Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

ISO kiitos myös minun puolestani tälle porukalle! Niin vain hengissä selvisin raskausajan, vaikka vaikeaa olikin. Taistelu jatkuu ja apua olooni olen saanut neuvolasta. Onneksi on mahtava neuvolan täti lastenneuvolassa! Helppoja päivät ei ole, mutta uskon että vielä tämä iloksi muuttuu. Vauvan refluksi ja itkuisuus aiheuttaa ylimääräistä huolta ja väsymystä.

Jos päätätte jatkaa keskustelua näin vauvautuneina, niin mukana olen. On helpottavaa saada kuulla muidenkin kuulumisia ja kertoa omia.

SuSette ja poika 3viikkoa
 
Hei.

Onnea myös katariinelle!

Minäkin mielelläni tulisin vielä mukaan "vauvakerhoon", jos sellainen perustetaan. Vaikken kovin aktiivinen kirjoittaja olekaan, niin vertaistukea ja samassa vauvavaiheessa menevien kuulumisia mielellään kuulisin.

Välistä vain tuntuu, ettei itsellä nyt niin ihmeellistä kerrottavaa ole. Tällä hetkellä voimia verottaa oman esikois (erityis)lapsen koulunkäyntihankaluudet. Täällä syysloma alkaa huomisen jälkeen, niin saadaan vähän hengähtää...

Synttäreitä meillä juhlitaankin lokakuussa ahkerasti, kun kakkonen ja kolmonen on lokakuun poikia ja nyt sitten tämä neitikin syntyi kuitenkin lokakuussa :).

Tyttö on varsinainen sydäntenvalloittaja. Hyvä nukkumaan, kun hänet viimein mahankipristelyjen ja unimaitohuikkien jälkeen saa nukahtamaan. Mieluiten nukkuisi vain sylissä. Rinnanpäät alkavat pikkuhiljaa taas tottua tähän imetykseen, ei satu enää niin kovasti. Ensimmäiset 1,5 vrk:ta neiti käytännössä oli koko ajan tissillä ja varsiinkin oikea nänni oli niin kipeä ja rikki imetty, että varsinkin imetyksen aloitus tuntui karmealta. Minusta yliaikainen vauva on siitä helppo, että kannattelee jo itsekin itseään ja imemisvoimaa löytyy... Toisaalta ennen laskettua aikaa syntynyttä vauvaa ei meidän perheessä kyllä olekaan... Sunnuntaina sain sitten oikeaan rintaan rintatulehduksen ja nyt syön antibioottia ja vauvan kanssa molemmat otetaan maitohappobakteereita.

Mutta siis kerhoon lähtisin, jos mukaan pääsee.

Crispy ja pikku prinsessa 2vkoa
 
Vatsavaivat ja pulauttelu, check!

Ärhäkkä rintatulehdus hoidettu suonensisäisellä antibiootilla, check!

Yllättävä auton päivitys farmariin, check!

Kyllä tässä ehtii sattua ja tapahtua :O

Kannatan uutta ketjua tänne :)

-Napsi ja Nuppunen-
 
Jee vauvalla eka flunssa jo :( toinen ihan tukossa, kakoo ja limaa pulauttaa..ei ois kyllä tätä tarvinnu tulla..

Mää mietein oisko tuolla kerhopuolella kivempi kirjotella? Sais ehkä vähän rauhassa jutustella ku ei koko maailma niitä voi lukea..en tiiä..

Pitäs tänään ajaa yli 400km yksin flunssasten lasten kans..saa nähä miten käy..

C ja Pimpula 1kk ja vko
 
Crispy ja muillekin..
Tuolla ylhäällä mainoksen alla on rivi jossa on
Ohjeet Blogit Kerhot Kalenterit....tuota kerhot kohtaa ku klikkaa niin pääsee tutustumaan kerhoihin..sieltä löytyy ohjeita ja kerhon perustaminen yms. Itse kannatan suljettua kerhoa niin jutut pysyy sitte meidän sisällä. Jäseneksi voi hyväksyä vain kerhon perustaja ilmeisesti laittamalla yv:tä perustajalle tai huikkaamalla täällä että tahtoo kerhoon niin perustaja lisää kerhon jäseneksi..

Kuka tahtois perustaa kerhon?
 
Tämä tumpelo kävi perustamassa kerhon että saa juttuja jatkaa tuolla toisaalla. Laitoin kutsuja tulemaan tuon etusivulistan perusteella siis jotka ovat ilmoittaneet syntymästä tänne. Jos joku unohtui se ei oo tahallista vaan mulle voi laittaa yv:tä ja muistutella niin lisään kerhoon. Tulkaahan juttelemaan :)
 
Kerhokutsua ei tietääkseni erikseen näy missään muutako kerhon perustajalle. Mukaan pääsee tulemalla vaan jutustelemaan ne ketkä on jo kerhoon lisätty..eli kuten aiemmin kirjoitin niin tuolta ylhäältä klikkaa Kerhot kohtaa niin tulee lista kerhoista ja sieltä etsii Syyskuun söpöliinit kerhon. Jos en ole vielä sinua lisännyt vielä kerhon jäseneksi niin siinä lukee vieressä "liity" ja sen kautta tulee mulle viestiä että yks puuttuu listalta ja lisään sitte kerhoon ku taas huomaan saaneeni viestiä. Mutta muuten klikkaa vaan sitä kerhon nimeä niin pääsee kirjottelemaan ja lukemaan juttuja.. Selitinköhän mahd monimutkaisesti..?
 

Yhteistyössä