Unet mulla oli nuita seksiunia viime kymmenyksen puolella mut ei nyt ole ollu,sairaita unia kylläki
...
Kotiutumisvaatteita,huusin huutonetistä sellasen aivan ihanan fleecepuvun,aika paksu se kylläki on mut kattoo sit mitä sinne alle laittaa,luultavasti body ja potkarit,ja ottaa viltin mukaan jos kylmempää sattuu oleen,harso on kans kaukalon eteen,muistan ku esikoisen kans lähettii niin oli tuulinen pv joten se on hyvä laittaa tuulensuojaksi kaukaloon..
Nukkumisesta....joo tää heräs tänään taas 3jälkeen:vampire:!!pitäis vissii yrittää viel lähtee sänkyyn,remppahommiin tuossa 8aikaan,ja tänään on pidempi pv.
Ja sama homma täällä,varsinki iltaisin ei vasemmalla kyljellä pysty oleen ku vauva potkii heti sinne sänkyä kohti!ja täällä on poika joka viihtyy oikealla puolen
Myy varmasti välillä tuntuu juuri tuolta ja hyvä että sait lääkityksen aloitettua jos se helpottaisi ahdistusta.Älä turhaan pode huonoa omaatuntoa tms,tämä on vain väliaikainen olotila..ja mielestäni tuo on lapsenkin parhaaksi että menee hoitoon jos äiti on väsyneenä kotona(silloin räjähdysalttiimpi muutenki),itsekin vien lapsen parina pvnä viikossa hoitoon jotta näkee kavereitaan ja siellä on enemmän aktiviteetteja,mitä itse en joka pv jaksa nyt harrastaa.elokuu ollankin sitten lomalla kotona ja sit jatkuu parina pvnä viikossa hoito..:hug:
Santtu kuulostaapa hyvältä tuo piirakka =P aika jännä et kerrostalon pihalla tollanen missä voi sit ite kasvattaa,hyvä taloyhtiö ku noin on,en ole ikinä missään törmänny..Ihanaa mökkilomaa teille!!!!!
Inno eli maataan laitoksella samaan aikaan,mie olen nähny unen et synnytän 2.9(LA4.9) ja siihen nyt tähtään =P kävis mulle!
( . ) Venytettiin hieman penniä ja vetasin keittiön kaapit kontaktimuovilla
,tuli kyllä hienot,värinä valkee puun näkönen kontakti,alle satasella selvitään,on se säästö ku miettii et uudet kaapinovet olis maksanu satasia,vaik eihän noi niin kestäviä oo.tänään pitäis jatkaa tuota päällystämistä ku eilen loppu muovi kesken.Olishan ne oikeet kaapit varmaan pitkäkestoisemmat mut me nyt päädyttiin tähän ku ovet kuite viel ihan kunnossa,oli vaan maalattu keltasella päälle ja väri oli ihan karsee..=)
yläkerta alkaa olla muuttoa valmis ja tänään saadaanki sinne uudet sängyt ja pihalle saadaan kalusteet.Pesukone käytiin ostamassa joten vauvan vaatteet pääsen pesemään sitte uudella koneella =) Sohvan kanssa tuleeki hieman tenkkapoo ku ei saada sitä siihen nurkkaan mihin haluttas ku se on niin iso,oltais haluttu se kontrastiseinää vasten mut nyt täytynee laittaa se sitä vastapäätä ja telkkari kontrastiseinälle,mikä on punainen..ens viikolla jos pääsis muuttokamoja viemään,ei mitään isoja kamoja montaa ole ku aika paljon on jouduttu ostamaan uusiks.
Ja hyvin olen päässyt nyt osasta isommista huonekaluista eroon facebookin kautta,eilen kävi yks hakee peräkärryllä tuoleja ja pöydän,hyvin on menny kaupaksi melkee samantien,vanha sänky lähtee maanantaina pois,ite ostin sieltä pari lipastoa,mitkä oli kyl hienoinen pettymys,maksoin 32 ja kunto ei ollu ihan hintaa vastaava =/ ja mie en ymmärrä ihmisiä jotka kehtaa myydä tavaroita joita ei ole yhtää putsattu,tuossaki oli kokiksen tms. roiskeita jne. mut ostettu on!
Rempassa Jälellä olis sit vielä ne hiton portaat yläkertaan ja alakerran seinät...portaat mulla eniten kauhistuttaa millo ja miten onnistuu...Nenä kuitesee tuosta maalista ihan tajuton,koko viikon raapinu nokkaa:snotty:!!!
Jännä juttu mut selkä on edelleen hyvässä kunnossa,samoten muutenki kroppa!!=)
välillä tuntuu että pitäis oikeesti osata höllätä ja lävätä mut ei täs nyt malta ja tää vk on kyl otettu aika iisisti...syödä kyl meinaa unohtaa välillä eilenki söin 11 lämpimän ruoan ja seuraavan kerran illalla puol9 aikaan,tuossa välissä välipalana viiliksen ja pari dominokeksiä
..
Tulipa taas romaani tästä mun kirjoituksesta,lukee ken jaksaa =D
Mut nyt mie lähen varaan harry potter leffaan huomiselle liput ja sit sänkyyn kölliin jos vaik ehtis viel pikkutorkut ottaa ennenku äiti tulee hakee remppaileen...
HYVÄÄ VKLOPPUA KAIKIL!!!!:flower:
JiiMii&poju32+5