais vuodelepoon. Vaik... niinkö mieski sano, et ei ne ketään TURHAN takia käske vuodelepoon. Mut... Mä tulisin hulluks jos pitäs vaan sängyssä maata koko pv!!!
Nyt on taas kuitenki ihan hyvä olo kun heräs.
Ja ne piirakat on älyttömän hyviä!!!! Mä oon niin ylpee taas niistä, nauroin eilen miehelle, et voisin perustaa jonku piirakkapalvelun
On meinaan omasta ja monien muidenkin mielestä parempia ku monissa kahviloissa ym. Heh... Kamala kehuu ittee näin, mut kerranki ku on jossain hyvä
Ruuanlaitto on kyl ihanaa, sellanen henkireikä ollu kyllä aina mulle. Ja nyt varsinki se on entistä mukavampaa jostain syystä.
Nyt on pakko mennä lukeen toi yks alotus - kiinnitin huomioni siihen äskön... ku tossa oikeella mainostetaan noita Mitä nyt-foorumin otsikoita. Tuol on yks otsikko: "
Mua kakattaa." WTF? Pakko mennä lukeen
34+6