SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

"Ninni"
vanhemmat voi leipoo jotain sit leffa kattoo ja jotn hauskaa esim vaikk lähtee 12 yöllä dokailee jonnekki koska se on nykyään nuorison hommaa ! tai sitten kavereit bilettää ja vähän poikiiki ja tyttöi ja sit keksii siell ite jotain tekemistä ja jos vaan nii aikuiset voi mennä jonnekkin vaikka syömään kahdestaan tai vaikka jonnekkin yöksi että saa olla rauhassa koska 13.v on jo semmonen ikä

"nasutin"
ite järjestän synttärit kotona jonne tulee itseni lisäksi 8 tyttöä, ohjelmana olisi tietovisa ja arpajaiset (joka arvasta voittaisi jonkun pikku palkinnon. Suolaista syötävää: hampurilaista jonka saa kasata itse ja sit on coctail tikkuja joissa on minilihapullia ja pieniä nakkeja, sit olis sipsiä ja popparia, makea syötävä: Mansikka kakku, coctailtikkuja jossa on nallekarkkeja ja täytelakua, sipsä ja popparia, juotavaksi on fantaa ja cocista

"Ansku"
Mulla on kohta synntärit jonne kutsun kaksi kaveria ja he jäävät meille yöksi. Ajattelin että katsoisimme jonkun elokuvan, tekisimme suklaanaamiot ja sen sellaista. Mutta ongelma on se että en keksi paljon muuta ohjelmaa. APUA!

12 wee
Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjä nimeltä Annikki;19730582:
Syökää ihmeessä makkaraa! Myös lihapullat ovat nuorison mieleen, kutsukaa paljon vanhuksia ja kaikki tykkäävät. <33333333
Sori vaan mut täytän koht 12 enkä tykkäis todellakaa et mun syndeille
tulis vaa jotai vanhuksii!!!!!! ja makkara on pahaa sorry............

minä vaa
Ite aattelin pitää silleen et ollaan vaan, jutellaan, syödään, lauletaan singstaaria ja sit illalla zumbaamaan ja sen jälkeen vaikka vielä joku leffa ja siis sille, et jäävät yöks!:) ja siis täytin 13!:)

Nimetön ukkeli
Itse ajattelin ensin pitää synttärit laivalla, mutta sitten tulin tälle sivulle lukemaan näitä juttuja. Sain samalla tosi hyvän idean. Aion luultavasti pitää synttärit megazonessa. Ja sitten me mentäisiin meille yöksi, tehtäisiin siskonpeti, mässäiltäisi karkkeja ja katottaisiin leffa ja sit viel jtn muuta, mutta mitä?!?

huaaaaah
Tänään olis tulossa synttärit, ja kuus tyttöö oon kutsunut. Kattellaan leffa, ja syödään herkkuja tms. mulla on vaan todellaki pula tekemisestä.. ja jos ketään ei kiinnosta se leffa, entä jos kaikilla on ihan tylsää.... hmhmhm..

13v. :)
Mä ja mun 3 kamuu oltiin mun 13 vuotis synttäreillä ekaks kylpylässä. uitiin pitkään ja saunottiin! Sen jälkeen käytiin jätskillä. Sit tultiin meille kotiin katottiin leffaa, syötiin pizzaa ja sit herkkuja! Sen jälkeen mentiin meillä kotona saunaan ja yritettiin tehä meijän oma sauna ennätys! :D Oltiin saunassa 2 tuntia! Sitten kun joskus saunan jälkeen äiti ja iskä lähti mun mummolaan yöks (on kivempi olla keskenään kotona) niin käytiin ulkona hilluu ja syötiin herkkuja ja sit pelattiin pelejä ja hengailtiin vaan ja kuunneltiin musaa! Sit kamut oli siis yötä! Noi oli kivat syndet!

