Mä sain välillä näkymään sykkeen pidemmäksi aikaa, ja nyt se on pyörinyt noin 160-165. Välillä ottaa selkeästi väärän sykelukeman ja varoitusvalo palaa, mutta sitten kun syke jää pyörimään pienelle välille pidemmäksi aikaa, niin huomaa, että nyt löytyi oikean lukema. Lisäksi oon nauhottanut sitä läpätystä ja itse laskenut sykkeen, joka täsmää dopplerin lukemaan.
Tämä oli törkeän kuuloista. Onneksi pystyit ilmeisesti ottamaan asian aika rauhallisesti, itse kun ensimmäistä kertaa raskaana, niin olisi varmasti käynyt noin miten mainitsit.
Onpa monella ultrattu "aikaisilla" viikoilla ja vatsan päältä. Ei liene täysin tarkka vielä tuossa vaiheessa, koska eikös pienikin heitto voi aiheuttaa päivän tai parin eron viikkoihin?
Onko teillä muuten tyttö- tai poikaaavistuksia? Mä oon aina ollut jostain syystä varma, että sitten kun toivottavasti joskus tulen raskaaksi, niin ensimmäinen lapsi on poika. Nyt kuitenkin kun ajattelen mahassa olevaa pientä sikiötä, niin ajattelen hänet kokoajan tyttönä mielikuvissani. Mies taas on sanonut alusta alkaen, että veikkaa tyttöä.
-H 11+0