Hei vaan taas kaikille pitkästä aikaa
Täällä on näköjään ennättänyt tapahtua yhtä jos toistakin kun ei niin aktiivisesti ole kaikkea jaksanut päivittäin seurailla kun takaisin töihin on päässyt ja ehkä vähän päässyt paremmin touhuilemaan muutenkin kun ei ole pahoinvointi enää nujertanut tuonne sängyn pohjalle.
@Lukka se siun 5v kuulostaa tosi ihanalta pieneltä kun tuolla tavalla miettii muita
@Ahmaliini itse sain neuvolasta viikolla 20+0 ja kätilöitä 21+0 tietoa että ainakin itselläni tämä jää vielä vähän suojaan ettei siitä syystä välttämättä tunnu nuo liikkeet niin selvästi ja voi vielä parikin viikkoa mennä ennen kuin alkaa ihan kunnolla tuntumaan liikkeet. En siis itsekään niitä ole tuntenut kuin satunnaisesti liikkeen silloin tällöin.
Tosiaan täällä oli eilen ru ja neiti liikkui todella virkeästi ja esitteli meille jalkojaan mielellään
päätä ei olisi halunnut kyllä kuvattavan millään mutta hyvin näytti kehittyvän ja kasvavan tuolla ettei ainakaan mitään rakenteellista häikkää pitäisi olla eikä mitään mikä vaikuttaisi raskauteen.
Kun niistä tuntemuksista puhuttiin niin kyllä sitä syke 156 ja se ettei ole juurikaan maha esillä (+alku raskauden hillitön pahoinvointi...) sai viime neuvolassa itsellä pienen tyttö epäilyksen aikaiseksi ja kätilön mukaan sellainen olisi sieltä 90% varmuudella tulossa
Helpottaa kyllä kovasti noiden hankintojen miettimistä kun ei enää tarvitse miettiä niin kovasti sitä kumpi tulee. Nyt on aika neutraalisti pyrkinyt katsomaan että mitä hankkii eikä ole tullut ostettua kuin käytettynä vaunut ja pinnasänky ja neutraaleja vaatteita ollaan saatu joitakin. Viikon verran olen Vaunulasta seurannut sellaista pöllö aiheista reunapehmusta pinnasänky ja pussilakana settiä kun olivat loppu ja tänään äkkäsin että sinne oli tullut samanmoiset mutta harmaa/valkoisena niin oli pakko käydä tilaamassa
oikeastaan ovat vielä paremman näköiset kuin mitä oli se aikaisempi ruskea/valkoinen.. ja sitten tokmannilla olin ihastellut pidemmän aikaa sellaista yksisarvisbodya mutten uskaltanut ostaa ennenkuin tiesi että todennäköisemmin on tyttö tulossa. Pitihän sekin sitten hankkia
Nyt pitäisi sitten puuttuisi vielä suurempia (lue kalliimpia) hankintoja sitteri, hoitopöytä ja turvakaukalo... Torista olen sitteriä ja hoitopöytää katsellut mutta kaukalo olisi tarkoitus ostaa ihan uutena... Onko täällä jotain suosituksia sen hankintaan ja millaisia teillä on ollut käytössä tai olette nyt ajatelleet hankkia?