Heippa ihan huippuaMelkein täysin samassa tilanteessa ollaan! Oon kans 31 ja LA 9.9. Jyväskylässä asustellaan
Heippa ihan huippuaMelkein täysin samassa tilanteessa ollaan! Oon kans 31 ja LA 9.9. Jyväskylässä asustellaan
Kiva, että meitä senioreita on täällä useampia Itsekin täytän 38v kesällä.Hei. Liittynen joukkoonne vaikka pelko seuraa mukana kuten monella muullakin.
Porukan senioriosastolle asettaudun, keväällä 38v täyttävä kolmen lapsen äiti. Nelosen LA olisi 21.9., ja synnäri VKS.
Ehkäisy jätetty 9/20 ja 2 varhaista km matkalle mahtunut. Oli jo vähän luovutettu, mutta näinpä se elämä taas yllättää.. toivottavasti lopullisesti.
Oireina vain rintojen kipu/arkuus ja alavatsaolot.
Tsemppiä jokaiselle!
On niin helppo sanoa noin, jos oma kokemus on onnellisesti päättynyt raskaus. Mulla oireeton raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viime syyskuussa.Nyt naiset!! Positiivisuutta kehiin! Meillä kirmaa yksi reilu 1v poika täysin oireettomasta raskaudesta, josta kaikki pelottelivat että jotain on vialla. Nyt en aio moiseen höpöhöpööb uskoa, sillä todennäköisyydet on puolellamme että kaikki menee hyvin!
No ei ollut tarkoitus olla mikään syyllistäminen tarkoitin vain, että yhtä hyvin voi oireettomuus päättyä hyvinkin itselläni kaikki meni hyvin, vaikkei oireita ollut ja yhtä hyvin voi mennä myös syyskuisten oireettomilla <3On niin helppo sanoa noin, jos oma kokemus on onnellisesti päättynyt raskaus. Mulla oireeton raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viime syyskuussa.
Mulla samat, että hoitovapaalta aloitin työt syyskuussa ja nyt sitten pian saa ilmoittaa tulevasta pikkuisesta jo, että vähä kans jännittää vaikka ihan normaaleja asioita nämä kuitenkin ovat.Mulle voi lisätä listaan vielä iän, joka on 32v ja synnäri on VKS
Mulla on viime raskauteen verrattuna enemmän pahoinvointia jo nyt, viimeksi alkoi vasta rv7.
Lisäksi lievää ahdistuneisuutta on havaittavissa. Vaihdoin työpaikkaa kesällä ja murehdit vähän sitä minkälainen vastaanotto työpaikalta tulee. En vielä kuitenkaan tunne heitä hyvin. Tiedän että se on aivan typerää ja naurettavaa miettiä tämmöistä. Työuraa on kuitenkin tällä iällä edessä vielä "aika" kauan.
Laita @Liljah ille tai @Guinevere lle viestiä, niin lisäävät sut Facebookin ryhmäänJa mulle voi lisätä listaan iän 27v ja synnäri HUS. Olen myös kiinnostunut Facebook/Whatsapp-ryhmästä jos sellaista suunnitellaan!
SAMA! Aloitin töissä vanhempainvapaan jälkeen nyt 3.1, enkä tiiä millon uskallan kertoa pomolleMulla samat, että hoitovapaalta aloitin työt syyskuussa ja nyt sitten pian saa ilmoittaa tulevasta pikkuisesta jo, että vähä kans jännittää vaikka ihan normaaleja asioita nämä kuitenkin ovat.
Just näin, normaaleja elämäntapahtumia nää on. Kyllä työnantajat sen tietävät. Mutta en oo vielä sisäistänyt tätä itseMulla samat, että hoitovapaalta aloitin työt syyskuussa ja nyt sitten pian saa ilmoittaa tulevasta pikkuisesta jo, että vähä kans jännittää vaikka ihan normaaleja asioita nämä kuitenkin ovat.
Tsemppiä!Me ollaan nyt koko perhe koronassa. Toivottavasti ei vaikuttais raskauteen kuinkaan mulla rokotteet onneksi jotka varmaan suojaavat hyvin.
Totta, hiihto vois olla myös hyvä. Se hiihtokausi on vaan täällä etelässä harmittavan lyhyt; viime talvena pääs just vauhtiin, ku kausi oliki jo ohi! Nytki harmittaa, ku pakkaset muuttu näihin plussakeleihin! = (Ja @hiliputti ymmärrän niin tuon turhautumisen, eihän nyt vielä pitäisi olla mitään estettä suht normaaliin menoon! Mutta niin on yllätyksiä ja erilaisia oloja tää alkuraskauskin täynnä. Toivottavasti juilimiset ja kivut menee pian ohi! Tuo spinning olis kyllä varmaan hyvä, siitä oon joskus tykänny kovasti. Hiihto on kans yks hyvä, jossa ei tuu iskutusta - kunhan lunta olis. Sit aattelin hankkia ihan vaan sauvat vähän tehokkaampaan kävelyyn. Ehkä näillä sit aina sopivissa väleissä liikkumaan!
Eijei, mä en ottanu sun kommenttia mitenkään negatiivisesti - ymmärsin kyllä tsemppitarkoitukset! = )Mie oon pahoillani jos nyt tuo minun viesti kuulosti ikävältä tai syyllistävältä. En tarkoittanut että ei saisi pohtia tai pelätä keskenmenoa tai muuta. Ehkä olen liian suorapuheinen, minua vaan itseä harmitti kun koko esikoisen odotusaika meni pelätessä oireettomuutta (minulla myös kkm oireellisesta raskaudesta tiedän kyllä, että on tosi kova paikka). Joten tarkoitin tsempata meitä kaikkia, ilmeisesti se ei ollut oikein kuitenkaan sanottu joten pahoittelut siitä. Älä ihmeessä hiliputti pahoittele negatiivisuutta, ihan normaalia pohdintaa. Tsemppiä meille kaikille ja toivon että saadaan jokainen pieni syyskuinen syliin.
Tervetuloa aavamariia! Toivotaan että saatte hyviä uutisia kontrolliultrassa, hyvin voi olla että viikot on vain vielä niin pienet että pikkuista on vaikea nähdä ultrassa