Dreamer78, kirjoititpa mielenkiintoista tekstiä =)Mulla on kans todettu, että munasarjat reagoi pco-tyyppisesti, mutta mitään virallista pco:ta ei ole todettu, eikä niitä muita oireita; liikakarvoitusta, ylipainoa, diabetestä ole. Kuitenkin kuukautiskierto venyy pitkäksi ja hoidoissa alkaa tosi helposti munasarjat liikareagoida...olipas sana.Itse luin kans jostain tuosta pco:n ja hiilihydraattien syömisen yhteydestä, ja nyt olen kohta viikon(no joo, alussa ollaan) jättänyt sokerin ja vaaleat jauhotuotteet minimiin. Kaiken lisäksi olen kärsinyt bulimiasta, joten epäsäännöllinen kierto on voinut johtua myös siitä.
Nyt olen ihan ihmeissäni tuosta ruokavaliosta, miten tasaiseksi ja hyväksi se olon tekeekään. Mieliteot mättämiseen ja makeaan on kadonnu täysin. Suosittelen kyllä muitakin kokeilemaan. Syötkö sää Dreamer78 mitään viljatuotteita, vai oletko jättänyt kaiken pois?Ja kuinka nopeasti ruokavaliomuutokset alkoivat näkyä kierrossa? itse olen popsinu palan tai pari vielä päivässä ruisleipää, joka on kokonaan ruisjauhoista tehtyä. Maustamatonta jogurttia syön kans paljon, vaikka hiilareita on kyllä siinäkin. En tiedä, että pitäskö sitte vähentää nuita maitotuotteitakin...
Nyt olen ihan ihmeissäni tuosta ruokavaliosta, miten tasaiseksi ja hyväksi se olon tekeekään. Mieliteot mättämiseen ja makeaan on kadonnu täysin. Suosittelen kyllä muitakin kokeilemaan. Syötkö sää Dreamer78 mitään viljatuotteita, vai oletko jättänyt kaiken pois?Ja kuinka nopeasti ruokavaliomuutokset alkoivat näkyä kierrossa? itse olen popsinu palan tai pari vielä päivässä ruisleipää, joka on kokonaan ruisjauhoista tehtyä. Maustamatonta jogurttia syön kans paljon, vaikka hiilareita on kyllä siinäkin. En tiedä, että pitäskö sitte vähentää nuita maitotuotteitakin...