>>> Syyskuun solakoitujat <<<

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
^vierailija^
Phuuh, pitäisikö taas aloittaa uusi kuukausi uusilla kujeilla sitten. On koko kesä mennyt vähän pläskiksi :D

Sain just puhelun että masai-kengät saapuu tänään, jee!! Ja eilen sain ekan kunto+ lehden jossa oli suht hauskoja artikkeleita laihdutuksesta ja kiinteytyksestä. Ja pitäis kans repiä itsensä tuonne salille ryhmätunneille kun liikuntaseteleitäkin on...

Eihän tästä mitään tule jos ei yritä :) Eli ehkäpä tästä taas voisi kokeilla päästä eroon ylimääräisestä hyllyvästä :D
 
Saako liittyä mukaan? :) Pitää aloittaa painonkaristusprojekti, jospa sitä ehtisi ensi kesäksi laihtua. Tavoite olisi kymmenen kiloa. Olen 160cm pitkä ja painan tällä hetkellä 74 kiloa. "Normaalipainoni" on 62 kiloa ja laihduin siihen synnytysten jälkeen, mutta kiloja on salakavalasti tullut jostain nyt :( En tunne oloani kotoisaksi tässä kehossa.
 
"Hujoppi"
Phuuh, pitäisikö taas aloittaa uusi kuukausi uusilla kujeilla sitten. On koko kesä mennyt vähän pläskiksi :D

Sain just puhelun että masai-kengät saapuu tänään, jee!! Ja eilen sain ekan kunto+ lehden jossa oli suht hauskoja artikkeleita laihdutuksesta ja kiinteytyksestä. Ja pitäis kans repiä itsensä tuonne salille ryhmätunneille kun liikuntaseteleitäkin on...

Eihän tästä mitään tule jos ei yritä :) Eli ehkäpä tästä taas voisi kokeilla päästä eroon ylimääräisestä hyllyvästä :D
Mä ajattelin ostaa ne Puman shape up-kengät, kun tiedän lestin olevan tuossa merkissä jalkaani sopivan. Onnea uusista kengistä! Ja liikunnan iloa.=) Itselle tullut Fit-lehti, jossa myös ihan kivoja artikkeleita ollut elämäntapamuutoksiin...
 
Tönt
Saako liittyä mukaan? :) Pitää aloittaa painonkaristusprojekti, jospa sitä ehtisi ensi kesäksi laihtua. Tavoite olisi kymmenen kiloa. Olen 160cm pitkä ja painan tällä hetkellä 74 kiloa. "Normaalipainoni" on 62 kiloa ja laihduin siihen synnytysten jälkeen, mutta kiloja on salakavalasti tullut jostain nyt :( En tunne oloani kotoisaksi tässä kehossa.
tottakai!! tervetuloa mukaan. :wave:

tänne mahtuu kaikennäköiset ja kokoiset jotka haluaa laihtua enemmän tai vähemmän! :)
 
Tönt
Phuuh, pitäisikö taas aloittaa uusi kuukausi uusilla kujeilla sitten. On koko kesä mennyt vähän pläskiksi :D

Sain just puhelun että masai-kengät saapuu tänään, jee!! Ja eilen sain ekan kunto+ lehden jossa oli suht hauskoja artikkeleita laihdutuksesta ja kiinteytyksestä. Ja pitäis kans repiä itsensä tuonne salille ryhmätunneille kun liikuntaseteleitäkin on...

Eihän tästä mitään tule jos ei yritä :) Eli ehkäpä tästä taas voisi kokeilla päästä eroon ylimääräisestä hyllyvästä :D
olen ihan out näissä asioissa..mitä ne on? :O
 
^vierailija^
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24536616:
olen ihan out näissä asioissa..mitä ne on? :O
Ne on sellaset sikarumat lenkkarit joissa on pyöreä pohja :D googlettamalla löytyy kuvia ja tietoa. Pitäis kohentaa ryhtiä ja pistää sellaset lihakset töihin joista ei ole ennen ollut tietoinenkaan :)
 
