Oi miten pieni poika on
Noopulle tullut! Onnea ihan hirmuisesti! :flower: Miten siellä noin yhtäkkiä tultiin maailmaan? Toivottavasti voitte hyvin koko perhe
:hug:
Laura: tai sitten :'( Mä ihan oikeasti olen mooooonta kertaa miettinyt niiden lehmä-utare-liivien hankintaa... :headwall: Isot tissit on niiiiiiin helvettiä! :headwall: Viimeksi kun liivit ostin niin taisi olla kuppikoko jotain H... ja nyt raskauden aikana on toi ympärysmittakin kasvanut... mut miks niihin laitetaan lehmille sanomalehteä? Onko se niinku liivinsuojus?
Ehkä mäkin laitan sitä, ei tartte ostaa erikseen
Niin ja meillä oli tänään aamulla lammen päällä usvaa
Mä en odota hattivatteja, vaan kutsun varsinkin peltojen päällä kelluvaa usvaa keijusumuksi...
Arvatkaapas kuinka kiva on asioida tosi asiallisessa ja ystävällisessä rintaliivikaupassa, jossa joka kerta myyjä kysyy "oletkos ajatellut mennä rintojenpienennysleikkaukseen?"..... heeeeeeh. Kun aina sanotaan, että imetys kuihduttaa tissit, niin siinähän on mulle hyvä kannustin imettää kauan
Jos niistä jäis jäljelle vaan sellaset rukkaset, oi ihanaa!
Mökinakka: varmasti ois hyvät
Oon nähny villaisia myynnissä netissä, ainakin lämmitystarkotukseen varmaan tosi hyvät
maximilian: neuvolan täti kysy tänään, että joko on kassi pakattu :O Voi kääääk! eikä vieläkään oo vaatteita pesty tai laitettu huonekaluja paikalleen....
Santtu: mä tilasin Carriwellit toisesta kaupasta, missä niitä oli ihan "hyllyssä"
Kahdet erilaiset, ja sitten topin. Kaikki kokoa XL, löysin sieltä jostain kokotaulukon, ja näytti siltä, että noi pitäis mahtua. No jos ei mahdu nyt, niin ehkä myöhemmin, tai sitten myyn ne eteenpäin. Rintsikat ahdistaa mua niin paljon, että yleensä kuljen ilman, ja kaarituellisia en oo käyttäny enää pariin vuoteen kuin suurimman hädän edessä. Olitko se sinä, joka sanoit, ettet imetä vaan pumppaat ja syötät pullosta? Miten se toimii käytännössä, se pumppaaminen ja säilöminen lähinnä? Mua kovasti kiinnostais tää vaihtoehto. hmm mitenköhän ne maidonkerääjät toimii, pitää tutkia...
Hurrikas: voi että kuulostaa kurjalta! onkohan hermopinne sama asia kuin rannekanavaoireyhtymä? mun mieheltä on leikattu se molemmista käsistä, ja sitä ennen elämä oli kyllä tuskaa... mutta luultavimmin sulta häviää se vaiva pian synnytyksen jälkeen :hug:
Huldis: voi miten paljon letkuja ja johtoja osastolla meneekään joka suuntaan! Mutta suloiselta ja hyvänkokoiselta tyttö näyttää! Kyllä se syöminen siitä varmasti pian alkaa sujumaan :hug:
raisu: tänään on ollut helpompi päivä hengittää. neuvolassa sanoivat, että kunhan maha laskeutuu niin sen vaivan pitäisi lähteä.
Neuvolakuulumisia 34+5:
Raivotarjonnassa mukula on
Saatiin miehen kanssa molemmat kokeilla päätä, kun lekuri laitto mun kädet ensin omiensa alle ja sit miehen
Siellä se pallero majaili ihan alhaalla, kiinnittynyt ei vielä ole
Miten toi lekuri oikein tökkii kun sisätutkimuskin tekee ihan helevetin kipeetä??? ja sieltä kun lähdettiin niin johan tuntui, että vauva syntyy justiinsa, sattu niin kovin alavatsaan, häpyluun seutuun ja kohdunsuulle! :O
Kohdunkaula pehmennyt ja lyhentynyt - noin 2cm oli nyt, mutta ei mitään tarkkoja arvioita halunnut antaa mistään asiasta. paitsi korttiin kirjas että kiinteä/pehmeä ja kiinni, noin 3cm.
Paino noussut kahdessa viikossa noin 700g - eli verkkareiden verran, kun viimeksi olin hellemekossa puntarilla
Verenpaine 110/76
HB 136
SF-mitta 30cm
syke 140
Turvotus on kadonnut kun ilmat viileni, eli siihen kohtaan -
Pissa puhdas (katotaanko multa ees mitään leukkareita....? ei kortissa ainakaan lue, eikä ne oo ikinä mitään sanonu :O)
Seuraava sokerimittaus vasta noin 3 viikon päähän
mutta nyt alkaa
käynnit jo viikon välein, joko muillakin on niin tiheesti?
Jeeni: kiva että poikakin pääsee pian kotiin
Onko toi sairaus vaikea tulevaisuudessa? Toivottavasti kaikki menee pian hyvin
Ja jos mun tissit kasvaa maidon noustua 2 kokoa niin menen kuulkaas suoraan leikkaussaliin pienennykseen, se vaan ei ole mahdollista, että ne tästä yhtään kasvais mihinkään suuntaan, NIIIH! :kieh:
Zophie: minäpä minä! olen vasta nyt huomannut miten paljon ihminen joutuu kumartelemaan, varsinkin kun on koiria ja kissoja... ja kaikkeen siivoomiseen jotenkin kuuluu kumartelu, kun kissanpennut tiputtaa miljoona tavaraa koko ajan...
Tekee tosi kipeetä mahaan se kumartelu. Mulla on yöllä herätessä maha usein kipeä sen takia, että rakko on liian täynnä, eli kun on nukkunut vähänkin pidempään kuin puoli tuntia niin on jo kiire vessaan...
Tänään tuli matkahuollosta turvaistuin, telakka, harsoja, pyyhe ja tutteja ja tuttipulloja
Sitterikin on jo - mies valitsi ja tilasi kun ihastui yhteen niin kovin
:heart: Sitten kun saataisiin pian jo tavarat paikalleen niin oisin melkeen valmis.... pännii niin kovin kun en ite pysty mitään juurikaan tekemään :headwall: No onhan meillä tässä aikaa....
Voikaa hyvin,
tömpsis ja super 34+6