Toiset kätilöt taitavat sanoa lähes joka äidille Jokaiselle on omat mantransa. Itse palveluammatissa ja kyllä sitä toisinaan on melkoinen toistaja.Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo mestarisynnyttäjäksi!!;28856854:Höh. Miksi mua ei sanottu mestarisynnyttäjäksi
Sain tipan klo 16.30, kalvot puhki 18.30, epin klo 20 ja klo 22 jälkeen synty vauva neljässä minuutissa. Eikä kukaan kehunut mestariksi (((
Näin on, ainakin mitä noita telkkarin synnytysohjelmia on tullut katseltua niin tällälailla kätilöt kiittelevät kaikkia äitejä, se kehuminen riippuu ihan kätilöstä onko kiltti ja symppis vai ei. Tietysti, synnytyksestähän pitää jäädä positiivinen olo ja hyvä mieli äidille.Toiset kätilöt taitavat sanoa lähes joka äidille Jokaiselle on omat mantransa. Itse palveluammatissa ja kyllä sitä toisinaan on melkoinen toistaja.
Varmaankin tarkoitti, että miksi pitää levitellä vastasyntyneestä kuvia julkiselle nettisivulle, ja muutenkin huomiohuorata omaa synnytystänsä jossain netissä online 24h...Vauvapalstalla synnytyksestä puhuminen isokin no-no? Ennemmin kysyisin, miksi sie luet, jos ahdistaa kovasti?