Tönt
niin joo. motivaatio on kyllä tullut takasin. tai ainakin osa siitä. :D kyllä tää tästä. syyskuu saa olla tehokuukaus mun osalta. pitäähän tässä tsempata ennen joulua. ennen joulua pitäisi meinaan saada vielä 5kg pois. enemmänkin tottakai saa lähteä mutta olen tyytyväinen siihen vitoseenkin. tän kuun tavoite oli muistaakseni reilu 3kg. ja uhosin jo että saa tulla antaa piiskaa/tukkapöllyä jos en onnistu. :kieh:
 
Kiitos Tönt uudesta ketjusta. :)

Toukuun tiputus: 7,2 kg
Kesäkuun kevennys: 3,8 kg
Heinäkuun huvennus: 2,6 kg
Elokuun elopainonpudotus :)D): 1,3 kg


Aika surkealta näyttää viimeinen tulos. Kuten jo edelliseen keskusteluun valitin, niin v*tuttaa. Hienosti oli jo tippunut 2,0 kg, ja sitten tuli takapakkia. :mad: No, ruokavalion ja annoskokojen tarkastaminen alkaa, ei kai se muu auta. Äsken aamupalalla söin yhden leivän päällisineen kahden sijaan jne.

Tavoitteena syyskuulle ihan vähintään -3 kg. Paino on jo normaalipainossa, tuntuukin että on nyt hankampaa laihdutus kuin ylipainossa.

Uudet - tervetuloa mukaan, tänne saa tulla kaikki! :wave: Tsemppiä laihdutukseen ihan jokaiselle, voikaa hyvin. :kiss:
 
Tönt
Kiitos Tönt uudesta ketjusta. :)

Toukuun tiputus: 7,2 kg
Kesäkuun kevennys: 3,8 kg
Heinäkuun huvennus: 2,6 kg
Elokuun elopainonpudotus :)D): 1,3 kg


Aika surkealta näyttää viimeinen tulos. Kuten jo edelliseen keskusteluun valitin, niin v*tuttaa. Hienosti oli jo tippunut 2,0 kg, ja sitten tuli takapakkia. :mad: No, ruokavalion ja annoskokojen tarkastaminen alkaa, ei kai se muu auta. Äsken aamupalalla söin yhden leivän päällisineen kahden sijaan jne.

Tavoitteena syyskuulle ihan vähintään -3 kg. Paino on jo normaalipainossa, tuntuukin että on nyt hankampaa laihdutus kuin ylipainossa.

Uudet - tervetuloa mukaan, tänne saa tulla kaikki! :wave: Tsemppiä laihdutukseen ihan jokaiselle, voikaa hyvin. :kiss:
niinhän se menee. mun kuukaudet näyttää myös surkeilta kun kattoo tammikuusta asti tähän päivään. viime kuussa en saanut juuri mitään aikaseksi. :kieh: :headwall: no mutta kai sekin on hyvä merkki..että voi pysyä samassa lukemassa..? :rolleyes: siihenhän kuitenkin pyritään tän laihiksen ohella.

tsemppiä sinnekin!!! :heart: et ainakaan kärsi motivaatioongelmista. b:)d
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24536664:
niinhän se menee. mun kuukaudet näyttää myös surkeilta kun kattoo tammikuusta asti tähän päivään. viime kuussa en saanut juuri mitään aikaseksi. :kieh: :headwall: no mutta kai sekin on hyvä merkki..että voi pysyä samassa lukemassa..? :rolleyes: siihenhän kuitenkin pyritään tän laihiksen ohella.

tsemppiä sinnekin!!! :heart: et ainakaan kärsi motivaatioongelmista. b:)d
Itse asiassa tuntuu, että ei ole motivaatiota. Jos tämä syyskuu menee yhtä kehnosti kuin elokuu, niin pidän varmaan kuukauden tauon, eli ylläpidän saavutettua painoa Kiloklubin avulla, ja jatkan sen jälkeen taas laihdutusta.

