Synnytys käyntiin kotikonstein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jättimahainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jättimahainen

Vieras
Neljä yötä on supistellut, aina päivän ajaksi hiljenee... tänään alkoi lähtemään limatulppa. Rv 40 tasan.
Oisko vinkkejä miten sais supistukset kunnolla käyntiin ja pääsis jo laitokselle?
Seksin ja saunan voi laskea pois, kumpaankaan ei mahd.

Mulla alkoi synnytys 13km pururatakävelyn jälkeen n. 7h kuluttua. Vaikutti tai ei.. Mutta näin kävi. Tavallista kovempia harjoitus-supistuksia oli kävelyn viimeisillä kilometreillä. Oikein luulin että oikeat jo alkavat.

Sovit kauheesti kaikkia tärkeitä tapaamisia tuttujen kanssa, ajatuksella, että ei vauva vielä synny ja sitten joudutkin tekemään oharit, kun pääset synnyttämään :D Ei vaan, nännien hieronnan olen minäkin kuullut tehoavan ja sitä pitää sitten tehdä oikein keskittyneesti pitkään. Lyhyt aika ei auta kuulemma :)

En tahtois olla "ilon pilaaja", mutta noista ns. kotikonsteista ei ole apua. Vauva syntyy kun sen aika on. Mä tiedän että toi lause ärsyttää suunnattomasti loppumetreillä olevaa odottajaa. Mun itse teki mieli kirkua kätilölle, joka hoki tuota mulle viime kesäkuussa, kun meidän kuopuksen synnytystä yritettiin käynnistää (useampaan kertaan). Ei lähteny lääkkeillä syntymään. Sitten kun tuli ns. taukopäiviä käynnistämisyritykselle - alkoi synnytys omilla supistuksilla. Sitten kaikki tapahtui nopeasti. Tsemppiä kovasti!!!!

Yhteistyössä