Mä en pysy ollenkaan nimimerkeissä mukana, mutta kiva nähdä uusia plussaajia
@haaveilija-31 kiva, että päätitte mennä vielä muualle ultraan. Saa ainakin itelle paremman mielen. Nämäkin on niin herkkiä ja arkoja asioita, että kyllä ultraajan pitäis lukea asiakasta sen verran, että osaa tarvittaessa tarjota muutakin kuin niukkasanaisesti pelkkää faktaa. Toivottavasti saatte erilaisen kokemuksen uudessa ultrassa.
Tsemppiä kaikille väsymyksen, pahoinvoinnin ja muiden olojen kanssa! Mun oireet on tällä hetkellä hyvin vähäiset, vaikea ees kuvitella olevansa raskaana. Tuo 1-vuotias esikoinen elää jotain eroahdistusvaihetta, eikä suostu nukkumaan yksin. Mies on tän viikon iltavuorossa, niin meneehän ne illat makkarissa maatessa. Huoh.
Kukahan kyseli seulonnoista... Mä en oo kuullut, että seulonnoissa ei käytäis, mutta mä en ookaan juuri seurannut keskustelupalstoja. Kaverit ovat kyllä käyneet ja mekin aiotaan osallistua.
Kenellekään ei olla vielä tästä raskaudesta kerrottu. Kaikki (paitsi työkaverit
) tietää, että toinen lapsi on tervetullut. En tiedä, missä vaiheessa kerrotaan. Ehkä np-ultran jälkeen. Yksi kaveri saattaa epäillä, koska kieltäydyin sushista
Oon tosiaan hoitovapaalla ja tarkoitus oli palata töihin elokuussa. Mut jos kaikki menee hyvin, niin mähän jään jo äitiyslomalle silloin. Apua, hirvittää jo nyt työkavereiden suhtautuminen.
Facebookista vielä. Oon kans vähän suljetun ryhmän kannalla. Monesti haluttaa jakaa myös ne vähän vähemmän hehkeät hetket muiden äitien kans ja en hirveälle poppoolle välttämättä halua avautua. Mutta katellaan.