Mulla on vähän sama vika mikä ilmeisesti muillakin täällä, eli vaikka painoa on tippunut ihan kivasti, niin ei tunnu siltä. Edelleen on paksu olo, ja mietityttää, että onkohan sitä sitten tavoitteessakaan tyytyväinen. Kun eihän se -5kg niin suurta muutosta tuo kuin jo pudotetut 15kg. Ärgh.
 
Minäkin laihdutan
Taitaa olla hiukan "taisteluväsymystä" ja/tai turhautumista liikkeellä...Laihduttaminen on yleensä aika pitkä projekti, joten siihen mahtuu niitä huonompiakin päiviä ja viikkoja.

Älkää naiset lannistuko! Jo se, että saa painon pidettyä samoissakin lukemissa vaikkapa kuukauden ajan on hieno suoritus. Minä olen niin on/off -tyyppi, että painon pudotus kyllä onnistuu mutta painon pitäminen samoissa lukemissa on vaikeaa. Elän yliterveellisesti tai mässäilen, pitäisi oppia kohtuullisemmat tavat.

Eilen sorruin hiukan herkuttelemaan hyvän vaakalukeman jälkeen. Ei se yhden päivän herkuttelu laihdutustani pilaa, mutta nyt vaan sitten tekee koko ajan mieli makeaa :( Nyt on oltava kova roti pari päivää, jotta pääsen kunnolliseen laihdutusfiilikseen taas.

Useimmat teistä ovat laihduttaneet huomattavasti kauemmin kuin minä, joten nostan hattua teille kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin laihdutan;24537513:
Taitaa olla hiukan "taisteluväsymystä" ja/tai turhautumista liikkeellä...Laihduttaminen on yleensä aika pitkä projekti, joten siihen mahtuu niitä huonompiakin päiviä ja viikkoja.

Älkää naiset lannistuko! Jo se, että saa painon pidettyä samoissakin lukemissa vaikkapa kuukauden ajan on hieno suoritus. Minä olen niin on/off -tyyppi, että painon pudotus kyllä onnistuu mutta painon pitäminen samoissa lukemissa on vaikeaa. Elän yliterveellisesti tai mässäilen, pitäisi oppia kohtuullisemmat tavat.

Eilen sorruin hiukan herkuttelemaan hyvän vaakalukeman jälkeen. Ei se yhden päivän herkuttelu laihdutustani pilaa, mutta nyt vaan sitten tekee koko ajan mieli makeaa :( Nyt on oltava kova roti pari päivää, jotta pääsen kunnolliseen laihdutusfiilikseen taas.

Useimmat teistä ovat laihduttaneet huomattavasti kauemmin kuin minä, joten nostan hattua teille kaikille.
Juuri tuota taisteluväsymystä taitaa olla itselläni. Vasta 4kk olen laihduttanut, mutta onhan sekin jo kolmasosa vuodesta! Ja pari kk kun vielä pitäisi jatkaa, se tekee puoli vuotta.

Jospa sä pääset pian makeanhimosta eroon, täällä vähän sama ongelma. Pitäisi vaan olla syömättä mitään kovin sokeripitoista, niin kohta ei teekään mieli.
 
Muumiomamma
Heps!

Tulinpas tänne ilmoittelemaan Syyskuun tavoitepudotuksen, joka olisi se 3 kg. Elokuussa tippui tosiaan se 2 kiloa. En päässyt edes siihen tavoitteeseen että painaisin alle 80 kg, mutta ei kauas heittänyt. Eilen painoa oli 80.2 kg.

Empuu: Miten sinä olet aina nuin paljon kuussa saanut painoa pois? Hurjia lukemia kun miettii että mulla oli hankala saada tuo 2 kg pois kuussa.

Miten minusta tuntuu että tää laihtuminen ei näy mitenkään? Siis kesän aikana olen laihduttanut yhteensä 8 kg. Mutta ei se vaan näy. :( Ainakaan peilistä katsomalla ei eroa huomaa, eikä kuvista, mutta jotkut vaatteet kyllä istuu paremmin. Koskas se pudotus näkyy muussakin?
 
Empuu: Miten sinä olet aina nuin paljon kuussa saanut painoa pois? Hurjia lukemia kun miettii että mulla oli hankala saada tuo 2 kg pois kuussa.

