SuSette82, sulle täytyy kyllä nostaa hattua, että jaksat. Itselläni on istumatyö ja sen puolesta helppoa, mutta kun työ muuten on sellaista että pitäisi saada paperille jotain järkevää ajatusta aikaiseksi, niin ei se väsyneenä meinaa onnistua. Tämän viikon olenkin lähinnä arkistoinut, sillä töissä oleminen on ollut yhtä nuokkumista hämärän rajamailla. Mutta sinulla on fyysisesti raskas työ, pidähän huoli ettet väsytä itseäsi ihan täysin! Sillä ei mikään työ sen arvoista ole, on meillä kaikilla oikeus levätä ja vaikka en tykkää käyttää raskautta syynä mihinkään niin kyllä se vain niin on, että ei tässä tilassa jaksa samalla tavalla kuin normaalisti. Eikä ole tarviskaan, se pitäisi siis muistaa!
Selkäkipu on ehkä vähän parempana. Eilen kävin töiden jälkeen koiran kanssa lenkillä, aika pian alkoi kamala särky selässä ja palasin lenkiltä kotiin itkua tihrustaen. On masentavaa ajatella, että koko loppukesä menisi näin! Nukuin vähän aikaa, nousin sängystä ja kävi kipeää, taas tihrustin itkua. Sitten istuin saunassa leppoisissa löylyissä pitkään ja ihme tapahtui, selkä ei ollutkaan enää niin kipeä! Oisko lämpö ja rentoutuminen auttanut? En tiedä, mutta tänään on ollut selvästi parempi päivä, vaikka selkä ei ole täysin kivuton niin ei ole tarvinnut tihrustaa sitä itkua itsesäälissä
Hyvää huomenta -liike onkin mulle tuttu, treeneissä sitä tehdään nimenomaan huoltavana liikkeenä, pitääkin nyt ottaa se ahkerampaan käyttöön, myös kotona! Jos joku huomaa muita jumpaavinkkejä niin antaa tulla vaan
Ensi viikolla mulla on neuvola, pitää kysellä sieltä asiasta. Vaikka kyllähän minä periaatteessa tiedän, miten tätä selkää voin huoltaa, mutta ei ole ollut oikein sellaiseen aikaa.. Venyttelykin on jäänyt ihan nolliin, se vaikuttaa varmasti myös. Pitää nyt keskittyä tähän omaan hyvinvointiin vähän enemmän! Näyttää näitä kipuja olevan aika monella, joten jaksamista vaan kaikille. Toivotaan ettei kenelläkään kivut ylly niin pahaksi, että haittaisivat esimerkiksi synnytystä. Niinkin voi käydä..
Lasketusta ajasta, vaikka tämä onkin ensimmäinen lapsi niin olen myös asennoitunut siihen että ei se tule silloin 22.9, lokakuun alku on todennäköisempi ajankohta
Jos se synnytys venyy niin jospa se ei sitten niin paljoa ärsyttäis, kun on ennakolta jo asennoitunut näin.
Keltakukka, minua kans ärsyttää tuo unettomuuden syiden kommentointi, ei se paljoa tilannetta auta vaikka selitys ois minkälainen!Jalitsun mm-kisat on yhdenlainen pelastus, eilen taktikoin niin että nukuin alkuillasta vähän aikaa, aloin tuijottaa peliä ja nukahdin joskus yhden maissa. Enpä herännyt enää aamuyöstä, vaan sain sen 5-6 tuntia yhtäjaksoista unta, mikä on enemmän kuin pitkään aikaan! Ja aion siis kyllä katsoa pelejä, ihan sama tässä vaiheessa kun rytmit on muutenkin ihan sekaisin.
Napsi, kerrohan sitten sokerirasituksen tulokset! Mulla on testi edessä ensi viikolla, olihan niin että ennen testiä pitää olla syömättä ja juomatta 12 h?
Hispula ja LL 25+5