Heips, meillä mies oli heti testiä kurkkimassa mun kans. Sitten samana päivänä meille paukkas kylään anoppi ja miehen sisko, ja olin hieman sekaisin onnesta ja varmaan vähän shokissakin, kun tää alkoi ennen ensimmäisiäkään menkkoja kierukan jälkeen, että tulis siinä sitten heti heille kertoneeksi. Kerroin heti myös siskolleni, joka tiesi toiveestamme, ja muillekin ystäville. Omalle äidilleni ja toiselle siskolleni kerroin viime viikolla. Alkaa tuntua, että kaikkihan tästä jo tietää, mutta omille lapsilleni en ole vielö kertonut. Oon ajatellut että jos ystävänpäivänä jotenkin mukavalla tavalla yllättäisi lapset tällä uutisella. Sitten olisi viikkojan jo enemmän kertynyt. Nyt vasta 6+3.
Oon hehkuttanut, kun pahoinvointia ei ole juurikaan ollut ja edellisissä se on alkanut välittömästi raskauduttuani. Nyt viikonloppuna se kuitenkin alkoi, ja varsinkin aamupäivät on pelkkää kuvotusta ja oksun nielemistä. Vösyttää myös todella paljon. Herään kyllä pirteänä, mutta väsähdän töitä tehdessä totaalisesti. Illat menee sumussa.
En ole myöskään vielä ollut neuvolaan yhteydessä, pitäisi kai varailla hiljalleen aikaa. Raskauden sisäistäminen on kestänyt, mutta kyllä tämä pahoinvointi nyt jatkuvasti asiasta muistuttaa.
Onko muilla jo kutsumanimeä/”työnimeä” vauvalle? tai peräti oikeita nimiä jo pohdinnoissa tai mielessä? Meillä on melko varmasti pojalle nimi, ollut jo jonkin aikaa valmiina, tytön kohdalla on päätetty yksi nimi, joka tulee äidiltäni.
Tulkaapa muutkin rohkeesti syyskuisiin faceen! Kivaa keskustella myös kasvoilla.