Syyskuun söpöläiset 2014 (:

http://www.wallpaperswala.com

PÄIVITYSPYYNNÖT SELVÄSTI EROTTUVALLA TEKSTILLÄ KIITOS :)

LA/ Nimimerkki / Ikä/ Monesko lapsi / Synnytyssairaala


31.8.2014

Minbebis/29/toinen/Tyks
Tine/28/3./OYS

1.9.2014

lintetsa / 27 / 2. Lapsi / phks
-Brita- / 26 / 2.

2.9.2014

Ihmemamma/34/4./OYS (LA:?)
SaaraN--34--Neljäs--Tyks
Iikku90/ 24/ 3./ SeKS

3.9.2014

susanna85/28/kolmas/tays
nurmo/2,/K-SKS

4.9.2014

Sorel/30/2./NKL
TYYDELI/40/toinen/NKL
Joiku / 33 / 1. lapsi / PHKS
Joannet85/28/2.lapsi/SatKS

5.9.2014

plussatuulia/28/3.lapsi/phks
Ilokarpalo / 34 / eka lapsi / KOS (tai NKL/Jorvi)
Anskuikkeli / 21 /2 lapsi / KYS

6.9.2014

Titiu/34/kolmas/
Toiveilija/ eka lapsi/ PKKS
Fyi / 32 / 1. lapsi/ JS
Lindacandy/20/2./KOS

7.9.2014

Pauliinali/ 2.lapsi
Simppu / 24 / toinen / NKL

8.9.2014

Elm4 / 24 / 1.lapsi / OYS
Hämy22/22/esikoinen/OYS
Oktonautti/34/2./Jorvi

9.9.2014

Sasse /2. lapsi / KOS tai JS

10.9.2014

eva-maria/31/5/Jorvi

12.9.2014

RauRau/ 30/ 2. lapsi / SEKS
pampulax, ikä 33, 6.lapsi, Kaks.
Hanix/38/3./HUS.

13.9.2014

viltsu92/21/1./TAYS
TiiKet / 24 / toinen / NKL?
Minttu-Lilja 28, eka

14.9.2014

Riekonmarja, 40, lapset -08 ja -11, keskenmeno.

15.9.2014

Johanna75 / 6:des lapsi/ Kanta-Hämeen keskussairaala

18.9.2014

Kukkaislapsi / 35 / 1. lapsi / ei vielä tiedossa

20.9.2014

Bhumi / 34 v / kolmas lapsi /

Laskettu aika ei selvillä?

aurora81/32/3.lapsi
KapuH/21/2./JS
Kalpeakuu/33/ensimmäinen/K-S ks
-miude-/29/toinen/K-HKS/

Menetyksen kohdanneet :'(

SalVe
Santrana
Maikkukoo
Emotar
h3n3
äitii88

SYNNYTYSSAIRAALAT
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

FACEBOOK-RYHMÄÄN MUKAAN HALUAVAT VOIVAT LÄHETTÄÄ YKSITYISVIESTIÄ KapuH:LLE! :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kans plussattu :) Tänään on 4+0 eli laskettu aika 1.9.2014 :) digi sanoi eilen Raskaana 1-2 ja torstaina vielä testaan et on noussu 2-3. Mulle tämä lapsonen on toinen, esikoinen on poika 9/12 eli aikalailla tasan kaks vuotta tulis ikäeroks. Oireet mulla loppuivat eli se menkkajomotus, selkäkipu yms. Ajoittain on etovaa oloa mutta niin pientä ettei haittaa :) Kirjottelen lisää joulun jälkeen mikäli kaikki menee hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: norppali
lintetsa Onnea! Ollaanpas me paksuunnuttu samoihin aikoihin :D Meiltä löytyy poika 8/12, eli miltei sama ikäero täälläkin tulis. Täytyy varmaan itsekkin tehdä vielä digi ensi viikolla. Nyt tein vain liuskatestin päiväpissasta, ja oli vähän haalea vaikkakin selvä plussa. Huomenna aamulla varmistustestaus toisella liuskalla.

Hyvät joulut!:xmas:
 
Täälllä kanssa saatiin jouluaaton ihana ihme, kun testi näytti plussaa :) Olin varma, etten olis raskaana kun pikkusen tiputtelee... mutta aamulla liuskatesti näytti haamuje haamun ja sit hain digin josta tuli raskaana 1-2 :) nyt vaan toivottava, että tiputtelu loppuis, ja pikkuihme pysyis sisällä :) La ois 2.9, eli nyt 4+1. Meillä on poika 05/10
 
Mulle voisi päivittää riviksi Tine/28/3./OYS LA 1.9. En saa jostain syystä väriä valittua. Jos menee ohi niin kokeilen myöhemmin uudelleen.

Onnea plussanneille! :)

Aatto juhlittu ja kylläpäs sitä olikin ollu kilttinä. Lapset kyllä sai ihan liian isot kasat lahjoja mutta ensi vuonna kontrolloidaan paremmin.

Minulla löytyy ennestään tyttö 10/11 ja poika 1/13. Eli kolmas tulossa. Mie tein positiivisen testin jo DPO 10 ja odottelin jo ketjua kuumeisesti. :D Oireina löytyvät hirveä turvotus, nopeasti ilmestyvä kamala nälkä, jäätävä väsymys, alamahan nippailut.

