vierailija
Mulla on itse asiassa oikein hyvä olo tällä hetkellä, kiitos kysymästä! Liitoskivut (?) välillä vaivaa, mutta ei mitenkään pahasti. Tai ainakin luulen, että kyse on niistä.Moikka!
Huomasin kans ettei täällä kovin aktiivista keskustelua ole, mutta mä en ennen rakenneultraa meinaa liittyä mihinkään ryhmiin tai tehdä mitään hankintojakaan toisaalta. Hauskaa kun laiyoit
Mä en huomaa mitään pyöristymistä, toki olen aika lihava muutenkin ja ruokahalu on ollut aika kiven alla kun ei juuri mitään tee mieli syödä. Kaikki vaatteet menee normisti päälle, ainakin toistaiseksi, toki käytän aika väljiä vaatteita normistikin.
Miten sulla on muuten olo? Täällä ei valikoivaa ruokahalua lukuunottamatta ole mitään oireita, väsymyskin helpottanut aika tavalla.
13+1 tänään
Olen alkanut tällä viikolla kertomaan raskaudesta ystäville ja kerroinpa myös työnantajalle, koska äitiyslomani vaatii rekrytointia ja eihän tässä ole kesälomien takia kuin 3,5 kk, että jään pois. Lisäksi, jos en olisi alkanut nyt kertomaan, niin unohtaisin tyystin olevani raskaana - vatsa ei ole kasvanut, alkuraskauden oireet ovat poissa, ja kukaan ei kysy mitään raskauteen liittyvää kun kukaan ei tiedä että olen raskaana.
Kiva kun pidätte paikkaa! Mä en tiedä miten kohdun reunaa voi tunnustella, ehkä neuvolassa joku kerta neuvovat.Pidetään face- ryhmässä teille mattimyöhäsille paikkaa
Täällä kyllä ihan selvä raskaus maha, varmaan vaikuttaa että on neljäs raskaus seitsemän vuoden sisään. Tänään just tunnusteli että aika korkealla tuo kohdun reuna jo tuntuu liikkeitä tuntunut jo muutaman viikon, alkuun epäilin voiko olla mutta kyllä ne vaan tasaisesti on vahvistunut ja lisääntynyt
Täällä myös tosi valikoivaa ruokailua vaikka pahoinvointi on enää tosi minimaalista, teen omat ruoat itselle ja muille perheelle omat... Nyt suosiossa on ollut salaatit missä paljon salaattijuustoa ja kalakeitto punaiset lihat ja etenkin makkarat ja nakit tekee tosi pahaa edelleen, eikä kyllä kanakaan uppoa
Muoks. 14+3
-H 14+1