Hämy22 Kyllä graavilohta saa syödä, jos tekee sen itse tai ostaa kalatiskiltä, kunhan kysyy, ettei se ole ollut vakuumissa missään vaiheessa vaan on tehty tuoreesta kalasta. Itse himoitsin samaa...
Lindacandy Kyllä oma mielenrauha on mulla vaikka parinsadan euron arvoinen, ja siksi menen varhaisultraan. Viimeksi sain siitä rauhallisen mielen, joka kesti np-ultraan asti.
Jos Kuopiossa ultra on 95e, niin se on kyllä halpa. Mä luulen, että terveystalossa Helsingissä joudun maksaa sen 200e. En muista mitä se viimeksi oli.
Simppu, koita kestää. Mäkin toivon että ilmestyisi kunnon oireita, niin tietäisi varmasti olevansa raskaana. Nyt kokoajan huolettaa. Mutta niin se oli edellisessäkin raskaudessa. Kaikille ei vaan tule oireita. Siitä vaan ei osaa nauttia, esim. että ei ole pahoinvointia. Vaan ajattelee, että se olisi kunnollinen raskauden merkki...
Noh, mulla on kaksi oiretta. Toinen se, ettei kuukautisia ole
ja toinen se, että iltaisin turvottaa mahaa. Ja muut on enemmän tai vähemmän keksittyjä oireita, kuten janottaa, yöllä wc.ssä käynti (mutta niin käyn aina), ehkä vähän närästi (tai sitten ei), tissit ehkä vähän aremmat. No jokatapauksessa kokonaisvaltaista itsensä ja olojensa tutkiskelua tämä on koko ajan....:ashamed: