Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Sintu74 Zuh mihu suuret pahoittelut!! :'( voimia teille kaikille.. :hug:
Mantu sama ongelma minullakin.. työpaikka vaihdossa ja en tiedä kertoakko uudelle työnantajalle hakuvaiheessa raskaudesta vai ei. Oon nyt jonkin aikaa pähkäillyt ja luultavimmin en kerro. Jos pomo myöhemmin kyselee mikset voinut kertoa aiemmin niin sitten sanon että eihän sen pitäisi mihinkään vaikuttaa, koska valitsit minut niin olisi pitänyt valita joka tapauksessa, raskaana tai en.
pikkumyy aika omituista käytöstä äidiltäsi.. Luuluisi että jos hänelläkin ollut vauvakuumetta olisi täydellinen uutinen tämä uusi lapsenlapsi.
cista ja paukku83 tervetuloa mukaan tarinoimaan! :) influenssarokotetta en ole ottanut..
Joku kirjoitteli tuossa säästöistä, ei täälläkään ole mitään rahaa säästössä, juuri eilen kattelin kaikkea mitä pitäisi ostaa.. alkaa jo päätä huimata! :|
Nyt varaamaan ekaa neuvolaa.. Mukavaa päivää kaikille!

marmuli ja rääpäle 7+3
 
Uusi tulokas tähän pinoon... LA 15.9. (laskurilla)- 38v- toinen- TAYS[/B]-Aadallesisar-

Kovasti meitä täällä näyttäis jo olevan, hyvä niin. Meillä menossa 7+3 ja oireina kovasti kasvaneet rinnat, mieletön ruokahalu (toivottavasti himmaa jossain vaiheessa...) ja muutaman sekunnin ajan kestävät "etomiskohtaukset". Kahvin olen joutunut jättämään pois. Ei tässä vaiheessa vaan pysty eikä maistu.

Meillä esikoinen jo 8 vuotias, joten minut taidetaan lukea ensisynnyttäjäksi?
Eka neuvolakin vasta ensi viikolla. Odottaa kovasti!!

Palailemisiin!!
 
Jippii.. Sain tänää postista dopplerin.. Eihän sillä vielä mitään sydänääniä kuulu (paitsi omat :D) mut silti :) tänään tein uuden clearblue testin ja viikot on noussu. Ei millään malttas oottaa vielä viikkoa ekaan ultraan :) olo on jotenkin virkee ja pirtee Vaik ulkona onkin kylmä :))

Kusma ja hattivatti 5+6
 
  • Tykkää
Reactions: myssypingviini
Sintu74, Zuh, mihu:hug:

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista:heart:

Ootte kirjotelleet niin paljon,että en kyllä enää yhtään muista mitä piti kommentoida ja kelle:LOL:

ON: tänään oli eka neuvola ja eihän siellä mitään erikoista ollut. Positiivista on se,että paino on nyt tosiaan sen n. 20kg vähemmän kun esikoisen kohdalla:D Toivottavasti ei hirveästi nousekkaan. Parin viikon päästä pitää mennä uudelleen ja kokeillaan kuuluuko sydänäänet ja samalla laitetaan sitten lähetteet ultraan jne.. Oma olo on muuten vähän laidasta laitaan. En osaa sanoa oikein mihinkään juuta en jaata. Eilen oli taas ihan järkkyjä kipuja, mutta ne meni onneksi ohi. Nyt istuskelen koululla tehtäviä tekemässä, mutta ovat niin vaikeita,että ei miun äly näihin riitä :/ tunnostaa siltä,että liikuskelen tästä kohta kotia kun en osaa näitä tehdä.

Rae 8+2 (tais neuvolan täti laskea, joten en enää tiijä millä viikoilla mennään:LOL:)
 
Jaksamista kaikille huonoja uutisia saaneille :hug:
Täällä oli eilen eka neuvola. Ei ihmeempiä siellä. Nyt nt-ultra ja sokerirasitus varattuna. Minullakin siis RD ekana raskaudessa. Minulla ei ollut ylipainoa raskauden alkaessa ja testiin hakeuduin itse, kun ihmettelin tolkutonta painonnousua raskauden ekalla puoliskolla. Niinhän siellä oli 2 arvoa koholla. Minusta RD oli lopulta ihan hyvä juttu, raskautta seurattiin tarkemmin, tuli pidettyä itsestä ja vauvasta hyvää huolta ja painoa ei sitten loppuraskaudessa enää tullutkaan. Nyt olenkin jo asennoitunut siten, että RD varmasti taas puhkeaa. Tuleepahan tehtyä sitten kokoarvio, jos menee raskaus yliaikaiseksi. Esikoinen syntyi sitten pikkuruisena (2700g) viikolla 36+2, eli se siitä ylisuuren vauvan pelosta.
Ihanaa viikkoa ja tsemppiä pahoinvoiville. Itsellä ei väsymyksen ja alavatsan nippailun lisäksi oireita olekaan.

