Synnytys lähellä? Miten synnytys on alkanut/enteillyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mama"

Vieras
viime yönä heräsin pahaan oloon, oksetti ihan kauheesti..vessassa tuli sit istuttua puolisen tuntia kun maha sekasin.. ekat supistukset tulikin sillon..

pari tuntia tuli valvottua, supistuksia tuli melkein 20, olivat kipeitä, kestivät puoli minuuttia.. luulin että tulee lähtö, mutta sain unen päästä kiinni sitten onneksi.

tänään on sattunut häpyluuhun ja emättimeen sisälle koko päivän ja selkään välillä ja muutaman kerran supistellut (ei yhtä kovaa kuin yöllä)..

(selkään on sattunut jo pari viikkoa putkeen.. sekä häpyluuhun kävellessä)

raskausviikkoja 35 vasta..
pelottaa että ensi yönä tulee sitten lähtö..

miten muilla ennen synnytystä tai onko ollut samanlaista "vaivaa" kun mulla,mutta ei enteillyt synnytystä?

Samaan haluaisin vastauksen! Koko ajan kävellessä tuntuu että vauva "venyttää" alakertaa. Ala selkää jomottaa ja supistuksiakin tulee paljon. Kuitenkin oon viel tässä, ettei mitään oo tapahtunu. Viikkoja 39.

Mulla maha tyhjeni täysin juuri ennen synnytyksen alkamista, toki ennen tätä oli jo supistellut jonkin aikaa. Varmaan 10 joutui käymään wc:ssä, maha löysällä.

Mulla on synnytykset alkaneet hirmuisella nälällä ja väsymyksellä ja suolen tyhjenemisellä. Näistä ennakko- oireista on 1/2- 1 vrk:n sisällä käynnistyneet säännölliset supistukset ja vauvat syntyneet

Viimisin synnytys ku käynnisty, ni suoraan sanottuna istuin puol tuntia paskalla. Maha meni ihan löysälle. Sitä vaan tuli ja tuli, ja ku suoli viimein oli tyhjä, ni alko armoton supistelu (ja kolmen tunnin päästä jätkä oli maailmassa)

Viimeksi muokattu:
ois pitänyt kysyä myös et millä raskausviikolla? muutamia supistuksia on tullut taas.. saa nähdä miten ens yö menee.. ärsyttää kun ei tiedä alapään tilannetta, onko kypsä ja silleen..et vaikuttaako nää jotenki..

oiskohan muita ketkä osais vastailla?
ja onko vauva liikkunut synnytyksen alkaessa kuinka ja kun on ollut käynnissä?

Yksi synnytyksistä oireili juuri ripulilla. Aamusta alkoi vessassakäynti, yöllä syntyi lapsi.
Niin ja viikot oli 38+2.
Noilla ap:n viikoilla ei kai enää kummempaa hätää pitäisi olla vaikka jo syntyisikin, mutta kannattaa ehkä silti soittaa synnärille ja kysyä koska olisi hyvä käydä näytillä jos supistelut pahenee.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä