Syntymäpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Mitä te olette mieltä siitä että kun olen kutsunut kaverin käymään synttäri kakku kahvilla ja kun hän tulee, nii ei onnittele ollenkaan, ei lahjaa, eikä edes korttia (lahjalle ole niin justiinsa, mut ois ollut kiva että ois edes kortilla muistanut). Kaverini on suoraan sanonut että itse tykkää lahjoista, mutta ei sitten itse laita niitä... Ja rahasta ei luulisi olevan kiinni, kun oli menossa ulos syömään heti kun täältä lähti... Tiedän että kuulostaa tyhmältä ja lapselliselta, mutta mulle opetettu että jos joku kutsuu synttäreille niin edes kortti viedään ja muistetaan onnitella....

Mitä te olette mieltä siitä että kun olen kutsunut kaverin käymään synttäri kakku kahvilla ja kun hän tulee, nii ei onnittele ollenkaan, ei lahjaa, eikä edes korttia (lahjalle ole niin justiinsa, mut ois ollut kiva että ois edes kortilla muistanut). Kaverini on suoraan sanonut että itse tykkää lahjoista, mutta ei sitten itse laita niitä... Ja rahasta ei luulisi olevan kiinni, kun oli menossa ulos syömään heti kun täältä lähti... Tiedän että kuulostaa tyhmältä ja lapselliselta, mutta mulle opetettu että jos joku kutsuu synttäreille niin edes kortti viedään ja muistetaan onnitella....

Meidän lähipiirissä ei aikuisia enää muisteta kortilla tai lahjalla, onnitellaan vain ihan suullisesti. Tasalukuja, esim. 30 v tietysti muistetaan jotenkin, esim. lahjakortilla tms.

joo kerroin että on synttärikakku hommelit :) Ja joo tietty jokainen toimii synttäreinää eritavalla, mut meidän lähipiireissä on tapana jotenkin muistaa (edes kortilla) ja tämä kyseinen kaveri tykkää itse mahottomasti lahjoista (on sen tosiaan suoraan sanonut) niin ehkä vähän petyin (kuulostaa tyhmältä ja lapselliselta, tiedän) kun ei edes korttia tullut eikä sanallista onnittelua....

Yhteistyössä