Syyskuiset 2020

@Nessu87 Joo, sama, et pitäis vaan yrittää ottaa iisisti o_O mut kun ei voi :ROFLMAO: kävin hakemassa rfsu:n luiskoja lähikaupasta, no ajattelin huomenna testaa ja la aamulla niillä ja ma aamulla Digi! :whistle:
Toivottavasti sunkin aavistuksen haalistuminen oli vaan joku ihan normi juttu! Oliko sama testi? Oliko pissa yhtä vahvaa?
 
Kiitos paljon ja ei ollut ehkäisyä, la 5.9, 1.lapsi, Hus Hyvinkää.
Onneksi olkoon! Ja tervetuloa mukaan.

Mä en oo enään testaillu, oireet on niin vahvat että eiköhän joku matkassa oo. Yritin miehelle puhua jos kahvin laittais aina keiton jälkeen termariin ku tulee niin paha olo hajusta :censored:
Samoin juustonaksut ja muksujen rakastamat riisikakut saa aikaan oksurefleksin :sick:
 
Mä oon säästyny toistaseks ainkin pahimilt oireilta. Mut muistan 1 raskaus ni oksetti kaikki, ei voinu syyä ei juua, ei nukkua, olin himas ämpärin vierellä koko ajan. ... Sit piti vielä kurssilla olla skarppina :unsure: se oli kun ois ollu paha krapula monta päivää.

mulla uusin oire on et nännit kipeet. Aikooko muut oottaa siihen nt ultraan kunnes kertoo vai joko ootte kertonu? Meil mies ois ollu halukas jo kertoon vähä kaikille:LOL:ja ihmettelen suuresti jos joku ei ala epäileen kun se vähä väliä silittelee mun mahaa sun muuta...
 
Tän aamuinen testi alin, joka on rfsun 25 (dpo 16), sen yllä pc 25 (31.12, dpo 14), sit 2. ylhäältä Apteq 10 (30.12, dpo 13) ja ylin Biosynex 10 (29.12, dpo 12). Kivasti vahvistunut :love: mulla ei edelleenkään muita oireita kun menkat jääny pois (Flon mukaan tänään pitäis alkaa, mutta kun ovis oli pari päivää odotettua aiempana, ni minusta olis pitänyt alkaa jo uv-aattona) ja ajoittain alavatsa juilintaa. Mutta niin mulla ollut aiemmistakin, ettei oireita juurikaan tässä muutamiin viikkoihin ole ja sit tulee vasta se etominen...esikois pojasta oksensin kerran ja kuopus tytöstä useammin ja etominen oli voimakkaampaa.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Ainulii ja Nessu87
@Ainulii toivottavasti selviäisit oksentamatta kuitenkin! Vaikka onhan noi niin selkeitä oireita, ettei joo paljon testejä tarvii tehdä :LOL::love:

@Nessu87 ihana sun mies :love: munkin mies ollut aina aika varovainen joka raskauden alussa, mut nyt kyllä jo aika innoissaan on ja miettii tulevaa :) Toi on kyllä paha, kun pitää pahoivointeineen olla jossain paikassa ja yrittää vaan ajatella mukavia asioita :ROFLMAO: miekii olin esikoisesta synnärillä harjoittelemassa, ni kyllä vähän veren näkeminen ja haistaminen teki tiukkaa, vaikka normaalisti ei tunnu missään :sick: samoin sectiossa oli pakko istua koko ajan :LOL::sick:
 
Ei oo siitä kuvaa :notworthy: mut eilen kans luin netist ni monelle käyny noin eikä sit oo enteilly mitään ku noussu pian uudestaan. Koitat vaik huomen aamul uudestaan, tai sit myöhemmin tänään ku tuskin huomiseen malttaa:giggle: :love:
 
Onko moni jo soittanut neuvolaan ja saanu ajan? Milläs viikolla nykyään neuvoiloihin pääsee ekalle käynnille? (n)
Entäs kuinka moni aikoo mennä varhaisultraan?
En viitsi vielä soittaa neuvolaan, kun olen itse siellä töissä :LOL: saatan soitella vasta varhaisultraan jälkeen, jonne mahdollisesti menisin...se on vielä kuitenkin vähän harkinnassa, kun ei raaski älyttömyyksiä siitä maksaa (n) Meillä yleensä käydään neuvolassa rv 7-8, mut sehän on vaan juttelu kerta, eli ei haittaa vaikka menis rv9-10..mut 10 viikolla pitää ottaa jo verikokeita, ni siks ei kannata liian viimetippaan jättää :)
 
Hyvä kun täälä alkanu tuleen enempi keskustelua, en kauheesti raaskis tuola haave ketjus hehkuttaa raskautta, kun sielä osa yrittänyt pitkään ja lyhyempäänki odottaneet saattaa stressaa omaa tilanetta. Entiiä oottasinko varhais ultran jälkeen kokonaan poistumista vai ihan riskillä asettuisin tänne jo ennen sitä? Toi ryhmä ollut kyl kiva, mut yleensä tuntuu et noi haaveisryhmis aina on ollut, ainkin niis 3ssa mitäite ollu :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä
@Wintersun en... Omakannas ei näy vielä labra kiinni ja tk kautta en pääse kysyyn :unsure: tulee vaan ilmotus että "kaikki ajat varattu saatte meidät kiinni numerosta x" ja naikkari kiinni, acuutist eisaa tietoo... Kaikki kiinni. Mulla menny koko alku vuosi mönkään kaikkien virallisten asioiden hoidossa että eipä yllätäettä tämäkin.
 
Täällä yksi 'ehkä syyskuinen' ilmoittautuu keskusteluun mukaan. Yritystä oli viime vuonna, mutta päätettiin pitää hetki taukoa ja ottaa rennosti. Kuukautiset alkoi normaalisti 28. marraskuuta ja sen jälkeen päivä ennen seuraavien alkua tuli vuotoa, jonka ajattelin olevan vain normaalia niukemmat kuukautiset. Pari päivää sitten yhtäkkiä tuli vähän rusehtavaa vuotoa puolessa välissä kiertoa (kierto aika lyhyt, 23 päivää normaalisti). Ihmettelin tätä, koska ei ole koskaan ennen ollut minkäänlaisia välivuotoja. Tein sitten varmuuden vuoksi raskaustestin ja yllätys oli aikamoinen kun sieltä haalea viiva ilmestyi :eek: Täytynee tehdä vielä parin päivän päästä digitesti varmistukseksi - vaikka kärsimättömänä onkin vaikea odottaa ;)

Screenshot 2020-01-03 19.51.37.png
 
Hyvält näyttää @Babyfever1. Noku mäki nyt enempi tänne alan kommentoimaan raskaus uutisii, toki semmosii "millasii oireita teil oli ennen plussaa ym" tyyppisiin vastailen kun niitä Pyydetään, mut ei mitään semmost hehkutusta en viiti koska tiiän siin ryhmäs on jotkut ettei kestä lukea,tai se saa pahan mielen. Vaik tietty jokasel ois oikeus puhua siel asiasta myös raskaana olevilla...

varasin varhaisultraan ajan ja ma varaan ajan neuvolaan
 

Yhteistyössä