synttäritarjoiluihin ideoita-teemakattaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koira-fanin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koira-fanin äiti

Vieras
Eli tarkoitus olis tehdä koira-kakku.Muffinsseista tassunjälkiä.Mistä tekisin luita? Ja toiveena olisi mokkapalojakin,miten ne sais liitettyä tuohon koira-aiheeseen? Ja muitakin vinkkejä saa kertoa,mitä vaan mieleen tulee koira-teemaan ja tarjoiluihin liittyen =) Tai jos on jotain linkkejä johonkin...Koitin guuglettaa mut en oikeen löytänyt mitään aiheeseen sopivaa...

Mulle tuli kans mieleen, että mokkapaloista niitä koiranluita. Minä tein viikko sitten luukakun meidän 11v koiruudelle. :) Tai siis se oli oikeestaan ihmisille se kakku, mutta koiran synttäreiden kunniaksi siis. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lottis:
ja ite tekisin varmaan kääretortsta mäyräkoiran :D vai onko joku tietty koirarotu mielessä?

Juu kakun malli on jo valmiina(mikä lie rotu,mutta valkoinen ja täpliä,mustia tai rusketa tulee) ,mutta nuita muita koira-juttuja eli tassunjäljet (nämäkin jo on),juita? jne mitä nyt vaan keksii kaipailen,kun ei itsellä oo koiraa niin en oikeen keksi,mitä muuta tarjottavaa vois olla? Miten jostain suolaisesta sais koiraan liittyvää esim.?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli kans mieleen, että mokkapaloista niitä koiranluita. Minä tein viikko sitten luukakun meidän 11v koiruudelle. :) Tai siis se oli oikeestaan ihmisille se kakku, mutta koiran synttäreiden kunniaksi siis. :)

Hmm.Luu-kakusta tulikin mieleen,että jos tekisikin voileipäkakun luun muotoiseksi.Millä sen sais vaaleeksi pinnalta?Sulatejuustolla?Vai tuleeko liian ankee jos ei oo pinnalla koristeita vaan vaan välissä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja ite tekisin varmaan kääretortsta mäyräkoiran :D vai onko joku tietty koirarotu mielessä?

Juu kakun malli on jo valmiina(mikä lie rotu,mutta valkoinen ja täpliä,mustia tai rusketa tulee) ,mutta nuita muita koira-juttuja eli tassunjäljet (nämäkin jo on),juita? jne mitä nyt vaan keksii kaipailen,kun ei itsellä oo koiraa niin en oikeen keksi,mitä muuta tarjottavaa vois olla? Miten jostain suolaisesta sais koiraan liittyvää esim.?

Laitetaas vielä kuva. Kakku on tehty kauheassa kiireessä eikä pinta ole mikään siisti, mutta....

Niin ja koira on siis tyttö, vaikka nimi ehkä antaa olettaa muuta. Jos joku siis pohtii miksi kakussa on pinkkiä. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=5723993.jpg

Leikiksi aasinhännän kiinnityksen sijaan tietysti koiranhännän kiinnitystä :)

Jos aiot laittaa viinirypäleitä ym juttuja coctailtikkuihin niin niiden alusta voisi olla olevinaan iso koiranharjaus-harja, jonka piikkejä nuo on.

marengista saa helposti luita! aina yhtä kananmunan valkuaista kohden 1 dl sokeria, ja uunissa 80 astetta, 3 tuntia.

Ei kait nuita kukaan paljaaltaan syö? Mut koristeeksi kyllä hyviä...

Marengithan on hullun hyviä. :) Minä ainakin tykkäsin lapsena ja tykkään edelleen ihan paljaaltaankin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
marengista saa helposti luita! aina yhtä kananmunan valkuaista kohden 1 dl sokeria, ja uunissa 80 astetta, 3 tuntia.

Marengithan on hullun hyviä. :) Minä ainakin tykkäsin lapsena ja tykkään edelleen ihan paljaaltaankin. :)

No sithän ne menis,karkkien sijasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Leikiksi aasinhännän kiinnityksen sijaan tietysti koiranhännän kiinnitystä :)

Jos aiot laittaa viinirypäleitä ym juttuja coctailtikkuihin niin niiden alusta voisi olla olevinaan iso koiranharjaus-harja, jonka piikkejä nuo on.

Tuo coctailtikku-idea on kiva =) Mikä vois olla se harja,jonka pääle noi tikut ja esim.viinirypäleet tulis?

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

No sithän ne menis,karkkien sijasta :)

Pitäskö se marenki sitten mutoilla ennen paistamista luuksi,vai leikata paiston jälkeen? En oo koskaan tehny.

Yhteistyössä