Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mitä hänellä on??Siis hän elää vielä vuos ? :'(
Tai sitten halunnut auttaa niitä, jotka taistelevat saman asian kanssa. Musta ja likasta - likan vammaisuuden takia - oli aikoinaan kahden aukeaman juttu paikallisessa sanomalehdessä. Mitään en siitä rahaa saanut ja suostuin koko juttuun vain siksi, että se juttu saattoi auttaa jotakuta toista, joka eli samassa tilanteessa.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:jep jep, äiti keksiny keinon tehdä rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:jep jep, äiti keksiny keinon tehdä rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:jep jep, äiti keksiny keinon tehdä rahaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:jep jep, äiti keksiny keinon tehdä rahaa![]()
:headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:niin, mikään raha maan päällä ei poikaa takaisin tuo, mutta itse en juttua kuolemansairaasta lapsestani en tasan tarkaan medialle möis :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:niin, mikään raha maan päällä ei poikaa takaisin tuo, mutta itse en juttua kuolemansairaasta lapsestani en tasan tarkaan medialle möis :/
Mä tiedän aika monta tapausta tuolta USA:sta päin joissa vanhemmat joutuvat tekemään kaiken mahdollisen maksaakseen sairaan lapsensa hoidot... sosiaaliturva ei siellä ole kovin kummoinen