Hellurei tyttöset taas :wave:
Mä täällä odottelen, että tulis sade ja vaikka ukkonenkin niin olisi taas helpompi hengittää ja olla..Vähän tossa hetki sitten tihkutti, mutta sitten se taas loppui..
Santtu Toi meidän sänky on one, eli siinä ei ole sitä laskettavaa reunaa, mutta laskettava pohja kuitenkin löytyy
marja Mulla on itselläni toistaiseksi
pinna pysynyt löysällä, mutta eiköhän tuo ole ihan normaalia, että se välillä kiristyykin!
Varmasti tuskainen kuumuuskin vaikuttaa asiaan ja sitten vielä tosiaan se kotosalla lasten kanssa oleminen. Joku muu tais täällä myös hetki sitten valitella samaa, että on koko ajan huonolla päällä? Raskauden piikkiin vaan
Muakin kiinnostaisi tietää
mitä Tömpsikselle kuuluu? Huhuu Tömpsis! Toivottavasti kaikki on hyvin!
Näköjään aika yleistä tuo
pahoinvointi näin loppua kohden! Itse olen onneksi siltä välttynyt!
Meillä on paljon mietitty nimeä ja nyt on varmaan se lopullinen keksitty
Ehkä
Voihan se mieli vieläkin muuttua..
Näillä näkymin olisi tulossa kolme nimeä, joukossa yksi jota on meidän molempien suvussa ollut jo kauan!
Turvotukselta olen toistaiseksi välttynyt, pidän joka ilta jalkoja kohti kattoa ja se tuntuu mukavalta, suosittelen muillekin!
Iiik, meillä on enää hiukan reilu kuukausi
häihin!! Ensi perjantaina näen jo aika pitkälti valmiin hääpukuni :heart:
Meillä on nyt
sänky vauvalle kasattuna ja ostettiin siihen perjantaina patja, peitto, tyyny ja pussilakanat! Voi, että miten ihanaa oli pedata se ja mieskin sitten illalla totesi, että nyt vaan odotellaan, että saadaan sinne pieni nukkuja :heart:
Mä olen myös tehnyt vähän löytöjä!
Huusin huutonetistä meille
pinnasängyn reunapehmusteen huimalla 6!! En ole mistään liikkeestä löytänyt semmoista mitä halusin, eli ns. haaleaa vaaleanpunaista, jossa ei ole mitään eläimiä tai muuta vaan on neutraali kuvioltaan. Tuo minkä huusin on Stockmannin Casa- merkkinen ja siinä on valkoisia ja vaaleanpunaisia ohuita raitoja. Ei mitään siis pinkkejä, vaan semmoisia pastellinsävyisiä
Lisäksi löysin kirpputorilta Pikku- Piian
imetystyynyn 10!
On se ainakin kokeilemisen arvoinen tuohon hintaan!
Jaahas, mä täällä odottelen miestä saapuvaksi polttareista!
Oli se ainakin hengissä ja yhtenä kappaleena kun tuossa aamulla soitteli!
Vaniljainen ja
"Peppi" 29+0 (POKS, POKS!) :heart: