Heippa pitkästä aikaa
En oo hetkeen saanut aikaiseksi kirjoittaa, oon kyllä teidän kuulumisia käyny lukemassa
Meillä on rakenneultra tiistaina, silloin viikkoja on 21+3. Kävin viimeviikolla neuvolassa lääkärillä alavatsakipujen takia, mutta ei kuulemma oo syytä huolestua, kaikki oli hyvin
sain itelle taas vähän mielenrauhaa, kun on kauhea paniikki noiden kipujen takia ollut
Samalla käynnillä pyysin reseptiä omeprazoliin, kun närästys on niin järkyttävää. Mama-vitamiineja en oo pystyny syödä nyt ollenkaan kun ne pahentaa asiaa. No, eipä se lääkäri ollut sitä reseptiä laittanut, että pitää nyt uudestaan soittaa neuvolaan.
Tuosta ihosta ja hiuksista, mulla on yleensä tosi kuiva iho, etenkin kasvoissa. Nyt on kuitenkin rasvoittunut enemmän. Sellasia kunnon finnejä ei oo niin paljon ku yleensä, mutta pieniä näppyjä sitäkin enemmän. Hiukset taas rasvoittuu vähemmän, mutta on ohuemmat kuin ikinä. Lähtee ihan kauheasti hiuksia.. mulla on aina ollut tosi tosi paksut hiukset, nyt ne on ihan lirut. Mulla on joskus ollut niskasiili ja sivusiili, ja silloinkin ponnari oli kaks kertaa paksumpi
mutta eiköhän ne tästä viimestään imetyksen jälkeen ala paksuuntua
Liikkeitä on tuntunut kolmisen viikkoa, koko ajan voimistuen. Ulospäin ei vielä tunnu, on istukka ja oma rasvakerros edessä
iltasin tuntuu eniten, ja suosikki potkupaikka tuntuu olevan mun virtsarakko
eilen illalla sanoin miehelle, että tulee niin kovia potkuja, että vois tuntua jos kokeilee, mutta tottahan pieni lopetti heti kun isi laitto käden mahalle
Onko teillä muilla raskaus vaikuttanu omaan unirytmiin? Mä oon aina vapaapäivinä vedelly unia helposti 11-12 asti, vaikka olisin menny ajois nukkumaan. Kun ei oo lapsia ennestään, muutaku miehen lapset täälä silloin tällöin, niin on saanu rauhas nukkua. Nykyään herään vapaapäivinäkin viimeistään kaheksan aikoihin, eikä väsytä enää ollenkaan
mutta en valita, kivempi kun jää päivään enemmän tunteja
Annimaria & möhis 21+1