Miten minusta tuntuu että tää laihtuminen ei näy mitenkään? Siis kesän aikana olen laihduttanut yhteensä 8 kg. Mutta ei se vaan näy. :( Ainakaan peilistä katsomalla ei eroa huomaa, eikä kuvista, mutta jotkut vaatteet kyllä istuu paremmin. Koskas se pudotus näkyy muussakin?
Mulla vain tuon ekan kuukauden pudotus on suuri (yli 7kg). Eihän se ole kokonaan läskiä, osa varmasti nesteitä, ja mitä lie. :) Raskauden (ja muunkin takia) oli jotenkin löysä kroppa, enkä pitkään aikaan harrastanut muuta kuin hyötyliikuntaa. Kun aloin laihduttamaan, tuli mukaan kuvioihin myös päivittäinen liikunta, ja kilot alkoi karisemaan. Mullahan tippui kahden ekan viikon aikana jo 5kg. Aloituspaino taisi olla joku maksimiturvotusekstraläskimyspaino. :D Kesäkuussa tippui kans ihan kivasti (melkein 4kg), mutta sen jälkeen onkin ollut aika hidasta.

Mulla ollut tuota samaa, eli tuntuu että painonpudotus ei näy. Ärsyttävää, eikö. : / Kyllä se jossain vaiheessa alkaa näkymään. Onhan sekin jo hienoa, että vaatteet käy löysiksi. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hiphei. Oon saanut nyt kaikenkaikkiaan 8kg pois ja neljä läks viime kuussa :)
Tähtään tälle kuulle viiteen. Edelleen mennään ruokavaliolla ja liikunnalla jota pitäs nyt lisätä entisestään, eli alkaa kulkeen taas uimassa ja salilla lenkkeilyn lisäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
Toss Foo
Kiitos Tönt uudesta pinosta! :D Ja mukavaa, että tänne on porukkaa jo löytänyt. Itsekin jatkan mutku-sitku-laihtumista, eli välillä jumii mutta YRITÄN olla välittämättä ja sitten taas paino vähän laskee. Ehkä se johtuu siitä kun alkaa olla viimeiset pudotettavana, niin ei enää edisty samaa tahtia kuin aiemmin..

Minäkin laskeskelin noita kevään muutoksia, ja lista näyttää tältä:
Huhtikuussa -4,5
Toukokuussa -3,4
Kesäkuussa -1,4
Heinäkuussa -1,5
Elokuussa -2,1
Eli lähes 13 kiloa kevyempää meikäläistä istuu nyt tässä näpyttelemässä konetta! Kuten joku kehoitti, ajatelkaas sama voipaketteina: 26 pakettia silkkaa rasvaa on kyllä melkoinen vuori! Huh huh..

No mutta, näitä tsemppipinoja on nyt ollut tässä kevään ja kesän ajan niin monta, että joukkoon mahtuu tosi monessa vaiheessa olevaa. Kaikki ovat tosi lämpimästi tervetulleita, sekä urakan aloittajat että loppuvaiheen viilailijat. Hienoa kuulla kokemuksia, jakaa fiiliksiä ja pohtia pulmia. Kiitos kaikille kirjoitteleville!

Terveilee Toss Foo
Jo tehty kitistyminen -12,9 kg
Syyskuussa solakoidun -1,5kg
 
Toss Foo
..ja tuon elokuun isohkon pudotuksen aiheutti megalomaaninen painonnousu heinäkuun lopussa! Ja toisena asiana: elokuun kokonaispudotuksen laskin tämän aamun painosta, joka oli 200g vähemmän kuin eilen.

..ikäänkuin joku näitä lukemia muka tarkistaisi, mutta onpahan itselle mustaa valkoisella (tai vaalealla), että mites tämä homma menikään *nolohymiö tähän*!
 
IhanaValo
Huoh, kai se on jatkettava vaan yritystä...vielä mie prkl joskus onnistun!

