Minä asun TornionmäessäMyllykoskella asustellaan Mistä päin sinä olet?
Minä asun TornionmäessäMyllykoskella asustellaan Mistä päin sinä olet?
Se on just näin nyt olen kyllä yllättäen rauhoittunut ihan täysin ja pe tai la ajattelin vielä digin tehdä, jos sain 3+ tuloksen jo siihen tosi hyvin kyllä sun hcg noussut ja kuin ihanaa että sun mies on noin fiiliksissä@Babyfever1 se on jotenkin hassuaa että ei malta lopettaa yestaamist ennen ku ne laffa viivat saanu, vaik ku edelliset tikut näyttäs positiivist mut kyl se mielenrauhaa tuo kun näkee sen räikeen punasena.
mies oisjo potkuhousuja menos ostaa sun muuta, oiskin välil kiva olla noin huoleton... Oon nyt yrit
täny suoda sille ton iloitsemisen, riittänee että olen pari kertaa sanonut jo että on vasta alussa ja voi tapahtuu mitä vain. Mulla aika raakat kipuilut välil oikees munasarjas esim aivastessa, nopeet liikkeet jne... Ei onneks kestä pitkään. Toki oon jo kerinny googlettaa kohdunulkoiset ym , mut tuskinpa tuo sitä on. Vaan normi raskaus juttuja vaan. Huomen saan vihdoin mun hcg arvot tietooni ja soitettuu neuvolaan!
Kiitos! Synnäri EPSHP SeinäjokiTervetuloa @Sannuliini* ja onnea paljon lisään sinut 1.sivun listalle, kerros myös synn.sairaala, jos haluat
Olen Mäntsälästä. Mistä sä terkemmin ottaen olitkaan?@jokuvakn206 ja @höpsykkä kattelin että teilläkin synnytyssairaalana hyvinkää. Oletteko hyvinkäältä vai lähikunnista?
Mä olen kanssa Mäntsälästä!Olen Mäntsälästä. Mistä sä terkemmin ottaen olitkaan?
Ihana kuulla että suurella todennäköisyydellä vatsassa on kaikki hyvin vuodosta huolimatta ja ihana kun teidän paikkakunnalla pidetään noin hyvää huolta. Täällä pohjois-pohjanmaalla ei ole kuulema kaupungilla resursseja käyttää rahaa tämmöiseen "turhuuteen". Itse kuitenkin kovin mielellään näkisi onko kaikki hyvin, ettei tulis sitten ikävää yllätystä np-ultrassa.Jes, kirjoittelin viikko sitten mahdollisesta raskaudesta. Pahoinvointi alkoi viime viikolla, ei tosin sellainen että oksettaisi mutta etova olo seuraa. Tänään aamulla tuli taas vähän veristä vuotoa, ja otin yhteyttä varmuuden vuoksi neuvolaan, josta sain vielä samalle päivälle ajan tsekkaamaan että mikä on meininki. Kaikki näytti olevan kunnossa, ultrassa näkyi pieni raskaudenalku ja se määritettiin olevan 5+3 tällä hetkellä. Seuraavan viikon lauantaille tuli uusi aika jolloin jos kaikki on hyvin pitäisi myös syke näkyä.
Eli ehkä sitä uskaltaa itsensä listoille laittaa Lasketuksi ajaksi tulisi 8.9.2020 ja synnytyspaikka tullee suurella todennäköisyydellä olemaan Suomen ulkopuolella.
Mielenkiinnosta, milloin ajattelitte kertoa lähipiiriille? Mulla on töiden kannalta vähän hankala tilanne, koska työskentelen osittain sellaisten aineiden kanssa jotka ei ole terveellisiä, eli pitänee hyvin pian käydä ainakin pomon kanssa keskustelu asiasta..
Sinuna tekisin varmaan uuden testinMoikka vaan! Kysyn nyt täältä ryhmästä mahdollista vertaistukea haamutestin kanssa menkkojen pitäisi alkaa huomenna, tänään nyt illalla tein rfsu testaa varhain merkkisen raskaustestin ja tulos on mielestäni haalea plussa, vai mitä muut sanotte tähän asiaan? Laskettu aika olisi siis 19.9. Toki iteen vielä varmistustestin parin päivän sisään. Voisikohan tästä jo tehdystä testistä vähän innostua?
Kyllä se plussa on +++Sinuna tekisin varmaan uuden testin