H
Huoh....
Vieras
Mulle lääkärit sanoi rv 37, että lapsi syntyy ihan pian, ennen laskettua aikaa. Suurin toivein sitä odotin..laskettu aika tuli ja meni..rv 40+3 äitipolille tutkimuksiin (raskausmyrkytysepäily), ei myrkytystä. lääkäri sanoi, että miten et ole vielä synnyttänyt, paikat niin kypsät. Tänään tulee tai max 2-3 päivää. Silti uusi aika varattiin äitipolille rv 41+0. Huomenna on se päivä, vauva ei syntynyt. Olen henkisesti aivan rikki...olen ravannut 4 viikkoa neuvolassa 4xvko raskausmyrkytysepäilyn takia, kaikki lääkärit ja th ovat toitottaneet kuinka lapsi syntyy enenaikaisena...nyt tuo viimeisin lupaus äitipolilla. Joka aamu herään itkuun, ei vieläkään lapsi sylissä...mä olen niin väsynyt, niin revitty henkisesti, itken vaan...miksei tämä lapsi synny? Limatulppaa irronnut 3 viikkoa, supistellut saman ajan...mä en jaksa enää.
Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada lääkäriä huomenna käynnistämään synnytys, kun periaatteessa mitään pätevää syytähän ei ole? Miten helposti käynnistyksen voi saada..kehtaanko edes kysyä? Auttakaa...kokemuksia...synnytssairaalana TAYS....
Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada lääkäriä huomenna käynnistämään synnytys, kun periaatteessa mitään pätevää syytähän ei ole? Miten helposti käynnistyksen voi saada..kehtaanko edes kysyä? Auttakaa...kokemuksia...synnytssairaalana TAYS....