Tänään ollu mässypäivä, huomisaamulla otan painon ja alan sitä alentaa..ainakin yritän.
Annosten pienennys ja edes jonkinlaisen liikunnan lisäys tavoitteena..painotavoitetta en osaa/uskalla sanoa.

Tässä kuussa ei onneks taida olla ku kahdet synttärit, eikä kummatkaan niistä meillä (meillä kun jää aina ylimäärämässytettävää jos on kotona synttärit tms.) niin voi olla mahkujakin pystyä johonkin.

Lapsille laitettiin karkkipäivä pysyvästi lauantaiksi, kun meinas sekin alkaa lipsua, alkoi melkein jokapäiväinen valitus kun ei oo mitään herkkuja ja pitäs saada karkkia...nyt näkevät kalenterista millon on lauantai ja sillä hyvä.
 
^vierailija^
Noniin, alkupainoksi siis tuli 60,6, ja mitat ihanat 88-67-100...

Jos nyt pääsis maagiseen 57 kiloon niin olisi mukavaa. Se ois sopiva välietappi tuonne lopulliseen 53 kiloon.
Usein on sinne 58 päässy (nesteitä), mutta tullu rymisten takaisin 61kiloon.
Ehkä tässä kuussa sitte vähä parempi itsekuri :D
 
Tönt
Heps!

Miten minusta tuntuu että tää laihtuminen ei näy mitenkään? Siis kesän aikana olen laihduttanut yhteensä 8 kg. Mutta ei se vaan näy. :( Ainakaan peilistä katsomalla ei eroa huomaa, eikä kuvista, mutta jotkut vaatteet kyllä istuu paremmin. Koskas se pudotus näkyy muussakin?
se tunne tulee viiveellä. ja siihen vaikuttaa monia asioita. kroppaa voi muuttaa suht lyhyessäkin ajassa muttei pääkoppaa.

tsemppiä seuraavaan syyskuuhun!! :)
 
Tönt
Eli lähes 13 kiloa kevyempää meikäläistä istuu nyt tässä näpyttelemässä konetta! Kuten joku kehoitti, ajatelkaas sama voipaketteina: 26 pakettia silkkaa rasvaa on kyllä melkoinen vuori! Huh huh..

No mutta, näitä tsemppipinoja on nyt ollut tässä kevään ja kesän ajan niin monta, että joukkoon mahtuu tosi monessa vaiheessa olevaa. Kaikki ovat tosi lämpimästi tervetulleita, sekä urakan aloittajat että loppuvaiheen viilailijat. Hienoa kuulla kokemuksia, jakaa fiiliksiä ja pohtia pulmia. Kiitos kaikille kirjoitteleville!

Terveilee Toss Foo
Jo tehty kitistyminen -12,9 kg
Syyskuussa solakoidun -1,5kg
omg..en oo koskaan ajatellut painoa voipaketteina. nyt olen järkyttynyt...26kg...52 pakettia...seuraavan kerran kun kävelen kaupan voihyllyn ohi pyörryn varmaan...

tsemppiä sullekin syyskyyhun!! nyt kun syksy tuo mukanaan koti-iltoja ja kuumaa kaakaota ym. tarvii kyllä tsemppiä. pitäkäämme (kaikki) siis mielessä että joulukin lähestyy joten nyt tsempataan!!! :D
 
On tullut nyt itsekin mittanauhaa käytettyä, ja jos olen oikein osannnut mitata, niin mulla olisi nuo kolme lukemaa 95-75-95, eli aika tasapaksu olen, ei yllättänyt. Mulla on sellainen kroppa, että olen hoikkanakin tasapaksu, tiimalasivartalosta on turha haaveilla.

Mielenkiinnosta googletin pikaisesti, ja löytyi tämmöinen: "Vuonna 1951 keskiverto naisen strategiset mitat olivat 91-61-89 senttiä ja nykyään 96-86-101 senttiä." (Hyvästi tiimalasivartalo - näin nainen on muuttunut 60 vuodessa | Kauneus | Iltalehti.fi

Hulavanteen ajattelin ostaa, jos sillä saisi vähän nopeammin senttejä pois vyötäröstä. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä