synnyttäminen on perseestä

tahtoo mestarisynnyttäjäksi!!
Höh. Miksi mua ei sanottu mestarisynnyttäjäksi :(
Sain tipan klo 16.30, kalvot puhki 18.30, epin klo 20 ja klo 22 jälkeen synty vauva neljässä minuutissa. Eikä kukaan kehunut mestariksi :((((
 
ei kannata harmitella
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo mestarisynnyttäjäksi!!;28856854:
Höh. Miksi mua ei sanottu mestarisynnyttäjäksi :(
Sain tipan klo 16.30, kalvot puhki 18.30, epin klo 20 ja klo 22 jälkeen synty vauva neljässä minuutissa. Eikä kukaan kehunut mestariksi :((((
Toiset kätilöt taitavat sanoa lähes joka äidille:) Jokaiselle on omat mantransa. Itse palveluammatissa ja kyllä sitä toisinaan on melkoinen toistaja.
 
"Jep"
Toiset kätilöt taitavat sanoa lähes joka äidille:) Jokaiselle on omat mantransa. Itse palveluammatissa ja kyllä sitä toisinaan on melkoinen toistaja.
Näin on, ainakin mitä noita telkkarin synnytysohjelmia on tullut katseltua niin tällälailla kätilöt kiittelevät kaikkia äitejä, se kehuminen riippuu ihan kätilöstä onko kiltti ja symppis vai ei. Tietysti, synnytyksestähän pitää jäädä positiivinen olo ja hyvä mieli äidille.
Niin muakin kehuttiin, vaikka kiroilin kuin tukkijätkä ja vaadin saada pitää koko ajan sitä ilokaasunaamaria ;D
 
[QUOTE="hehe";28860583]Varmaankin tarkoitti, että miksi pitää levitellä vastasyntyneestä kuvia julkiselle nettisivulle, ja muutenkin huomiohuorata omaa synnytystänsä jossain netissä online 24h...[/QUOTE]

Mitä pahaa noissa kuvissa on? Sinä olet luultavasti niitä joka on kieltänyt päivähoidossa ja koulussa kuvaamisen ja tuotosten esittelyn, mutta ei kaikkien tarvitse olla sellaisia. Minä taisin olla alle kouluikäisenä televisiossa.
 
kylä mää vaan sanon
Hei onnee viä! Olis kiva nährä perhepotretti B) misä isi, äitee ja pikkuune. Laittakaas fotoo tulemaan niin nährään että on teitin lapsi. Ja onnee viä potrasta pojasta ku nyt pääsin sanomahan.
Mun miälestä on hiano homma notta on viä avoimia ihmisiä ja rehellisiä kertomahan elämästään. Soon henkireikä niille joillana ei ole omia lapsia viä.
 

Yhteistyössä