Kilimanjaro 8+6
 
Viimeksi muokattu:
Taas tuulut päivässä niin paljon tekstiä etten muista taaskaan yhtään mitä piti kommentoida :D Varailin eilen vihdoin neuvola-ajan ja sainkin sen jo perjantaille. Niin minullahan on nyt 8+5 menossa, että en ainakaan liian ajoissa ollut.. :ashamed: No tässä nyt on ollut näitä epäilyksiä, ettei aikaisemmin olisi ollut järkeä varata. Tänään on ollut pitkästä aikaa taas "raskaana oleva olo". On ollut lievästi huono olo ja mieli herkkänä koko päivän. Itkutkin tirautin kuopuksen tihutöiden takia :LOL:

Tervetuloa uudet :wave:

Pikkumyy: Tilanteesi on vähintäänkin erikoinen, tuntuisi kyllä hassulta saada itse kuulla että oma äitini kuumeilisi vielä lasta :) Toivottavasti hän tajuaa itsekin ettei sinun onnesi ole häneltä yhtään pois, vaan päinvastoin ja muuttaisi asennettaan. Kannattaisi kyllä sanoa ettei hänen käytös ole oikein asianmukaista vaikka ymmärrät hänen vauvan kaipuun : /

SyyskuunOnni: Selkäkipuja on täällä ollut alusta lähtien. Oikeastaan alaselässä josta heijastuu myös eteen siihen munasarjojen kohdille. Välillä nämä kivut katoavat, mutta nyt taas särkee.

Vanilla Whip: On kyllä erittäin tökeröä käytöstä aikuiselta ihmiseltä : / Paras varmaan on, kuten miehesikin oli sanonut, että ignooraa tuollaisen täysin. Harva jaksaa yksikseen huudella. Voimia tilanteen kanssa!

Aksuliina: Juuri tuo ovulaatiohan vaikuttaa sikiön ikään. Eli siinä tapauksessa jos et sitä tiedä ja kiertokin on ollut mitä sattuu, niin ei missään nimessä kannata liikoja murehtia :) Minä testasin oviksen, niin tiedän melko varmasti millon se oli. En myöskään ole koskaan tuntenut sitä. Toivotaan meille parasta :)
 
Moikka kaikille!

Ensiksi voimia kaikille huonoja uutisia kuulleille.

Tänne tulee viestejä tiuhaan tahtiin :) Meillä oli tänään ensimmäinen neuvola. Paljon tuli asiaa ja lippusta ja lappusta saatiin. Neuvolassa sanottiin, että sokerirasitus tulee automaattisesti kaikille 25 vuotta täyttäneille. Sydänääniä ei vielä kuunneltu. Mutta hienosti ne kuuluivat ultrassa pari viikkoa sitten :)
Noin kahden viikon päästä on sitten nt ultra, jolloin pikkuisen pääsee taas näkemään.

murmeli 9+5
 
Hei taas...pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille.
Tämä istuu täällä pää täynnä räkää...joka muuten pyrkii ruokaa rivakammin pihalle. Eilen kävin terveyskeskuksessa räkätaudin vuoksi kun henkeä ahdistaa niin pirusti...keuhkoputkentulehdus löytyi ja siihen lääkekuuri + jotain nenäsuihketta kortisonilla höystettyä. Tuttu lääkäri totesi labroja katsoessaan, että sinähän olet "hyvin" raskaana...siellä siis näkyi tuo viimeviikolla otettu hcg-arvo. Lääkkeet valittiin siis raskaana olevalle sopiviksi. Saikkua ei tullut kun ei ollut kuumetta, mutta pyysi palaamaan parin päivän sisällä jos ei ala helpottaa. Arvatkaa kuka on huomenna menossa terkkariin aamulla klo 8...pakko saada huilii muutama päivä, muuten ei tule elosta mitään.
Eilen aamulla yrjösin pitkin lumipenkkoja töihin kävellessä...jipiii...onneksi oli pimeää, eikä pienellä kylällä paljoa liikennettä.

