Mää täälä stressaan kans omiani. Painellu mahaa mut en löydä kohtua. Kyllä odotan kuudetta ja siksipä paniikki on vieläkin suurempi nyt oon painellu ja painellu niin nyt on vatsa kipee Noh mä oon kyl lihonu viime raskaudesta aikasta lailla et veikkaan sen vaikuttavan. Ja mun kohtu on vasemmalle kallistunut... kuuleman mukaan.
Nää on niin piinaavia nää alkuviikot että en kestä Pienessä päässään miettii liikaa asioita
Ensiviikolla onneks on Niskapoimu- ultra.
Mua vaan väsyttää ja väsyttää.. nälkä vähän hiipunut mutta väsy ei. Rauta-arvot niin huonot että sekin väsyttää vielä.
mies oli tänään sanonu töissä tulevasta vauvasta Kun lomia ovat suunnitelleet.
Hänkin alkaa olla ns. Mukana nyt ja taputtelee mahaa ja juttelee vauvalle Lapset tosin ei vieläkään tiedä vauvasta ja varmaan vasta uä:n jälkeen kerrotaan.
vikalla viikolla ois sitten jo eka sokerirasituskin hyh.. juoman määrä kuulemma onneks vähentyny paljon. Meillä d1 perheessä ja mulla ollu 3/5 rd:t raskauksissa.
En tiedä millä sitä sais ittesä piristymään..
K ja Sintti 10+2
Nää on niin piinaavia nää alkuviikot että en kestä Pienessä päässään miettii liikaa asioita
Ensiviikolla onneks on Niskapoimu- ultra.
Mua vaan väsyttää ja väsyttää.. nälkä vähän hiipunut mutta väsy ei. Rauta-arvot niin huonot että sekin väsyttää vielä.
mies oli tänään sanonu töissä tulevasta vauvasta Kun lomia ovat suunnitelleet.
Hänkin alkaa olla ns. Mukana nyt ja taputtelee mahaa ja juttelee vauvalle Lapset tosin ei vieläkään tiedä vauvasta ja varmaan vasta uä:n jälkeen kerrotaan.
vikalla viikolla ois sitten jo eka sokerirasituskin hyh.. juoman määrä kuulemma onneks vähentyny paljon. Meillä d1 perheessä ja mulla ollu 3/5 rd:t raskauksissa.
En tiedä millä sitä sais ittesä piristymään..
K ja Sintti 10+2