@haaveilija-31 Miten meni ultrassa?
Onpa kyllä erilaisia käytänteitä, en olekaan kuullut aiemmin että poikkeavan sokerirasituksen jälkeen otetaan sairaalaan vuorokaudeksi sisään sokerikäyrälle.
Mullakin on paino tippunut nyt plussaamisesta pari kiloa ja olen tyytyväinen, pääsin jopa 34:lla alkavaan bmi:hin.
Toki en mitään laihdutusta tässä vedä, mutta ruoka ei ole maistunut ihan entiseen tapaan.
@pehmis26 Mukava saada sinut tänne. Tuolla esikoisesta haaveilevien ketjussa on tuntunut käyvän nyt varsinainen plussapuhuri.
@evekin Mua kiinnostaa sama asia. Tänään on toistaiseksi kamalin päivä pahoinvoinnin suhteen. Aiemmin on tullut vain pari kertaa lyhyt pahoinvointiaalto joka vastaa nyt tätä oloa, jonka löi päälle tovi sitten ja jatkuu vaan. Sain ruoan tehtyä ja iski niin väsy että otin pikkutorkut, joiden jälkeen piti lähteä pyöräilemään kohti kuntosalia. Mutta nyt olo on
Joutuu keskittymään hengittelyyn ettei oksentaisi.
Luulen kyllä, että jos joutuisin pidemmälle saikulle pahoinvoinnin takia jäämään, niin varmaan sitten kertoisin työpaikalla mikä on tilanne. Paljon parempi se, kuin ne kauheat juorut ja huhut joita sit naisvaltasella työpaikalla liikkuu.
@Innih Miehen vanhemmille ajateltiin kertoa ekan ar-ultran jälkeen eli ens viikon viikonloppuna. Mun vanhemmille sitten helmikuun lopulla kun menen sielläpäin käymään. Olisi kivoin kuitenkin kertoa kasvotusten. Np-ultran jälkeen varmaan sitten vapaammin laajemminkin, jos siltä tuntuu. Tosin suunnitelmat voi toki aina muuttua, varsinkin jos tuo pahoinvointi käy oikein pahaksi. Tällä hetkellä asiasta tietää yksi mun ystävä ja mun personal trainer, kun sopimuksessa luki et hälle pitää heti kertoa tällasista, et tietää mitä suunnittelee.