Synnyttäänkö kohta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 36

Vieras
Koko eilisilta tuli vaihtelevaan tahtiin 5-15 min välein ei niin kivuliaita mutta TOSI epämukavia supistuksia jotka sai jäämää paikalleen. Kivuliaita suppareita on tullut sillon tällön. Nyt olen saanut juosta vessassa kakkosella koko aamun , maha on ihan löysällä, ja oksettaakin..Aamulla jonkin verran supistuksia tullut..
Eikös nämä ole jollain synnytystä enteillyt?

Sinne vaan, jos alkaa taas supistella.
Mulla supisteli synnytyspäivänä aamusta asti melko säännöllisesti, tiesin tarkoituksen siitä kun supistukset alkoivat aamulla vielä sängyssä ollessani eivätkä esim. liikkuessa.

Supistukset eivät edes muuttuneet kipeiksi ennen sairaalaan menoa (vasta illalla) vaikka suht säännöllisiä olivatkin ja lapsivettäkin meni aamupäivästä asti. Ei ne kaikilla heti ole niin kipeitä, minullakin aluksi vain sellaisia että tuntuu.

Onnea koitokseen! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Sinne vaan, jos alkaa taas supistella.
Mulla supisteli synnytyspäivänä aamusta asti melko säännöllisesti, tiesin tarkoituksen siitä kun supistukset alkoivat aamulla vielä sängyssä ollessani eivätkä esim. liikkuessa.

Supistukset eivät edes muuttuneet kipeiksi ennen sairaalaan menoa (vasta illalla) vaikka suht säännöllisiä olivatkin ja lapsivettäkin meni aamupäivästä asti. Ei ne kaikilla heti ole niin kipeitä, minullakin aluksi vain sellaisia että tuntuu.

Onnea koitokseen! :hug:

Tyhmänä kyselen, että avasiko ne epämukavat supparit sinulla paikkoja? Esikoisesta kun tositoimet alkoi vasta kivuliaiden tultua ja nyt kakkosta odottaessa on supistukset ihan erilaiset!

Yleensä noi epämukavat ja ei kivuliaat supparit on harjoitussuppareita jotka eivät aukaise paikkoja. Voi siis olla että menee vielä useampi viikko että pääsee synnyttämään. Mulla ei kummastakaan muksusta olleet paikat auki ennen kivuliaita suppareita.

Alkuperäinen kirjoittaja O74:
Yleensä noi epämukavat ja ei kivuliaat supparit on harjoitussuppareita jotka eivät aukaise paikkoja. Voi siis olla että menee vielä useampi viikko että pääsee synnyttämään. Mulla ei kummastakaan muksusta olleet paikat auki ennen kivuliaita suppareita.

juuri nuo ei kivuliaat on avannu paikat =) mulla kivut alko vasta kun piti ponnistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
rv 32+3 ja samat oireet...

niin ja mulla myös vauva laskeutunu... hiukan jännittää miten pitkään enää mahassa pysyy... kolmas lapsi tulossa :)

No toivottavasti sulla vielä useamman viikon! :o Kamala huono olo vain nyt ja esikosta tällainen vessarumba alkanut synnytyksen lähestyessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
rv 32+3 ja samat oireet...

niin ja mulla myös vauva laskeutunu... hiukan jännittää miten pitkään enää mahassa pysyy... kolmas lapsi tulossa :)

No toivottavasti sulla vielä useamman viikon! :o Kamala huono olo vain nyt ja esikosta tällainen vessarumba alkanut synnytyksen lähestyessä :/

no onneksi mulla tänään neuvola nyt aamupäivästä niin saa nähä mitä sanoo... mä kun oon jo pari kertaa käyny sairaalassa ottamassa supistuksen esto piikin kun niin kovasti supistellu....

Yhteistyössä