synnyttäneet!!????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Eikös se yleisohjekin ole että kotona niin kauan kuin pystyy, sitten vasta sairaalaan. Eli tästä voi päätellä että kyllä se jonkun verran kivuliaampaa on "kunnon" supistusten kanssa kuin esim. harjoitussupistusten kanssa...

Tässähän tämä väite tulikin, mitä ainakaan minä en allekirjoita. Mun molemmat lapset olisi syntynyeet kotiin, ellei joku olisi mua "pakottanut" lähtemään sairaalaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Eikös se yleisohjekin ole että kotona niin kauan kuin pystyy, sitten vasta sairaalaan. Eli tästä voi päätellä että kyllä se jonkun verran kivuliaampaa on "kunnon" supistusten kanssa kuin esim. harjoitussupistusten kanssa...

Tässähän tämä väite tulikin, mitä ainakaan minä en allekirjoita. Mun molemmat lapset olisi syntynyeet kotiin, ellei joku olisi mua "pakottanut" lähtemään sairaalaan.

Sama juttu mulla. Esikoisesta se "pakko" oli lapsiveden meno ja se ettei pää ollut kiinnittynyt ja pienemmästä sattumalta ya-kontrolli jossa sitten todettiinkin, että synnytys käynnissä...

Vitsi, tässähän tahtoo iha synnyttämään. :)

Ei hullukaan voi sietää paria viikkoa tätä vihlontaa. Kokoajan vihöloo ja tuntuu et vauva tunkee päätä alemmas ja alemmas.
Jännittää kyl nyt tosissaan et voiko olla totta et synnytys käynnistyy. En vaan jaksa uskoa itse et nyt ois vielä tosi kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Sama juttu mulla. Esikoisesta se "pakko" oli lapsiveden meno ja se ettei pää ollut kiinnittynyt ja pienemmästä sattumalta ya-kontrolli jossa sitten todettiinkin, että synnytys käynnissä...

Vitsi, tässähän tahtoo iha synnyttämään. :)

:o No voi perse! Kuopus tuli 2,5 tunnissa, mites tämä 3. sitten jos kerran supistuksia ei edes välttämättä huomaa?!?! Nyt alkoi muakin jännittää....

Rauhottuuko supistukset jos meet lepäämään/ oot ihan rauhassa?

Mulla on ollut ennen synnytystä alapäässä vihlontaa, tosi ikävältä tuntuvaa. Ja myös kivuttomia/ vähän kipeää tekeviä supistuksia. Välillä kestäneet aika kauankin, mutta lopulta sitten hiipuneet ja loppuneet.

Mutta jos sulla on synnytys käynnissä, mikä on ihan mahdollista, niin todennäkösesti ne supistukset kohta kovenee ja alkaa tuleen tiheemmin. Mulla synnytykset on ollut nopeita, ja sen takia melkein heti on tiennyt, et on tosi kyseessä. Sen verran kipeetä tehnyt.

Voi vitsi... nää on aina ihanan jänniä hetkiä! :D :heart:

Supistelee vaikka olen ihan rauhassa/istuskelen. Ei voi sanoa että ne on kipeitä. Epämiellyttäviä paremminkin.
Kumpa tietäis mitä edessä on....Ukkokaan ei just nyt kotona enkä halua hätyyttää sitä kotiin turhaan jos nää on vasta jotain harjotus suppareita tms...
Aika ja ens yö näyttää sen....

Yhteistyössä