Tänään kävin polilla tökkimässä mahaani keittosuolaliuosta...illalla sitten aloitan oikeat pistokset mahanahkaan. Näin mennään seuraavat päivät aina 10.2 ultraan saakka. Jos sitten löytyy "yksiöstä" asukas, piikitykset jatkuvat läpi raskauden. Ei auta itku markkinoilla, se on vaan tehtävä jos mielii hengissä pysyä. Tukokset kun eivät etukäteen tulostaan ilmoittele, ei riskejä oteta.
Kysyin hoitajalta jos loppuun saakka päästään, että miten sellaiseen isoon pinkeään mahaan voi sellaisen neulan tökätä, niin nauroi vaan, että sitten voi siirtyä pistämään reiteen. No onneksi löytyy minulta tuota reittäkin, ettei kintut mitkään mehupillit ole.

Helmihelmiina ja Toivotoukka...illalla eka reikä nahkassa!
 
Pipsapippuri Käsitykseni mukaan tuo sokerirasitus tehdään joskus vasta viikoilla 24-28, eli siitä voidaan puhua neuvolassa myös vasta myöhemmin. Raskausdiabeteksen diagnoosi perustuu sokerirasituskokeeseen.
 
En ole nyt varma meneekö tämä vain Wanillalle vai ketjuun... En osaa ehkä käyttää yksityisviestejä.

Wanilla Whip: Olen joutunut kohtaamaan edellisessä raskaudessa ihmisten kateutta. Heti sen jälkeen, kun olin julkistanut raskauden, muutama opiskelukaveri (nainen) alkoi piikitellä minua. Käytös toistui "julkisesti" ryhmätilanteissa ja myös hieman sivummalla. En voi täysin varma olla, että johtuiko raskaudesta. Se alkoi kuitenkin samalla viikolla, kun olin kertonut raskaudesta. En keksinyt mitään muuta syytä käytökselle.
 
|O väsyttää!

Uusille oikein paljon tervetuloa! Meitä on ihana porukka! Aikasemmin kirjoittelitte facebook ryhmästä, tapahtuuko siellä vielä mitän, jos vaikka liittyisin sinnekin..
Mä sain tänään dobblerin! :heart: mitään ei kuulu mutta jossain tietyissä kohdissa saan ruutuun näkyviin luvun 170-173 VOISIKO SE OLLA!? Kun tässä ollaan näin alussa eihän se voi olla vai voiko.. mies tulee tuhatta ja sataa kuopiosta kotiin, illalla tiedän mitä tehdään. :D
Paha olo, se on ihan kuvottavan kamalaa. mä en ole syönyt kun appelsiineja ja vesimelonia viimepäivinä. Prisman hedelmäosastolla tänään kieli pitkällä olin jo ottamassa vaikka mitä kummallisia hedelmiä. Mukaan lähti 2 vesimelonia, appelsiineja ja nektariinea. Ainoa mikä menee alas ja pysyy. mitään muuta ei parane syödä, oksettavaa. Joku tuossa kirjoitti että oksenteli pitkin penkkoja, niin mäkin tein. Ja ihmiset, ne haisee niiiin pahalle!!! kassajonossa oli tuskallista kun kaiken maailman haisuleita ympärillä.. miten niin herkistynyt hajuaisti?! :LOL:

pikkupäiväunet ennekun menen nukkumaan yöunia!
myssypyngviini ja rv 6+0 !!
 
myssypingviini: Minullakin doppler näytti aina aika-ajoin eri lukemia, mutta sitten kun todelliset sykkeet löytyi meni hetki ennen kuin näytti lukeman niille. Mutta eihän sitä tiedä..;) Luulisin että 8+ viikot on varhaisimmat jolloin voi löytää dopplersykkeet. Tosin poikkeus vahvistaa säännön...:)

Ja nuo hedelmät, NAM! Minäkin viihdyn hedelmäosastolla parhaiten. Kaikki näyttää niin ihanan raikkaalta! Appelsiinit sattuukin juuri olemaan oikein makoisia! :)
 
Pahoittelut huonoista uutisista niitä saaneille, Sintu74, Zuh, mihu mukana on eletty :hug:

Hiljaiseloa on tullut pidettyä, kaiken olen kyllä lueskellut, mutta eipä ole tullut kirjoiteltua. Ja tekstiä on huimasti! :)

Täällä aika perusmeiningit, raskausoireet on pääosin helpottanut, pahoinvointi on väistynyt ja väsymyskään ei ole ihan niin kamalaa enää. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! No yritän nyt nauttia siitä, että voin hyvin, ultrassa kaikki oli kuitenkin oikein hyvin, vastasi viikkoja ja niin. Välillä melkein unohdan olevani raskaana. Vatsa alkaa kyllä pikkuhiljaa ilmoitella itsestään, minä ja miekkonen huomataan jo pieni kumpu selvästi, yhdet omat housut enää mahtuu mukavasti päälle.

