En kestä! Olin varannut varhaisultraan ajan huomioimatta muuttunutta työvuoroani! Täällä meilläpäin on vain yksi yksityinen klinikka, joka tarjoaa varhaisultria ja ajat menee aina kahden viikon päähän. No, eipä sitten mennä. Nyt tuntuu maailmanlopulta, mutta ehkä tästä vielä selviän. On ihan pyllystä, ettei voi luottaa ja nauttia raskaudesta, kun vasta nt-ultran jälkeen.
Kumpikaan ei ole mahdollista, palkatonkin pitäisi anoa hyvissä ajoin sijaisjärjestelyjen vuoksi. Vähän meni eilen itkeskellessä, kun katsoin, että nt-ultrakin oli laitettu vasta rv 12+6. Jaksan kyllä odottaa, eihän siihen ole kuin kolme (?) viikkoa, mutta kun pessimistinä maalailen kaikkea, mikä voikaan mennä pieleen...No eikö millään saisi vuoroa vaihdettua jonku kanssa tai otat palkattoman tms?
Mä olen kans huomannut ton herkkyyden olevan täs raskaudes pahimillaan. Tuntuu et melkeen kaikki ohjelmat tvstä saa herkistyyn, ja todellisuudessa mä en itke minkään leffan vuoks, en edes hachikon oon enempikin niit ihmisii jotka hautajaisissakin istuu kylmän viileesti kun muut itkee ympärillä.
Ymmärrän huolesi. Toivottavasti kuitenkin vain joku mittaheitto tai jos et tiedä ovulaatiota, niin ois sit myöhäisempi ovis.Miten sitä nyt osaisi olla murehtimatta
Käytiin tosiaan siellä ultrassa torstaina ja menkkojen mukaan silloin olisi pitänyt olla viikot 7+0 ja ultraaja sai kooksi 4,1 mm, joka vastaa kokoa 6+1 viikkoa. Sydämen sykekin löytyi. En siinä kohtaa sitten huolestunut sen koommin, mutta nyt viikonloppuna tein laskutoimituksia ja mietin, että kun sain 17.1. selkeästi positiivisen tuloksen raskaustestiin niin voiko olla mahdollista, että silloin olisi ollut vasta dpo 9
Niin nyt sitten mietin että onko sikiön kehitys ollut liian hidasta. Lääkäri ei ilmaissut mitään huolta, mutta mahtoiko hän sitä ajatella sen pidemmälle, pääasia, kun syke löytyi. Pääsisiköhän sitä neuvolan kautta varhaisraskauden ultraan, jos ilmaisee tämän huolen. Viikon päästä on eka neuvola, jos sitten ottaisi asian puheeksi.
Nuorempana en varmasti olisi osannut murehtia yhtään mitään, mutta kun ikää on jo näin paljon, niin tahtomattaankin murehtii.
17.1. Testitulos illallaMillasta viivaa sait, onko kuvaa? Siis silloin mahdollisesti dpo 9.
Kyllä mäkin viivan sain silloin herkkään testiin.
No nyt kun otit asian puheeksi niin aloin itsekin ressaamaan. mulla nimittäin kans oli varhaisultrassa omien laskujen mukaan 7+2 mut ultraaja sai 6+2. Tiedän tsan tarkkaan että seksiä oli jouluaattona, mut ovishan on voinu olla vähän jälkeenpäin. Kierrosta ei mitään tietoa sillä ei kerenny olla menkkoja edellisen raskauden jälkeen joten.. ei huoh. 4.3. on vielä niin pitkä aika. Sillon nt ultra.Miten sitä nyt osaisi olla murehtimatta
Käytiin tosiaan siellä ultrassa torstaina ja menkkojen mukaan silloin olisi pitänyt olla viikot 7+0 ja ultraaja sai kooksi 4,1 mm, joka vastaa kokoa 6+1 viikkoa. Sydämen sykekin löytyi. En siinä kohtaa sitten huolestunut sen koommin, mutta nyt viikonloppuna tein laskutoimituksia ja mietin, että kun sain 17.1. selkeästi positiivisen tuloksen raskaustestiin niin voiko olla mahdollista, että silloin olisi ollut vasta dpo 9
Niin nyt sitten mietin että onko sikiön kehitys ollut liian hidasta. Lääkäri ei ilmaissut mitään huolta, mutta mahtoiko hän sitä ajatella sen pidemmälle, pääasia, kun syke löytyi. Pääsisiköhän sitä neuvolan kautta varhaisraskauden ultraan, jos ilmaisee tämän huolen. Viikon päästä on eka neuvola, jos sitten ottaisi asian puheeksi.
Nuorempana en varmasti olisi osannut murehtia yhtään mitään, mutta kun ikää on jo näin paljon, niin tahtomattaankin murehtii.
Voi hitsi, en nyt halunnut, että muutkin huolestuu. Varmasti meillä molemmilla on kaikki ihan hyvin. Luin jostain myös, että alkuraskauden ultrassa mittatulos voi heittää. Kyse kuitenkin niin pienistä eroista. Meillä nt-ultra on varmaan vasta joskus 5-6 viikon päästä, joten pitkä on odottavan aika...No nyt kun otit asian puheeksi niin aloin itsekin ressaamaan. mulla nimittäin kans oli varhaisultrassa omien laskujen mukaan 7+2 mut ultraaja sai 6+2. Tiedän tsan tarkkaan että seksiä oli jouluaattona, mut ovishan on voinu olla vähän jälkeenpäin. Kierrosta ei mitään tietoa sillä ei kerenny olla menkkoja edellisen raskauden jälkeen joten.. ei huoh. 4.3. on vielä niin pitkä aika. Sillon nt ultra.