Mä en käsitä, mutta tulisin tänne mukaan, erittäin erittäin varovasti ja salaisesti.
Eli
susanna85/28/kolmas/ la 3.9/tays (oisin halunnut vas:iin taas, mutta sielä synnytykset loppu ennen joulua :/ )
Varovasti tulen siks että kierukka otettiin pois juuri oviksen aikaan ja gyne sano että km riski on suurempi jos nyt heti tärppää, noh.. Me käytettiin kortsua, mut ihan vähän oltiin ilman 2 kertaa ja tässä tulos...
Eli pelko persiissä ollaan.
Kaiken lisäks aattona testasin ku menkkojen piti alkaa tyylipuhtaan negan ja vasta eilen oli havaittavissa jotain (luulin viivanpaikaksi) ja tänään sit näky värikin niin että sain puhelimella napattua todistusaineistoa.
Heti soitin neuvolaan että meneekö tää ny jumankekka kesken ku noin hailakka on ja ku saatiin varotus jne jne..mut sano vaan et eiköhän se vahvistu, ehkä ovis on ollu myöhässä ja selvitellään ultralla sit la. Eka nla 13.1.
Tuleepas pitkä teksti, mutta pää niin sekasin että pakko vähän selvitellä..
Meille siis tulossa 3. mukelo. Eka on poika 6/10 ja toka tyttö 3/12 .
Asustellaan Tampereen lähettyvillä kahen koiran kanssa.
Raskausoireita tuli tosi nopee niin ku mulla aina, rintojen arkuus ja finnit! Naama näyttää suunnilleen samalta ku teininä aknessa, onneks tää tästä tasottuu!
Pahoinvoinnit jännittää hirvesti, oon yksityinen pph ja sairaspäiviä ei vois ottaa, mutta esikoista kun odotin oksensin rajusti koko 9kk ja tipassa kävin monta kertaa kun olin kuivunu kun mikään ei pysyny sisällä. Tokan odotus meni paremmin, oksensin vaan viikolle 14, mutta laihduin sinäkin aikana riittämiin. Joten kauhun sekaset tunteet on nyt. Pelätään pahinta, toivitaan parasta.
onnea kaikille odotuksee. <3