Pihit on moukkia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huh hei

Vieras
Mua on alkanut tässä viime aikoina yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään eräs tuttavapariskunta. Ovat niin pihejä, että mitään eivät ole valmiita antamaan, mutta kaiken ilmaisen kyllä ottavat. Kehuivat tässä eilen, kun törmäsimme, että niin ja niin monissa juhlissa ovat jo käyneet ilman lahjaa ja nyt ovat lähdössä perheidensä luona käymään, mutta taas ilman lahjaa, kun kaupat kiinni. Juu, eihän sitä voi edellisenä päivänä ostaa mitään.

Oikeesti niin raivostuttavaa, että kehtaavat mennä synttäreille ja muihin juhliin mussuttamaan kaikkea tarjolla olevaa ilman lahjaa tai edes 2e korttia. Aikuset nyt ei varmaan niin välitä lahjoista, mutta että olivat käyneet 2 lapsen synttäreilläkin ilman lahjaa.

Onko teillä tuttavapiirissä tälläisiä idioottimaisia moukkia?

Mua on alkanut tässä viime aikoina yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään eräs tuttavapariskunta. Ovat niin pihejä, että mitään eivät ole valmiita antamaan, mutta kaiken ilmaisen kyllä ottavat. Kehuivat tässä eilen, kun törmäsimme, että niin ja niin monissa juhlissa ovat jo käyneet ilman lahjaa ja nyt ovat lähdössä perheidensä luona käymään, mutta taas ilman lahjaa, kun kaupat kiinni. Juu, eihän sitä voi edellisenä päivänä ostaa mitään.

Oikeesti niin raivostuttavaa, että kehtaavat mennä synttäreille ja muihin juhliin mussuttamaan kaikkea tarjolla olevaa ilman lahjaa tai edes 2e korttia. Aikuset nyt ei varmaan niin välitä lahjoista, mutta että olivat käyneet 2 lapsen synttäreilläkin ilman lahjaa.

Onko teillä tuttavapiirissä tälläisiä idioottimaisia moukkia?

No kyllä ovat moukkia! Kun syntymäpäiväjuhliin mennään niin kyllä pitää olla jotain viemistä. Jos ei muuta niin ainakin kukkakimppu, tms.

Ei kyllä ole. Nykyisin monet huoltsikatkin on auki 24/7 ja niissä on kukkien lisäksi leluja ja karkkia ja kaikkea mahdollista ja rahaakin voi aina antaa. NOLOA!

ei ole enkä voi oikein edes uskoa, että kukaan aikuinen marssii toisen synttäreille tyhjin käsin.
Myönnän, itse olen joskus antanut lapselle kaverilahjaksi vain kortin ja setelin. Mutta että tyhjin käsin? ja aikuinen?

Noloa. en oikein voi uskoa että tämä ei olisi provo.

[QUOTE="huhhuh";27507919]ei ole enkä voi oikein edes uskoa, että kukaan aikuinen marssii toisen synttäreille tyhjin käsin.
Myönnän, itse olen joskus antanut lapselle kaverilahjaksi vain kortin ja setelin. Mutta että tyhjin käsin? ja aikuinen?

Noloa. en oikein voi uskoa että tämä ei olisi provo.[/QUOTE]

siis että oma lapsi on vienyt kaverille vain kortin ja rahaa. Joskus on toiveena ollutkin kyllä rahaa johonkin isompaan.

Minusta pihiys ei ole paha asia jos säästää omissa menoissa. Jos ei osta itselle karkkia tai ylimääräisiä trendivaatteita tai ei osta liian suurta asuntoa vaan tyytyy kohtuuteen ja niin pois päin.

Mutta tuohan ei ole oikeustaan edes pihiyttä vaan ahneutta, että on valmis vain ottamaan mutta ei antamaan.

[QUOTE="huhhuh";27507919]ei ole enkä voi oikein edes uskoa, että kukaan aikuinen marssii toisen synttäreille tyhjin käsin.

Noloa. en oikein voi uskoa että tämä ei olisi provo.[/QUOTE]

Ei ole provo, että kyllä nämä ihmiset ovat oikeasti olemassa.

Tää pariskunnan mies on oman miehen serkku ja sitä kautta ollaan oltu jonkun verran tekemisissä, mutta mua ei kyllä kiinnosta enää pätkääkään Tässä on nyt vaan yks esimerkki miten niiden pihiys näkyy, mut musta tää on pahin. Mä en ikinä kehtais mennä toisen synttäreille mussuttamaan ilman lahjaa, varsinkaan lapsen.

Yhteistyössä