Tässähän alkaa ihan jännittämään, kun palstan aukaisee.. Monella tuntuu supistukset enteilevän jo synnytystä.. Ja ihmettelin kyllä eilen aamupäivällä, että mihin
Roona on hävinnyt, kun ei ollut kuulunut sunnuntaiaamun jälkeen mitään..
Tsemppiä sulle kovasti sinne
käynnistykseen.. Mulla kakkosen synnytys käynnistetty tabletteja popsimalla osastolla, aamulla menin osastolle ja poika syntyi illalla seitsemän jälkeen. Mun vieruskaveri oli esikosta käynnistyksessä ja hän synnytti vasta kolmen päivän päästä, että voi tosiaan vaihdella synnytyksen käynnistyminen..
Mama-84, koitahan nyt jotain heitellä sinne kassiin valmiiksi, jos noin supistelee.. Mullakaan ei vielä mitään valmiina kassissa eikä "tilpehöörejä" ostettuna
Aattelin parin viikon päästä lähteä niitä shoppailemaan.. Vaikka voihan sitä miehenkin pökätä vaippaostoksille, jos vauva sattuu syntymään ennekuin pikkutavarat hankittu.
Mulla toki viikkoja vasta 33+4 ettei kiirettäkään.. Mutta sulla tuo viikkoluku näyttää paljon mukavammalta jo
O&O:lla oli tosi hyvä lista kassin sisällöstä.. Omat alushousut vielä siihen lisäisin, lähinnä kotiintuloa ajatellen. Mulla oli kakkosen aikana kryptolehti mukana ja käynnityksen aikana sitä ehdin tehdäkin, mutta kyllä sitten vauvan synnyttyä jäi kryptot täyttämättä..
Virtahepo mä siis NIIN jaan sun fiilikset!! Jännään kans ens tiistain nla-lääkäriä
Plus vielä, että
täälläkin kasvaa perhe neljästä viiteen.. Jotenkin kummalliselta tuntuu.. Välillä miettii ihan hassuja, kuten esim. miten me sitten järjestäydytään ruokapöytään, ku tää neljä on niin mukava parillinen määrä
Kuullostaa toisten mielestä varmaan aiva seinähullulta
Meilläki kuitenki kakkosella ja tällä tulokkaalla tulee ikäeroa 6v. niin jotenki on niin tottunu tähän neljän hengen kuvioon...
Pesänrakennusvietistä.. Kyllä täälläkin sellaista havaittavissa
Jo pari viikkoa sitten siivosin varaston ja kaikki vaatekaapit. Tein kauhean kasan kirpparille vietäviä tavaroita ja vaatteita.. Makuuhuoneen sisustusta oon tässä pikkuhiljaa laitellut uusiksi, verhot ja koristetyynyt vielä puuttuu.. Tällä viikolla oon siivonnut talon lattiasta kattoon pari huonetta/päivä tahdilla. Jospa sitten ens viikolla keskittyis tähän tulevaan lapseen ja alkais pestä vaatteita ym. "urakalla" valmiiksi
Ikkunoita en kyllä vielä pessyt. Ne ajattelin "säästää" sinne syyskuun loppupuolelle yhtenä konstina synnytyksen käynnistämiseksi
Ai niin ja vielä piti kommentoida tuota kaukaloasiaa.. Se odottaa vielä paketissa tuola varastossa enkä jaksa sitä sieltä nyt purkia kuvaamista varten, mutta
Jellona84:sen kuvasta voi "vakoilla" mallia.. Siis
Gracon Logico S meillä vaan värinä musta
Jalustakin siis löytyy. Uutena ostettiin tälle tulokkaalle.
Ja nyt jatkamaan siivousprojektia
Micade