Syöpäsairaan pojan raju taistelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
jep jep, äiti keksiny keinon tehdä rahaa :o
Tai sitten halunnut auttaa niitä, jotka taistelevat saman asian kanssa. Musta ja likasta - likan vammaisuuden takia - oli aikoinaan kahden aukeaman juttu paikallisessa sanomalehdessä. Mitään en siitä rahaa saanut ja suostuin koko juttuun vain siksi, että se juttu saattoi auttaa jotakuta toista, joka eli samassa tilanteessa.

niin, mikään raha maan päällä ei poikaa takaisin tuo, mutta itse en juttua kuolemansairaasta lapsestani en tasan tarkaan medialle möis :/

Mä tiedän aika monta tapausta tuolta USA:sta päin joissa vanhemmat joutuvat tekemään kaiken mahdollisen maksaakseen sairaan lapsensa hoidot... sosiaaliturva ei siellä ole kovin kummoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
niin, mikään raha maan päällä ei poikaa takaisin tuo, mutta itse en juttua kuolemansairaasta lapsestani en tasan tarkaan medialle möis :/

Mä tiedän aika monta tapausta tuolta USA:sta päin joissa vanhemmat joutuvat tekemään kaiken mahdollisen maksaakseen sairaan lapsensa hoidot... sosiaaliturva ei siellä ole kovin kummoinen

Niinhän se menee :/ Nekin, joilla vakuutukset on joutuvat aika usein keräämään varoja hoitojen vuoksi.

Ja toisinaan vakuutuksia irtisanotaan, sairastumisen vuoksi. Loogista.

:'(
Siellä on ihan eri asia sairastua syöpään, kuin täällä. Monet valittavat meidän kovaa verotusta, mutta täällä saavat kaikki tarvitsemansa hoidon juuri siksi. Yhteiskunnan varoilla pidetään huoli kaikista.

Yhteistyössä