Syön tylsyyteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamikka79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamikka79

Vieras
Onko muita "lohtusyöjiä",joilla tapana syödä ihan vaan huvin vuoksi tai sitten kun jokin asia oikein tympii?Itse kuulun joukkoon:"Syöminen on kivaa" ja kilothan siinä hiipii.Alan olla siinä rajalla,että pitäisi laihduttaa,167 cm ja 73kg..Mutta,miten pääsisin tapasyömisestä eroon?? :ashamed: Varsinkin nyt,kun noita pieniä kaksi niin tulee napsittua koko ajan jotain "piristykseksi"...Ääh.

Mulla vähä samaa vikaa.Sanosin vaan ett ota ittees nyt niskasta kiinni!Sulla on lyhyempi matka normaalipainoon kun mulla.Mä oon 166 pitkä ja painan jo 104.Päätin ett tän lihavemmaks en tuu, ikinä en ole ollut!!!! Mulla kans kaks pientä ja kun masentaa tai ottaa muuten päähän, tulee napsittua kaapista jotain.Välillä ei huvita syödä kunnolla, ja mulla on kauhee makeenhimo.Tää on inhottavaa kun kilot tulee pikkuhiljaa, mullakin kymmenen viimesen vuoden aikana.Peruskoulussa olen ollut normaalipainoinen mutta opiskelut aloitettuani, aloin lihoa.Ja nyt aina vaan lihon hoitovapaalla ollessani.Tsemppiä!!!

Mä olen vannottanut itseni, että aina ennenkuin saan mitään herkkua syödä on alle otettava pari lasillista vettä. Siinä sitä tulee täysi olo pikkuhiljaa eikä enää teekään mieli ahmimalla syödä sitä mielitekoaan. Silloin riittää ihan pikku pikku maistiainen hyvää... :)

Yhteistyössä