Tänään on kyllä pakko lähteä ulkoilemaan, on niin upea kevätsää! Kunhan täältä pölyisestä toimistosta pääsisi raikkaaseen ulkoilmaan.. mrr.. Mä olen ilmeisen valmista kauraa jäämään töistä pienelle breikille, nimittäin laskeskelin taas jäljellä olevia työviikkoja Mulla niitä työn täyteisiä viikkoja näyttää olevan jäljellä tällä hetkellä 14 kun vähennän lomat ihanaa...!Olen tosi tosi iloinen tulevasta tauosta - ja sitten kun on parin vuoden kuluttua aika palata töihin niin mistä sitä tietää, vaikka meille tulisi vielä toinenkin vauva... Tekisi oikeastaan mieli jo alkaa raivata työhuonetta...
Uskomatonta että joku oli jo tuntenut sikiön liikkeet..! En itse varmaan osaisi niitä edes etsiä vaikka tietäisin, että nyt ne jo voi tuntea. Tulee varmaan olemaan hyvin jännittävää huomata lapsensa liikkeet ensimmäisen kerran... <3
Me rakennutamme uutta kotia tällä hetkellä ja viikonloppuna tehdään lopulliset päätökset keittiöstä, kivaa!
Hyviä vointeja kaikille ja aurinkoista loppuviikkoa!
Vanilla Whip (11+1)
Uskomatonta että joku oli jo tuntenut sikiön liikkeet..! En itse varmaan osaisi niitä edes etsiä vaikka tietäisin, että nyt ne jo voi tuntea. Tulee varmaan olemaan hyvin jännittävää huomata lapsensa liikkeet ensimmäisen kerran... <3
Me rakennutamme uutta kotia tällä hetkellä ja viikonloppuna tehdään lopulliset päätökset keittiöstä, kivaa!
Hyviä vointeja kaikille ja aurinkoista loppuviikkoa!
Vanilla Whip (11+1)