Eilen illalla piti vielä digi tehdä ja siihen ilmesty raskaana 2-3. Nyt loppu testailut ja toivotaan ja uskotaan parasta. :heart:

Tine 4+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äitii88
Hei!

Ensimmäistä kertaa täällä kurkkimassa :wave:
Aattona aikaisilla kp:llä testattu hailakka haamu ja kovasti toivon viivan vahvistuvan ja pääsevän mukaan joukkoon :) Tänään apteekkiin hakemaan lisää testejä, jos huomenna kokeilis, että onko mitään muutosta viivassa...

Nyt taidan käydä kiertelee muissa ketjuissa vähän kattelee, millasta porukkaa täällä on!
 
Tietoja päivitelty, tarkistakaa omanne että meni oikein :)

Täälläkin alkaa pikkuhiljaa oireilemaan enempi, alavatsaa nippailee ja hajuaisti on herkistynyt, yöh. :x Mamman joulupöytä aiheuttikin heti vähän päänvaivaa, kun ei voinut esim. kaikkia kaloja pistellä poskeensa listerian pelossa, mutta ei haluttu kertoa vielä syytä muille... :whistle:
 
Kyllä se tämän aamun testitulos oli selkeämpi eli jos mukaan mahtuu niin tulisin :)

Samontein ku testiviiva oli selkeempi ni iski ne kaikki pelot päälle, mitä en muistanu tulevan :D Entä jos se ei olekaan siellä missä pitäis olla? Entä jos kaikki ei menekään hyvin? mitä nyt seuraa, ku söin jouluna kylmäsavulohta ja aurajuustoo jne. :cool: No täytyy kaivella se järki jostain esille, ettei vallan hysterisoidu!

Ja joo, kolmas lapsi on kyseessä eli ei ole ensikertalaisen hysteriaa :rolleyes:
 
Titiu Tervetuloa joukkoon :)

Peloista: Mulla on ihan samaa. Just mietin mitä kaikkea tulikaan syötyä ennen plussaa ja nytkin söin kylmää kalkkunaa jääkaapista, joka oli pakattu suojamuoviin. Oisko moinen pitänyt kuumentaa? Ja en ole syönyt mitään foolihappoa enkä edes hakenut raskausvitamiineja ja ja ja... en mää ekan kohdalla näin stressannut :D
 
Viimeksi muokattu:
Vau.fi sivuilta löysin linkin tälläiselle sivulle: www.babybox.fi <-- tuonne kun täyttää tiedot, saa hakea lähimmästä lastentarvikkeesta paketillisen tuotenäytteitä yms. :) Esikoisen aikaan en tuollaista saanutkaan, saas nähdä mitä sieltä löytyy.

(Vähän aikaseen kyllä tilasin, mutta nautitaan nyt ja murehditaan sitten vasta jos tulee km tai muuta... )
 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
Vaikuttaapa kivalta tuo paketti, en oo aiemmin kuullukaan tuosta :) Mä taidan myöhemmin sen tilata, joten jospa muistan osoitteen vielä sit!

On tää kyllä niin uskomatonta, että saas nähä millon koko asian sisäistää :D Toistaiseksi kun ei muita oireita ole kuin tissit on kipeet (eri tavalla ku normaalissa kierrossa ennen menkkoja) ja välillä lievää menkkajomoa. Väsymys on kans aikamoinen, mut johtunee osin siitä, et oon nukkunu aika huonosti ja heränny niin aikasin, ku iski flunssan päälle (vai liekö seki yks oire?).
 
Tosi kivan tuntuinen paketti. Lisää vaan linkkejä mistä jotain kivaa saa. Mä en uskonnut plussaa ja oliki aika yllätys. Rupesin miettii et yhtenä yönnä varmaa oli kiinnittyminen kun sattu niin mään vietävästi yöllä mahaan et heräsin siihen. Ovis oli luultavasti mennyt jo ja olihan se pakostikkin. Tänää on 4+0 jotenki uskomatonta. Ei osaa sisäistää kyllä yhtää asiaa vielä mutta eiköhän se tästä. Mulle iski flunssa tuossa viime viikolla :D
 
Mä en vieläkään meinaa uskoa, että olen R-A-S-K-A-A-N-A :D
Tiputtelee edelleen, mutta koitan psyykata itteeni, että ei se haittaa. Netistä luin, että joka neljänneksessä alkuraskaudessa tulee enemmän tai vähemän vuotoja. Mulla onneksi vähemmän ;D Mitään oireita ei ole vielä ilmaantunut. Tissit tuntuu tavallisilta. Alavatsalla välillä menkkajuilintaa (mut tosi pientä). Kamala väsymys on, mutta tiedä sitte johtuuko joulustressistä vaiko masuasukista :)

Mitenkäs te naiset: tärppäsikö tämä raskaus nopeasti? mulla oli sellainen olo, että joudutaan pitkän yrittää, kun ekaakin yritettiin jo 6kk, mutta tää tärppäski jo toisesta kierrosta :)
 
Meillä tää tärppäs viidennestä kierrosta, esikoinen tärppäs 4. Kierrosta.
Mammavitamiinit on täällä käytössä, alotin tässä yk5:ses ja niin vaan tärppäs :) oli kyllä käytös myös greippimehu ja punaviini :D Oliko muilla kikka kolmosia käytössä?

Mä mietin et soittelisinko neuvolaan et tuli plussa testiin, ei mitään tietoa menkoista et pääsis ultraan :D
 

Yhteistyössä