Synnytyksestä:kuinka kauan on synnytys kestänyt jos ei supistuksia ole ollut enemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Täälä yksi pohtija joka miettii että lähteäkkö sairaalaan heti kun alkaa säännöllisiä suppareita tulemaan ja kuinka kauan voi odotella.

Rv nyt 40+6 eikä yhtään vielä supistellut.

Onko ketään muuta jolla alkaa supistelut vasta sitten kun oikeasti alkaa tapahtumaan,kuinka kauan synnytys kesti?

Lapsivesi meni yöllä, kunnon supistukset alkoivat siitä n. 12 tunnin päästä. Neljä tuntia kärvistelin kotona niissä kivuliaissa supistuksissa ennen kuin menin sairaalaan. Sairaalassa olin n. 4 h, joista 2 h salissa. Ponnistusvaihe kesti 12 min.
Ensimmäinen lapsi kyseessä.

Rv 37+5, ensimmäisistä supistuksista meni 10 tuntia siihen, että lapsi tuhisi kainalossa. Synnytyssalissa olin 3 tuntia, koska ennemmin ei tuntunut tarpeelliselta lähteä, sen verran mietoja oli supparit.

Eikä ollut ennen kyseistä päivää supistellut/ varoitellut lähestyvästä synnytyksestä millään tavalla.

Täälä siis toinen lapsi kyseessä.
Mietin sitäkin että kuinkahan kohdunsuun ja muitten paikkojen tilanne on jos ei yhtään supistellut? Jänskättää vaan että osaa oikeeseen aikaan lähteä:) Rv37 oli vielä paikat epäkypsät.

Minulla on kolme lasta enkä yhdessäkään raskaudessa ole tuntenut yhtään supistusta ennen kuin lapsivedet ovat menneet. Synnytys on käynnistynyt sitten sairaalassa tunteja myöhemmin. Synnytysten kestot 7h32min, 1h27min, 1h27min.

Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Alkuperäinen kirjoittaja söpöjooseppi:
4h 20min rv 40+2 =) tsemppiä tulevaan synnytykseen :flower:

Melkein sama. 4h39 min ja rv40+2. :D

Mulla siis tuli heti 5 min supparit. Kahden tunnin päästä kun menin sairaalaan olin 7cm auki.

Heh :D Me ollaan synnytyskaksoset :D Mullakin alkoi heti 5min välein supistukset, kahden tunnin päästä sairaalaan ja olin 6cm auki :D

Ekasta en muista milloin supparit alkoivat, mutta vasta synnytyssalissa ne ekan kerran tunsin. Vesien menon jälkeen sairaalaan ja reilu 6h vesien menosta oli vauva sylissä.
Kuopuksesta ekat supparit tuli reilu 2h ennen kun tyttö oli sylissä, ja vedet meni vasta salissa.

Kummastakaan ei siis ole koko raskauden aikana supistellut lainkaan.

Mulla siis tuli heti 5 min supparit. Kahden tunnin päästä kun menin sairaalaan olin 7cm auki.

Heh :D Me ollaan synnytyskaksoset :D Mullakin alkoi heti 5min välein supistukset, kahden tunnin päästä sairaalaan ja olin 6cm auki :D

:D

Monesko oli? Mulla toka.

:D

Monesko oli? Mulla toka.

Mulla oli eka kyseessä =)

Esikoisen kaa ekat supparit tuli joskus illalla ehkä klo 21-22 maissa.
Poika synty 01.25.

Kuopuksen kaa heräsin klo 06.30 maissa vessann ja sit alko siinä alko samalla reissulla supparit. Poika synty 07.28

Mä en ole kolmessa raskaudessani tuntenut supistuksia ollenkaan ennen kuin vasta siinä vaiheessa, kun synnytys on oikeasti alkanut. Ekasta supistuksesta vauvan syliin saamiseen mennyt jokaisessa synnytyksessä max. 2,5h.

Yhteistyössä