Mun mielestä ton ikäselle voi ihan hyvin pitää sauna illan koska onhan kaikki tän ikäset ollu uimahallissa ja siellä ollaan aina alasti suihkutiloissa ja saunassa! Jos kerta sielläkin on alasti vieraitten eessä niin kyllä kavereittenkin kanssa uskaltaa olla! Mutta jos ei uskalla niin voi laittaa kotona saunaan vaikka bikinit! Koska yks mun kamuist ei kehannut olla alasti nii se laitto bikinit niin sitten mä ja 2 muuta oltiin alasti ja sitten kun se yks kamu ei halunnu olla alasti niin se oli bikineillä!

bilehile
[QUOTE="tuntematon";24855758]täytän ihan just kymmenen mut en tiedä millaset juhlat järkkään.millaset juhlat teil oli kun täytitte 10?[/QUOTE]

...kävin 10 kaverin kanssa hohtokeilaamassa. Sieltä sitte tultiin meille ja herkuteltiin, pelattiin, sekoiltiin yms...

"huh"
Samanikäisen pojan synttärit tulossa. Haluaa kavereiden kanssa mennä uimahalliin. Sitten tulevat meille, ja työn alla on joko jätskipöytä (kuten yllä, tarjolla kaikenlaista hörhöä ja saavat kasata annoksensa itse, tai sitten lettupöytä samalla periaatteella).
Sitten leffa, karkkia, popcornia etc. Joku tai jotkut jäävät yökylään.
itse olisin noin isona kuollut nälkään tai saanut päänsäryn, jos uimisen jälkeen olisi vaan jotain makeaa eikä kunnon ruokaa. noihan on yläkoulussa ja ruokahalu parempi kuin aikuisella. parhain kasvuikä. itse söin ain akoulussakin 2-3 lautasellista.

"minä vain"
[QUOTE="minä vain";24886516]täytän ens viikolla 15, enkä tiedä mitä ohjelmaa olisi. Olisi kiva joku teema, mutta mikä? dokaamaan ei olla menossa! onko ideoita? :)[/QUOTE]

oon siis kutsumassa 9 ihmistä, asun n. 8 km keskustasta. ANTAKAA IDEOITA :D

norkku
hei täytin kesäl kolmetoista ja kaikki kaverit viihty :) julat alko klo 11 aamul vanhemmat kävi leffas joten oltii hetki kesenämme kavereiden mielest se oli huippuu.
tässä rakenne hyviin 13 vuotis synttäreihin:
hyvää musaa kaveripiirissä tykättyyn kohdistuvaa
erilaisia kilpailuja joista saisi palkinnot
popcornii,sipsii,erilaisii karkkei,boolii ja paljon limua. pulla tai mokkapala ois ihan kiva
jos jaksaa kannatan yökylää
karaokea noin 70% tytöistä tykkää laulaa karaokea
illalla joku kiva leffa mitä muut ei oo välttämättä nähny :D !!!!

Vieraaaaas
Varmasti osaa jo 13v itsekkin miettiä mitä haluaa tehdä synttäreillään..

Vaikka elokuviin, keilailemaan ja sitten syömään, ihan vain tämä tyttö ja hänen parhaita kavereita. Tulee vähän 'vanhempi' fiilis kuin saa jo yksin mennä minne haluaa, toki vanhempi voi viedä jne. tänne paikkaan esim. elokuviin, mutta ettei tarvitse käsi kädessä kulkea, lapsi ja vanhempi.
Sitten vaikka illemalla nämä kaverit jäävät yöksi. Katsovat jonkun leffan tai juttelevat ihan tyttöjen juttuja. Tai jotain muuta mukavaa. Kysyppäs vaikka tältä tyttäreltäs mitä hän haluaisi tehdä!

"aksu"
mä ajon ainaski pitää mun synttärit sillä tavalla et eka laitetaan kattoon roikkumaan ''HAI'' ja haista roikkuu naruja sit kaikki vetää naruista ja vaan yks naru on oikee sit ku joku vetää siitä nii haista tippuu papereita yhes paperissa on kartta ja se kartta johtaa ulos mettään metässä on vihje jonka avulla aarre löytyy mun mä en vaa tiedä mikä se aarre ois

"Mimmuliini"
En tiedä missä kaikki vierailijat asustaa, mutta Turussa on mahdollisuus pitää korusynttärit. Pidettiin kurssi ja tytöt tykkäs. Osoitteesta http://www.helmiluukku.net löytyy tietoa.

Yhteistyössä