Helmihelmiina mitä siis pistät itseesi ja miksi? Enpä ole tollaisesta kuullutkaan.

Ei minullekaan sokerirasituksesta mitään kyllä neuvolassa puhuttu, tehtäisikö se muka kaikille, en ainakaan ole kuullut pk-seudulla.

Guitar 9+1
 
Guitar: Tökin lääkettä nimeltä Klexane, se on minihepariini ja sillä estetään tukosten syntyminen. Minulla siis tukostaipumus ja raskaana ollessa suuri riski saada verisuonitukos. Suomalaisten suuhun paremmin sopiva veritulppa ja henkihän siinä voipi mennä. Osaltaa tämä lääke estää myös pienistä tukoksista johtuvat keskenmenot. Tärkeintä tässä kuitenkin on suojata odottavaa äitiä tukoksilta. Samaa lääkettä käytetään esim. leikkauspotilailla heti leikkauksien jälkeen kun joutuvat vuodelepoon tai muista syistä vuodepotilailla.
Klexane siis estää verihiukkasten toisiinsa takertumisen suurissa määrin, näin ollen tukoksia ei pääse syntymään. Hymyssä suin siis neulaa napaan...no ei ihan vaan navan molemmin puolin vuoropäivinä. Ainoa miinus on helvetillinen hinta...kelakorvauksen kanssa 10 päivän annos 44.80...auuuuuu...konkurssi:(
Lääkäri kuitenkin tekee sellaisen lausunnon, jolla pitäisi saada joku erityiskorvattavuus, jolla tuo hinta vähän laskee...silti aika suolainen hinta kun sen kertoo koko raskausajalla. No eikähän sitä selvitä, kai sitä rahaa palaa paljon turhempaankin.

Helmihelmiina...tunti aikaa pistokseen...huiiiii.
 
Zuh
Kiitos kaikille murheessa tsempanneille. Täällä alkaa elämä voittamaan yllättävän hyvin, osaan jo arvostaa sitä että luonto hoiti kaiken itsestään kuntoon ja olen fyysisesti kunnossa. Eli yritys jatkuu taas kunhan keho on saanut palautua.

Iloitkaa, riemuitkaa, kasvatelkaa massujanne ja huutakaa maailmalle: minusta tulee ÄITI! Olette sen ansainneet ja teidän tehtävänne on nauttia joka hetkestä hyvinä ja pahoinvoivinakin päivinä <3

~Zuh (jonka voi siis poistaa listalta, punaiseksi en tätä puhelimella saa..)
 
Olipas tänne tullut ikävän monta surullista uutista :( . Toivotaan että meidän ketjun ikävät uutiset olisivat nyt tässä.


Me käytiin tänään pankissa neuvottelemassa asuntolainasta. Ensi viikolla vielä toiseen pankkiin ja sitten katsotaan kumman tarjous on parempi. Ennen kesää... ja toivottavasti jo tässä alkukeväästä löytyisi oma koti.

Mä näin pari yötä sitten unta, jossa meille oli tullut pinnasänky. Se oli ihan järjettömän kokoinen, noin 120 x 150 cm ja mä olin ihan paniikissa että ei vauvan sänky voi olla noin iso, että eihän se mahdu mihinkään ja jos sänky on noin iso niin miten iso se vauva on. Mä en ainakaan sellaista synnytä. :LOL:

Aamuyöstä heräsin muuten kauheaan oloon. Ihan kuin olisin ollut monen promillen humalassa. Ylös en päässyt kun maailma pyöri ympyrää ja liikkeitä en hallinnut. Ukko sitten hädissään kiikutti mulle appelsiineja, myslipatukkaa ym. joita mutustelin aikani ja olo koheni. Silti sai mies vielä taluttaa mut vessaan kun ei tahtonut omat jalat kantaa.
Oltiin illalla jäähallilla kuuntelemassa sitä Ultra Brata ja siellä meni sen verran myöhään että vasta puolilta öin oltiin kotona. Tuli koko ilta seistyä siellä ja syöminen ja juominen jäi vähän vähille. Oiskohan nuo johtaneet tuohon yölliseen hässäkkään... Tästä lähin pikkupurtavaa aina mukaan ja vesipullo jatkuvasti laukussa.

