Vauvabonuksesta vielä suoraan kunnan sivuilta:
Vuonna 2011 Kangasniemen kunta myöntää 200 euron arvoisen vauvabonuksen kaikille vuoden aikana syntyneille vauvaperheille. Vauvabonus annetaan ensimmäisten neuvolakäyntien yhteydessä.
Eli kaiketi shekin muodossa...? Tämä meillä menee kyllä mun säästötilille, mä maksan häät, ja näin on sovittu. ja siitä
maistraattiin menosta, taitaa jäädä välistä
Kato kerkeen vähän päästä kuosiin sinne heinäkuuhun ite! Miehen mielestä tuokin ois ollu ihan ok mennä maistraatissa naimisiin, mutta mun mielestä se on vaan jotenkin... Jos kerran elämässään on tarkotus mennä vihille, niin en aio jättää tilaisuutta välistä. Ja jotenkin ne kirkkohäät on vaan mun juttu. Mies lyhentää tätä meidän taloa- ja mä maksan häät. Toki nytkin makselen meidän kaikki vakuutukset ( autojakin prkl kertyny neljä... ), sähkön, kiinteistöverot, jätemaksut ym.
Täällä kunta maksaa kodinhoitotuen
lisäksi 80 euroa hoitovapaalla oleville. Eli se on vielä erikseen tuosta vauvabonuksesta.
Jeenille paljon lämpimiä ajatuksia, että synnynnäisesti tuollainen sairaus todettiin, mutta aika varmasti auttaa
Huldiksella kuten muutkin todenneet, hurjan kuuloista menoa.
Ai niin, ostin miehelle "isyyslahjaksi" taito shopista lemmenvoidetta ja willimiehen viikkohuolto paketin. en malttanu olla sitä antamatta, mut on läpinäkyvässä paketissa meidän kirjahyllyssä odottamassa.
vielä
leukkareitten plussalla olosta virtsassa. Jäin sillä viime kerralla tosiaan ihmettelemään, kun oli nyt 1+ ( aiemmin 4+), että ompas kumma... Niin sano vaan, että voi johtua siitä, että piti testiliuskaa siellä vähemmän aikaa... Tuo oli aika kummallista, kun jäin sitä miettimään. Kai sillä kaiketi sit on väliä, kun sitä valkkaria sen verran runsaasti on, ja jos siellä kupin pohjalla sitä testiliuskaa kauemmin pitää, niin kaiketi se voi sitä vaikuttaa
Käytiin tänään taas vähän ostoksilla. Vessaa sai olla koko ajan ettimässä... Ja sit kävellessä välillä vähän vihloo alakertaan. Ihme tunne, kun välillä tuntuu, että ipana oikeen potkasee rakkoon.... Ja sit toisessa hetkessä kun kävelee, niin tuntuu, että sen pää painaa rakkoa. Mitä lie kärrynpyörää siellä heittää...
Vessakäynnin jälkeen tuntuu että rakko ei tyhjene kunnolla. Tai että kun nousee pytyltä, ja laittaa housut jalkaan niin tulee vielä lirua housuun
Tena ladyt käyttöön.... Kun jossain vaiheessa jo mietin, et voiko se olla lapsivettä. Mut kun liittyy lähinnä aina tohon vessassa käynnin jälkeiseen aikaan. Jostain muistan lukeneeni, että raskaana ollessa pitäisi nojata eteenpäin pytyllä, että rakko tyhjenee kokonaan.
Ja
Jiimii hyvä huumorintaju tai ei, mun motto on aina ollu, että hullu saa olla, mutta ei tyhymä. Tosin jälkimmäistä myös on havaittavissa aika taajaan :saint:
Tuolla on muuten, niille joilla on tylsää, vähän luettavaa
Suomalaisia sananlaskuja Wikisitaatit
Huomenna mennään akkaporukalla kattomaan Popedaa. Ukko lähtee oman kaveriporukkansa kesken juhlimaan niitten kolmevitosia, omat sillä tosin on vasta lokakuussa, eikä ole koko viikonloppuna kotona.
Laura ja iivar 35+1, on muuten jo näköjään raskauskuukausi 9..