SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pizzaa tai tacoja. Jälkkäriksi jätskiannokset jotka saavat itse kasata, eli kastikkeita, kermavaahtoa, vohveleita yms. ja paria eri sortin jätskiä.
Oisko karaokea tai jotain hauskoja lautapelejä?
Mä tykkkään idesta!

yx 13w tyttö
oon pitän syndei viimeks 10w ja sitte oon pitän paussii koska kukaa ei oikee pitäny mun leffa ilta juhlist..
Mutt nuy mull o tuoll yhell rannal syndet, seill o sauna jos ketää kiinnostaa ja varmaa eka pyöräillää vastarannalle ja sitte soudetaa yli kosk en haluu että mun vanhemmat sekaantuis ohjelmaa.. siel o kioski mutt varmaa otetaa omat eväät ja mutsi saa tuoda autoll joss ei pystytä kantaa tavaroi..
Mutt kiva sitt jos rupee sataa..

pije
mullakin on kohta synttärit, ja ei keksi mitään tekemistä, ajattelin lainata ystäviltä twisteriä ja pelata aliasta, mutta ei se aika sillä mene, voisko joku auttaa vähäsen?

Habbo Nörtti.
Moi ! Oon ite kyllä 9we mutta Pidimme synttäreitänäin : Hypimme trampoliinilla ja syötiin ja touhuttiin pelattiin Pleikka 3 sella ja katottiin televisiota ja chillailtiin ome meillä muuten onkimista! ostimme muksumassista jotain halpoija leluja ja värikyniä ja pieniä koripalloja.

Ja Ruokana oli semmosta tavallista :
Karkkia
Sipsiä
Jäätelö
Kaupan hampurilaisia
Limsaa
Pullaa .

Keksikää itte..

Droppis
Itse täytän kohta neljätoista joten tässä nyt on jotain ideoita.

1. Hohtokeilausta (tai tavallista keilausta) ja sen jälkeen syömään jonnekkin.
2. Jos asutte pääkaupunki seudulla, Linnanmäen Sealifessä voi järjestää synttärit (sopii parhaiten 8-11 v.) Pääsee ruokkii kaloja yms.
3. Yökylä, eli kasvonaamioita, kynsihoitoja, ehkä joku leffa yms.
4. Uimaan vaikka kylpylään ja sen jälkeen syömään jonnekkin.
5. Leffaan ja sen jälkeen tai sitä ennen syömään.

Toivottavasti noista on apua, itse tykkään kaikista :D

Mapsukka
Täytän 13v. lauantaina ja pidän synttärit kutsun kuus tyyppii joista kaks tulee yöks. Me lauletaan karaokee pelataan ehk jotain ja pidetään vaan hauskaa. Kaskin kaverit keksiin kans jotain ideoit :). Mut mitä me tehään ku ne tulee yöks :eek:ooo Helppp!!!

ideoija
Itse meidän neiti piti silloin kun täytti 13.v niin tietokilpailuja! keksi kysymyksiä ja vastauksia. Suolamurhaaja on kanssa sellanen mistä kaikki ihan heto innostu. Ja sitä leikittiiinkin 5 kiekkaa!

Teini-tyttö
tiedän täää tulee liian myöhään,mutta tästä saa moni paljon ehdotuksia.Eli oon ite 13 v ja pidän kohta juhlat.Tarjolla on eri limuja,omatekoinen booli,sipsiä + eri dippejä,karkkia,pikkuisia mokkapaloja(jota voi syödä yhdellä haukulla).Tekemistä meillä on singstar-laulupeli,hengailu tanssia. Ei sen tarvi niin ihmeellistä olla. POrukkaa on tulossa noin 10-14 ihmistä(5 poikaa ja 7 tyttöä.)Vanhemmat lähtee hetkeksi pois (n klo 18.00-22.30)(ne menee syömään ja tanssimaan keskenään)Eli semmoista mulla tulossa,luultavasti hauskaa!