Ultrakutsua odotellaan...josko se jo tällä viikolla tulisi postista, kun viime torstaina oltiin neuvolassa.


Piikikäs ja Korak 9+4
 
vielä tuosta sokerirasituskokeesta..
Sitä ei tehdä kaikille, vain jos on riskitekijöitä esim. ylipainoa tai sukurasite tyyppi 2 diabeteksen suhteen. Minulle sanottiin, että koska olen yli 25v. tehdään se automaattisesti.
 
Kohdaltani voisi muuten listaan vaihtaa LA 2.9 (tarkennettiin neuvolassa) ja synnytyssairaala JS eli Jorvi.

Piikikäs kuulostaa ikävältä, minulla on myös muutaman kerran tullut sellainen ihan kauhea äkillinen pahoinvointi, tulee niin huono olo, että tuntuu, että pyörtyy. Hengittelemällä, mahdollisuuksien mukaan lepäämällä ja jotain syömällä mennyt sitten ohi. Oliko Ultra Bra hyvä? :)

Helmihelmiina tsemppiä pistelyyn! Ja tyyristä on, mutta varmaan sen arvoista.

Guitar 9+1
 
Sokerirasituksesta Mulle ei ole koskaan tehty,nyt en tiedä kun edellinen lapsi oli niin suuri että onko sillä merkitystä.Tuskin tehdään kun ei ole ollut koskaa ongelmia. Pahoinvointia moni potee :$ Onneks ei ole koskaan sitäkään ollut itellä kuvotusta ja närästystä lukuun ottamatta joka muuten joskus tuntuu oksetukselta mut menee Renniellä ohi.Kokeilkaa jos oikein kunnolla kuvottaa et auttaisko... Hedelmiä olis myös kiva syödä ihan muuten vaan mutta olen ollu lapsesta asti allerginen lähes kaikille muille paitsi appelsiinille ja melonille =) Niin tulee vähän ykstoikkoiseksi...

Ainiin ja 3.2 eli tän viikon perjantaina on 11.50 aika Kätilöopistolle!! Saa vihdoin selvyyden kohdun sisällöstä ja mikä on ton kierukan kohtalo :kieh: Oon ollut aika rauhallinen koska ei ole onneksi mitään kohdunulkoisen oireita ainakaan mutta ei kai se auta riemuita ennen tutkimusta mutta kyllä vahva tunne on siitä et kaikki olis olosuhteisiin nähden ok.

NeliApina ja 5+4
 
Taitaa pakkanen pitää väen sisällä ja täällä on näin aktiivista ;) En ole lukenut taas hetkeen ja hirmuisesti tekstiä, paljon painavaa asiaa!

Suuria haleja menetyksen kokeneille:hug:

Ei saisi nauraa, mutta nuo oksennan ojaan-jutut oli niin hyviä! Eikös olisi kiva kuitata ohikulkijalle, mistä oksentelu johtuu ;) Parempi kuitenkin ojaan, kuin kassajonossa edessäseisovan spurgun niskaan! Muakin ällöttää kaikki kummalliset hajut.

Wanilla, onpas sulla kummalliset työkamut. Mie voisin kuvitella, että meillä joku mieskollega heittäs jotain kummaa, mutta naisväki on vaan onnessaan, kun ei meitä lisääntymisikäisiä niin ole. Sillä sun työkamulla voi olla oikeasti esimerkiksi mummokuume, kun lapset lähteneet ja jos hänen ystävillä on jo lapsenlapsia tms. niin mummokateus on sellainen, mikä tulee keski-ikäisille naisille! Osa odottaa ja odottaa, mutta saa aina pettyä, kun omat lapset eivät lisäänny.

Pikkumyy, hassua, että sun äiti vielä toivoo pieniä?! Mie olisi ihan superjärkyttynyt, jos äitini odottaisi tai edes haaveilisi asiasta, ovat kuitenkin jo yli 50 ja nauttivat helposta elämästä (mie oon 30 ja veljeni 23). He rakastavat meidän lasta mahdottomasti ja isänikin odottaa tätä seuraavaa kuumeisesti. Suunnitteli jo vapaapäiviä, että pääsee sitten syksyllä vauvaa katsomaan. Iskä on useimmiten kysellytkin, että joko jo jne.

Piikikäs, sun oireet kuulostaa just siltä, kun mulla oli yks keskiviikko. Ihan kaamea olo aamulla ja seiniä pitkin menin. Mies hinasi lattiaa pitkin kun seinät vilisti ympärillä.

