Grrrr
! Kirjoittelin tuossa pitkät pätkät ja kas, läppäri päätti ykskaks ihan itse sammua ilmoittamatta ja asentaa vähän Windowsin päivityksiä.
Onnea kaikille uusista vauvoista :flower:!
Metis onnittelut viimeisestä poksusta ja tsemppiä!!! Ihan ymmärrettävää, että pelottaa :hug:. Kauheasti on kuitenkin sellaisia asioita, joihin ei itse juurikaan voi vaikuttaa. Mutta kyllä se siitä.
Meillä edelleen menee suht hyvin. Vajaa kaksi viikkoa laskettuun aikaan, eikä kerrassaan niin mitään lähestyvään synnytykseen viittaavaa. Poitsu on edelleen ylhäällä ja on tainnut erehtyä vähän suunnasta kun tuntuu siltä, että tunkee koko ajan vaan ylemmäs
. Happi loppuu ja sydän hakkaa, mutta ei sovi valittaa kun ei tätä enää montaa viikkoa jatku... Yhtään ainutta supistusta ei ole ollut (ellei lasketa sitä, jonka neuvolan terkkari huomasi ja jota en itse tuntenut yhtään). En siis ole ihan varma, vaikka harkkareita olis ollutkin. Jos ne mulla on sellaisia, että ei tunnu missään... No, tällä hetkellä toivon hartaasti, että oltaisiin vielä tämä viikko samassa paketissa. Mies on koko viikon työreissulla, joten varmuuden vuoksi pitänee istua hissukseen jalat ristissä ja välttää siivoamista, piimää ja kaikkia niitä muita käynnistysmenetelmiä
.
Tässä odottelen, että pulssi vähän tasaantuisi (aamut on sen kannalta pahimpia) niin pääsen lähtemään postikeikalle. Tilaamani
kantoliina on tullut. Tuli sieltä Saksasta alta viikossa eli aikas hyvä. Kirjoittelen vaikka myöhemmin, että miltä se näyttää.
Sairaalakassia en ole vielä pakannut, mutta kassi on kyllä jo kaivettu esiin. Ja lakut ja mehu on ostettu. Jotenkin kauhean hankalaa sekin... Siis että mitä sitä pakkaa itselleen kotiintulovaatteiksi. Sairaalaan on kuitenkin pakko mennä mammavermeissä, joten kaipa niillä voi kotiinkin tulla. Kun ei yhtään osaa kuvitella mitkä vaatteet mahtuu päälle sitten kun poitsu on ulkona. Heh, kaikki ihme asiat sitä voi mietityttää.
Tämä on kyllä tosi merkillistä miten voi kaikesta mahdollisesta olla huolissaan. Yhtenä päivänä hermoilin, kun poitsulla ei ollut hikkaa ollenkaan (kun kerran monta kuukautta on ollut joka päivä hikka)... Pari päivää sitten mietitytti voiko vauva liikkua liikaa. Poitsu väänsi lähes tauotta yli kolme tuntia ja minähän tietysti huolestuin, että nyt sillä ei ole hyvä olla. Mutta nyt on taas hikkarytmi kohdillaan eikä tuntitolkulla putkeen veivailla, joten kaikki on varmaan ihan hyvin.
Paljon tsemppiä kaikille, jotka vielä vauvaa odottelevat :heart:!
AnnMaria 38+4