pöö minö vaabn
Alkuperäinen kirjoittaja Teini-tyttö;21965936:
tiedän täää tulee liian myöhään,mutta tästä saa moni paljon ehdotuksia.Eli oon ite 13 v ja pidän kohta juhlat.Tarjolla on eri limuja,omatekoinen booli,sipsiä + eri dippejä,karkkia,pikkuisia mokkapaloja(jota voi syödä yhdellä haukulla).Tekemistä meillä on singstar-laulupeli,hengailu tanssia. Ei sen tarvi niin ihmeellistä olla. POrukkaa on tulossa noin 10-14 ihmistä(5 poikaa ja 7 tyttöä.)Vanhemmat lähtee hetkeksi pois (n klo 18.00-22.30)(ne menee syömään ja tanssimaan keskenään)Eli semmoista mulla tulossa,luultavasti hauskaa!

<- eli noi 5 poikaa ja 7 tyttöö on varmoja? 3 tyyppiä lisää ehkä?

joulukuus synttärit
haluisin yllätys synttärit mut enhä mä kai voi sanoo mun kamuille et pitäkää mulle yllätys synttärit ? kertokaa mite voin joko sanoo ton tai jotku muut synttärit mitä vois tehä ja täytän 13 :)

minä kohta 13v. tyttö
Kannattaa pitää teemasynttärit teemoja esim: pyjamabileet, hollywood, kotibileet, teekutsut, illallinen, tai vaikka pukukoodeja joista syntyy ideaa:halloween, tontut, julkimot...

synttärisankari=P
Joo on synttärit eikä mittään meinaa keksiä kun ei pullonpyöritystä oikeen aina jaksaisi. Onkohan ideoita, jotain pelejä esim.??:) on kyllä mielessä jotain vinkkistä, mutta pitkille synttäreille pitäis kai olla jotain muutakin...?

party girl <3
mulla ois kohta 13v synttärit ja olen ite suunnitellut ohjelman. Mun luokse tulee 1kaveri yöks ja suosittelen et vanhemmat menee pois kotoo ni meilläki tehää, sitä porukka kyllä on lisää ulkona aateltii tilata pizzaa tai sitte ite söhertää jotain,ja sit katotaa elokuvaa ollaa ulkonaki jonku aikaa. Aamulla herätään puetaan/meikataan ja lähetään kaupungille shoppaamaan molemmila 50e mukana et musta toi on ainaki kivaa jos sit tulee lisää porukkaaa silsälle nii ollaa varmaa sitä perinteistä pullon pyöritystä ! ;)

"MinäVaan"
et menin 6 kavrin kaa hohtokeilaamaan ku siellä saa järjestää synttärit joihin kuuluu,herkut,synttärihuone,tunti keilausta ja sauna...makso alle satasen,sit siel huoneessa oli jättitelkkari :D

"pinski"
no siis mulla on koht 14v synttäribileet himas (10kaverii tulos eikä oo vanhemmat kotona) (;
Mut me katotaa varmaa it ja syödää ja lauletaa singstarii ja kaikkee tälläst :D ei mitää etukätee suunniteltuu...D: ja voi ain tehä sellase iha crasy tietokilpailun vaik :p hehe ! ja meijä bileis juodaa vaa limuu sit :D

BILEHILE
mul on kohta 12v synttärit ja meille tulee 7 kaveria yöks tai sit et niistä jää vaan pari yöks en oo viel päättäny mut mä en keksi mitää tekemistä oon keksiny kyl pari:singstar,murhaaja ja semmonen tunnustelu kassi jutska mut ne ei riitä kun ne synttärit on piiitkät ja yritän järjestää et mun kolme iso veljee ja mun isä puoli ei ois kotona ollenkaan ja äiti ois vähän aikaa alus pois.HELPPIÄÄÄ!

Yhteistyössä