Tänään illalla tuli sellainen omituinen heikko olo, kun oltiin asioilla=ostamassa prinsessatavaroita neidin 4-vee synttäreille. Ja en juonut reissun aikana mitään ja kipitettiin ympäri Selloa... Autossa vaan nuokuin ja taisin torkahtaakin välillä. Nipisteli masuakin ihan omituisesti, mutta hieronta auttoi. Ja se kun joi ja söi heti kotiintultua.

Me odotamme jännityksellä nt-ultraa, joka on 16.2, viikolla 10+6. Olisi ollut kolme päivää myöhemmin, mutta kun meillä on loma, niin minkäs teet ;) Onneksi se on ennen neidin 4-vuotispäivää ja ajattelin että jos kaikki on hyvin, antaisimme lahjaksi kuvan siskoveikasta...

Misupai ja NiiloElsanen 8+4
 
Outoa... Tänää ei paljon mitään oireita :/ postissa kävin kävellen ja sillon vähän nipistelee mutta muuten oon ollu aika paikallaan tänään. Johtuuko lie siitä? Kahvin jälkeen meinasin kyllä yökätä mut ei muuta :/ jospa huomenna olis sit enempi <3
 
Moi!
Ihanan aktiivisesti olette kirjoitelleet. Juttuja on ollut kiva lukea, kun olin viikonlopun pois
koneen ääreltä.
Pahoittelut minunkin puolestani kaikille surun kohdanneille!
Omassa olossa ei ole paljon kertomista. Oireet ovat hävinneet. Ne mitä oli.
Toisaalta se huolettaa, toisaalta pelkään, että ihan turha juhlia, muutaman viikon
päästä yrjö lentää ja tekee sitä ihan loppuun asti. Kuten aikaisemmillakin kerroilla.
Ainut, että rinnat on kipeät ja turvonneet ja erittävät. Yyh:x Ruoka maistuu hyvin... Erityisesti karkit ja suklaa.
Coca colaa tekee sikana mieli, vaikka normaalisti en juo lainkaan! Myös kahvi himottaa...
No, sen verran nyt tässä piti alkaa neuroottiseksi, että varasin varhaisultran viikon päähän 8.2
Kiva sekin kokeilla, kun en aikaisemmin ole alkuraskaudessa käynyt.

Iloa ja tsemppiä kaikille! Jaksamisia sukulaisten ja työtovereiden sekä miesten ja lasten kanssa=)

ANNA123 ja "voitto" 5+4 (riippuu mistä laskee, mä en enää osaa)
 
Viimeksi muokattu:
HUOMENTA! Aivan loistavaa, sain aamupuuron alas :vampire: Eilenkin aamulla oli huijaavan hyvä olo, mutta päivällä iski kyllä pahoinvointi taas vasten kasvoja. Ei haittais yhtään jos tämä yökötys jäisi pois... Nyt hedelmälohkoja ämpärillinen mukaan ja töihin :D

Kerroin eilen työkaverille tai yhdell meistä osakkaista.. "jos rupeaa oksettamaan, sanot asiakkaalle että sun puhelin on jäänyt keittiöön ja taitaa soida".. :LOL: Ja sit elegantisti yrjönneenä takasin, right?...

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Pipsapippuri rv7+2
 
Huomenta! :wave:

Moonchaser: Eilisestä illasta vihlominen on helpottanu, että kai se oli vain jotain ihan muuta. Molemmissa edellisissä raskauksissa on vaivannu iskias, että toivottavasti ei sitä enteile..

Varasin eilen ajan varhaisultraan, se olisi 13.2. Että sinne asti sitten jännitetään. Menkat ollu aina epäsäännölliset, hirveän runsaat ja kestäny päälle viikon. Jos sielä sit sais vähän tarkempaa aikaa :)

Voi että tätä turvotuksen määrää, maha on iso ku jalkapallo, varsinki iltaisin.. Ja tissit on joka päivä kipeemmät (ja isommat) :D Ällö oloa on pitkin päivää, oksentamassa ei nyt ole onneksi tarvinu käydä..

Tummennukset ja hymiöt muutes toimii työkoneella, mutta ei kotikoneella, että ehkä multa puuttuu sitten joku asennus?

Onko kukaan teistä hankkinu Bolakorua? Ajattelin jossain vaiheessa sitten kun maha rupeaa näkymään, niin ostaa sellaisen. :heart:

SyyskuunOnni 5+6
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä