@hiliputti täällä myös saamattomuus! Nimenomaan tuon urheilun suhteen. Oon suht aktiivinen mm. juoksun kanssa ollut, mutta palautumisen ongelmista ja raudanpuutteesta myös kärsinyt, joten koko yritysaikana en oikein kunnolla uskaltanut treenata. Keskityin varsinkin kierron loppuvaiheissa pitkiin kävelylenkkeihin, jotten häiritsisi herkkää kiinnittymisvaihetta. Ihan heti plussattua ei myöskään oikein uskaltanut rankasti urheilla. Ehdin jonkun viikon tuossa sitten palata kunnon hikilenkkeihin, ja se tuntui ihanalta! Vaan nyt tämä huono olo ja varmaan väsymyskin aiheuttaa sen, että ei taas oikein kulje. Ulkona ja kävellessä huono olo väistyy, mutta sinne on yllättävän vaikea nyt lähteä. Eikä kyllä yhtään tee mieli sitten hölskyttää herkkää vatsan seutua juoksuaskelin. Ja nyt otankin sen niin, että on ihan ok lepäillä, nyt on tärkeämpi asia kasvamassa tuolla sisällä.
Joo mäki harrastan juoksemista, mut nyt jo joulukuusta alkaen oon juossu vähemmän ja lyhyempiä lenkkejä. Just tänään piti taas mennä, ku ois ollu hyvin aikaa, mut nyt on ollu pari päivää alaselkä tosi kipee ja sit alko kramppailee viel mahaki niin, ettei tuntunu hyvältä ees seistä tai istua, ni skippasin taas lenkin! =/ Sit ku alko olla jo ihan ok olo, oli jo pimeetä, eikä tosiaan enää tehny mieli lähtee mihkään, mutta kävin kuitenki ostamassa lähikaupasta herkkuja - asiat tärkeysjärjestykseen (aargh, mikä lusmuolo!)!
En kyllä yhtään haluis jättää liikuntaa, ärsyttävää, jos kroppa rupee nihkeilemään jo näin aikasessa vaiheessa. Pitäs kyllä jossain vaiheessa keksiä joku juoksun korvaava laji. Ekassa raskaudessa pystyin käymään spinningissä ihan loppuun asti ja muutenkin liikuin paljon enemmän kun nykyisessä elämässä.
Ja täälläki jo ihme turvotus ja pömpötys, mikä ei oo yhtään tyypillistä itelle! Mietin, että muistaakohan kroppa, ku on jo kerran ollu raskaana, ni sit heti ku kehossa on jotain raskaushormoneja, alkaa maha pömpöttää, vaik ei vielä tarttis...
Mietin noissa kivuissani pessimistisyyttäni jo keskenmenojuttujaki, vielä ku alko säteilee reisiin, mitä mulla tulee menkkojen aikaan. Hitsi tätä alkuraskauden epäröintiä...Tänään siis 6+2, ja varhaisultra on 8+1.
Noista ensimmäisten varhaisultrauutisista tuli kyllä hyvä fiilis! Konkretisoituu itelleki jotenki eri tavalla, että siellä voi ihan oikeesti olla jotain elämää, ei vaan viivoja testissä. <3