synnyttäminen on perseestä

oksettaa
[QUOTE="ellu";28852390]Onnea nyt sitten. Toivoisin kuitenkin lapsen kannalta ettette jatkossa levvittelis ihan niin paljon vauvanne asioita tänne kuin omianne. Aikuiset saa puolestani huomiohuorata niin paljon kuin haluavat, mutta palstavauvaksi ei pitäs pakottaa ketään kun ei niiltä vauvoilta voi kysyä aikuisuuden mielipidettä sellaiseen.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Ällöttävää, että alle vuorokausi lapsen syntymästä on jo kuvat netissä ties missä sivuilla. Ei mitään yksityisyyttä tai kunnioitusta lasta kohtaan.
 
Olen samaa mieltä. Ällöttävää, että alle vuorokausi lapsen syntymästä on jo kuvat netissä ties missä sivuilla. Ei mitään yksityisyyttä tai kunnioitusta lasta kohtaan.
Mahtaako ne lapset niinkään kärsiä noista vastasyntyinä otettujen kuvien levityksestä - ja onko sillä lapselle väliä onko kuva julkaistu jo muutama tunti syntymän jälkeen vai vasta jokunen päivä myöhemmin? Eikö enemmän luulisi yksityisyyttä loukkaavan sellaiset isompana otetut kuvat mistä lapsen voi tunnistaa ehkä myöhemminkin?
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja fortunate
Leonor harmaana
Olen samaa mieltä. Ällöttävää, että alle vuorokausi lapsen syntymästä on jo kuvat netissä ties missä sivuilla. Ei mitään yksityisyyttä tai kunnioitusta lasta kohtaan.
Tiedätkö sinä, onko äitisi esitellyt vauvakuviasi jossain syntymäsi jälkeen? Tiedä, vaikka sinusta on ollut lehdessä syntymäiloitus kuvan kanssa ja siitähän ne traumat on tainneet sinullekin syntyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
"auts"
[QUOTE="vieras";28849449]Voi helevata teitä. Miksi ei muka voisi palstailla synnytyssalissa? Miten muka oman lapsen kustannuksella?[/QUOTE]

No kato ku se vauva saa traumoja kun äiti ei tuijota koko aikaa sydänkäyrää! Voi miten julmaa :(
 
*_*
Onnea poikavauvalle ja koko perheelle!

Ja siihen palstailuun synnyttäessä: voi kun oiski ollut mahdollisuus siihen, olisi ollut hieman kiinnostavampaa kuin tv:stä tuleva ei_mitään_hömppä :D Hieman oli pitkä aika, kun hidas etenijä oon.
 

Yhteistyössä