Moi! Liitytäänpä joukkoon. Plussannut olen jo reilu viikko sitten, mutta olo on edelleen aika epäuskoinen, kun ei ole oikein mitään kunnon oireita. Toinen lapsi olisi tänne tulossa reilun 2 vuoden ikäerolla, ja hermoilen ja suorastaan pelkään jotenkin paljon enemmän kuin ekalla kerralla, nyt kun vähän paremmin ymmärtää mistä on kyse Silloin en siis meinannut tajuta, että mahasta tulee oikeasti ketään... ja tosi noviisiksi tunnen kyllä vieläkin itseni vauva-asioissa, vaikka tuota esikoista ollaankin jo puolitoista vuotta onnistuttu pitämään hengissä. Ekassa raskaudessa foorumeille kirjoitellessa tuntui, että uudelleensynnyttäjät on jotenkin ihan eri taajuudella kun ovat jo konkareita. No jaa
Olen 33vee ja synnyttelen Taysissa. Laskettu aika menee jonnekin 8.-12.9. akselille, varmistuu sitten ultrassa parin viikon päästä. Mua ei tarvitse vielä laittaa listalle, kun olen tällainen vainoharhailija.
Olen 33vee ja synnyttelen Taysissa. Laskettu aika menee jonnekin 8.-12.9. akselille, varmistuu sitten ultrassa parin viikon päästä. Mua ei tarvitse vielä laittaa listalle, kun olen tällainen vainoharhailija.