Kahdelle ekalle ostin pitkään jonkin verran vaatteita käytettynä mut sit vähitellen alkoi kyllästyttää se että osa vaatteista joko haisi tai oli jo ostaessa liian kuluneita. Osasta se haju kun ei lähtenyt millään vaan levis myös muihin vaatteisiin
Ja omaa silmää häiritsi että osa oli niin kuluneita tai kulahti tosi nopsaan. Lopulta sit lopetin käytettyjen vaatteiden ostamisen. Mut nuo turvakaukalo ja yhdistelmät oli löytö koska olivat niin siistit ja tosiaan edulliset. Miksi maksaa tonnia uusista kun nuo käy aivan yhtä hyvin
Enkä ite välitä onko vaatteet just uusimpia mallistoja vai ei, aivan sama mulle kunhan ne on itelle mieluisia. Tälle kolmannelle oon jo ommellut tosi paljon ite vaatteita ja lisäks katellut sopivia alennuksista, aika edullisesti silleekin saa vaikka rankasti valikoisikin oman maun mukaisia. Ja toisaalta oon huomannu ettei kannata ostaa siks et on halpa, useimmiten se näkyy laadussa. Yritänki löytää laatua edullisesti ja tinkiä määristä, aika vähällä pärjää hyvin. Esimerkiksi yhden Newbien haalarin koossa 56 ostin -70 % alella
Olin erittäin tyytyväinen koska olin ihastellut sitä jo aiemmin mut täydellä hinnalla en olis raskinut, aivan liian kallis, mut tollee mainiolla alennuksella se ei enää kirpaissut liikaa.
Aiotteko kestoilla? Mua houkuttelis kestovaipat ja myös vessahätäviestinnän harjoittelu mut sit mietin jaksaako. Toisaalta olis ihana tehdä sellanen ekoteko ettei käyttäis kertakäyttövaippoja... niistä kertyy yhdeltä lapseltakin jo melkoinen muovivuori
Mulla ainakin omatunto kolkuttaa
Kakkosen kans käytettiin sekä kertiksiä että kestoja, enimmäkseen kertiksiä. Mut mietin et jos veisin tän vaippatouhun uudelle levelille tän kolmannen kans
En osta kyllä kestoja käytettynä vaan aattelin et kyttään aleja ja ompelen niitä ite...